Jollein baby & kids

Jollein baby & kids

Jollein is een lifestyle merk in baby- en kinderkamertextiel en accessoires. De jaarlijkse trendy collecties worden verrijkt met leuke en handige accessoires waar je de hele baby- en kinderkamer mee kunt aankleden. Van heerlijk zachte en warme dekentjes tot coole kinderfauteuils. Bekijk ook eens onze uitgebreide hydrofiel collectie, deze handige producten zijn verkrijgbaar in vele mooie kleuren en hippe prints. De producten van Jollein worden ontworpen en gemaakt met de beste zorg en de grootste liefde voor de allerkleinsten onder ons.

Jollein is onderdeel van Smits Assen B.V., een familiebedrijf dat al sinds 1973 groot is in baby en kids lifestyle artikelen. Inmiddels zijn de collecties van Jollein in meer dan 50 landen verkrijgbaar.

De zekerheden van https://www.jollein.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017