Factorij 31c
1689 AK Zwaag

8,0

Sandra van Kaauwen beoordeelde op 2017-01-16

Ik had een salontafel besteld met een RVS onderstel.Helaas kreeg ik na enkele weken een email dat het onderstel dat ze ontvangen hadden niet naar tevredenheid was en om mij niet langer te laten wachten hebben ze de opdracht geannuleerd.
Dit vond ik wel jammer maar ik was blij met hun eerlijkheid.
Het bedrag wat ik voor mijn bestelling betaald had is weer netjes teruggeboekt naar mijn rekening.

Renske Bosman beoordeelde op 2015-10-06

Prettige en snelle communicatie via de mail! En na zo'n 8 weken een hele mooie salontafel ontvangen. Deze zou eigenlijk met 2 lades zijn, maar er zit er maar 1 in. Dit alleen ter info laten weten, niet om er iets voor terug te krijgen. Ik vind de tafel nu ook mooi. Kreeg een net bod ter compensatie!
Wat mij betreft een aanrader!

Jennifer de Jong beoordeelde op 2015-05-22

We hebben een hele mooie tafel ontvangen waar we erg blij mee zijn. Precies zoals we bedoeld hebben. Op tijd geleverd voor in ons nieuwe huisje.

Helemaal top!

Rob beoordeelde op 2015-05-22

Goedkoper dan de meeste andere meubelbedrijven en goede kwalitiet.

John beoordeelde op 2015-05-08

Levertijd was iets uitgelopen doordat ze geen hout meer binnen kregen van hun hout leverancier. We waren hiervan keurig op de hoogte gebracht. Na een beetje geduld hebben we nu prachtige meubels in huis staan!

Carla beoordeelde op 2015-04-13

Zeer slechte bereikbaarheid. Afgesproken levertijd ruimschoots overschreden en bij navraag bleek dat ze nu geen hout kunnen krijgen om de meubels te maken. En een maand geleden waren ze er al mee bezig .... zeiden ze ....
Wat is er aan de hand met dit bedrijf?
Geen aanrader.

Teun de Vries beoordeelde op 2013-04-04

Fijn contact en geleverd binnen de afgesproken termijn.
Aanrader!

2013