compagnieshaven 1
1601ZA Enkhuizen

Michel Seelen beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering. Goede prijs.

bert beoordeelde op 2018-04-02

gekregen wat ik vroeg binnen 28 uur

Jan Brehm beoordeelde op 2018-03-27

Goede service! Snelle levering. Klant vriendelijkheid is top.

Gabriela beoordeelde op 2018-03-01

Ik ben tevreden. Zondag avond besteld woensdag zoals oo de aite stond heb ik de product gekregen. Zending was makkelijk te traceren ivm trak en trace code

Jos beoordeelde op 2018-02-01

Altijd vlotte en accurate levering

G Hendriks beoordeelde op 2017-12-05

bestelling en bezorging soepel en snel verlopen.

Leonard beoordeelde op 2017-11-26

Zeer goede uitleg van Remco in de winkel voor aanschaf nieuwe zeillaarzen en kreeg ze voor de scherpste prijs!

Aad Smit beoordeelde op 2017-10-25

Geweldige service en supersnelle reactie op mijn vragen, ook na kantooruren!
Prima prijs. Extra aanvullend advies.
TOP!

DJ beoordeelde op 2017-03-24

top, Ron heeft echt iets extra's gedaan om op tijd en goed te leveren. Kan niet beter.

Fabiënne beoordeelde op 2017-02-12

Erg tevreden met de service van Joostenwatersport! Ik had een olielamp gekocht als cadeau voor iemand, maar die bleek eenmaal in huis wat scheef te zijn. Na 's avonds laat een mailtje hierover gestuurd te hebben naar het bedrijf, kreeg ik al vrij snel (om 06:10 u 's ochtends) een mailtje terug van Ron dat hij hierover contact zou opnemen met de leverancier. De volgende dag stond tot mijn verbazing al een postbezorger voor de deur met een nieuwe olielamp. Top geregeld!

Sytze beoordeelde op 2016-12-23

Jaren geleden een zonnebril gekocht (Julbo Race) waarvan het montuur helaas kapot is gegaan. Contact opgenomen met Joosten Watersport, ondanks het ruimschoots verstreken zijn van de garantietermijn heeft Ron contact gezocht met Julbo en is er voor een schappelijk bedrag heel erg snel nieuw montuur geregeld.

Alle lof voor Joosten Watersport en Julbo!!

Nienke Beije beoordeelde op 2016-01-18

In de outlet het vest Juta XL besteld. Remco belde nog of de maat juist was, omdat het model wat groter uitviel dan gebruikelijk. Na overleg is het vest toegestuurd, keurig verpakt, en het voldeed meer dan aan mijn verwachtingen. Heel erg tevreden over de service en het vest!

Ed Plancken beoordeelde op 2015-12-14

Prima! Keurig gebeld toen bleek dat de bestelde vouwfietsen niet voorradig waren.
Er werd een goed aanbod gedaan voor een alternatief! Hulde!15

JT te Bl. beoordeelde op 2015-12-14

Snelle levering via de webshop. Met een - nog snellere - kleine correctie aansluitend.
Grote keuze en veel voorradig. Correcte behandeling zowel via de telefoon alsook de mail.

Kris beoordeelde op 2015-10-12

Supersnelle levering !

Hans Toetenel beoordeelde op 2015-10-07

prima geregeld !!!!

Ronald van Kemenade beoordeelde op 2015-10-01

Mijn bestelde artikel bleek niet meer leverbaar in de gewenste kleur. Ik werd meteen gebeld en heb direct telefonisch een andere kleur afgesproken. De artikelen werden tijdens het bellen al ingepakt, zo snel zijn ze! En 25% onder de gemiddelde marktprijs.
Erg vriendelijk en behulpzaam.

Serge beoordeelde op 2015-09-30

Snelle en adequate service!

Kees beoordeelde op 2015-09-30

perfecte en zeer snelle levering

gerard kuiper beoordeelde op 2015-09-27

goed en netjes