compagnieshaven 1
1601ZA Enkhuizen

DJ beoordeelde op 2017-03-24

top, Ron heeft echt iets extra's gedaan om op tijd en goed te leveren. Kan niet beter.

Fabiënne beoordeelde op 2017-02-12

Erg tevreden met de service van Joostenwatersport! Ik had een olielamp gekocht als cadeau voor iemand, maar die bleek eenmaal in huis wat scheef te zijn. Na 's avonds laat een mailtje hierover gestuurd te hebben naar het bedrijf, kreeg ik al vrij snel (om 06:10 u 's ochtends) een mailtje terug van Ron dat hij hierover contact zou opnemen met de leverancier. De volgende dag stond tot mijn verbazing al een postbezorger voor de deur met een nieuwe olielamp. Top geregeld!

Sytze beoordeelde op 2016-12-23

Jaren geleden een zonnebril gekocht (Julbo Race) waarvan het montuur helaas kapot is gegaan. Contact opgenomen met Joosten Watersport, ondanks het ruimschoots verstreken zijn van de garantietermijn heeft Ron contact gezocht met Julbo en is er voor een schappelijk bedrag heel erg snel nieuw montuur geregeld.

Alle lof voor Joosten Watersport en Julbo!!

Nienke Beije beoordeelde op 2016-01-18

In de outlet het vest Juta XL besteld. Remco belde nog of de maat juist was, omdat het model wat groter uitviel dan gebruikelijk. Na overleg is het vest toegestuurd, keurig verpakt, en het voldeed meer dan aan mijn verwachtingen. Heel erg tevreden over de service en het vest!

Ed Plancken beoordeelde op 2015-12-14

Prima! Keurig gebeld toen bleek dat de bestelde vouwfietsen niet voorradig waren.
Er werd een goed aanbod gedaan voor een alternatief! Hulde!15

JT te Bl. beoordeelde op 2015-12-14

Snelle levering via de webshop. Met een - nog snellere - kleine correctie aansluitend.
Grote keuze en veel voorradig. Correcte behandeling zowel via de telefoon alsook de mail.

Kris beoordeelde op 2015-10-12

Supersnelle levering !

Hans Toetenel beoordeelde op 2015-10-07

prima geregeld !!!!

Ronald van Kemenade beoordeelde op 2015-10-01

Mijn bestelde artikel bleek niet meer leverbaar in de gewenste kleur. Ik werd meteen gebeld en heb direct telefonisch een andere kleur afgesproken. De artikelen werden tijdens het bellen al ingepakt, zo snel zijn ze! En 25% onder de gemiddelde marktprijs.
Erg vriendelijk en behulpzaam.

Serge beoordeelde op 2015-09-30

Snelle en adequate service!

Kees beoordeelde op 2015-09-30

perfecte en zeer snelle levering

gerard kuiper beoordeelde op 2015-09-27

goed en netjes

jacob beoordeelde op 2015-09-10

Wat een fantastische winkel, goed van prijs, service en kwaliteit!!!!! Wanneer niet op voorraad ( wat niet vaak gebeurd) de volgende dag geleverd!!!!

ZEker een aanrader!!!!

Jacob

G. van den Heuvel beoordeelde op 2015-09-02

geholpen door dhr. Bas.
Buiten verwachting ook mijn port terug mogen ontvangen.
Super-Super !!!!

JvdH beoordeelde op 2015-08-31

Na invullen bestelling en gegevens werd aangegeven dat de volgende werkdag zou worden bezorgd. Niet dus.
Info vragen worden niet beantwoord.
Wanneer je snel iets nodig hebt is het dus niet echt betrouwbaar, helaas geldt dat voor de meeste watersportwinkels via Internet.
Waarschijnlijk is de groothandel de vertragende factor in deze.

Robin Grootendorst beoordeelde op 2014-11-15

Ik wilde cadeaubonnen bestellen, maar woon niet in de buurt van Enkhuizen. Even gebeld en binnen 2 dagen stonden ze in de webshop. Snelheid van leveren was prima.

Edwin Schuurman beoordeelde op 2014-10-10

Bij Joosten een stuurautomaat gekocht. Vragen over de installatie zorgde ervoor dat er met medewerking vanuit Joosten Watersport op electra, maatwerk beugel en montage voor een mooie prijs nu een stuurautomaat op onze boot zit. p.s. Een mooie prijs betekent; "Boter bij de vis".

Cristian beoordeelde op 2014-09-26

Duidelijke site en werkt gemakkelijk.

karin beoordeelde op 2014-06-26

een heel gezellige winkel, waar denk ik alles te koop is..
wij hadden lastige vragen maar hadden zelfs een keuze er in.
en werd goed op weg geholpen met een keuze wat voor onze boot beter was.

Kees beoordeelde op 2014-04-28

Afgelopen zondag goed geholpen betreft een lekkage..
Helemaal top dat ze ook zondag voor je klaar staan