Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Stationsplein 13
6512AB Nijmegen

2015

M. Ten Kate beoordeelde op 2015-10-07

Overzichtelijke site. Juiste informatieverschaffing. Zoals aangegeven, werd het de volgende dag bezorgd. De bestelling was keurig verpakt. Kleuren van mijn telefoonhoes was redelijk gelijk met de afbeelding. Ik ben zeer tevreden.

E.Mandylakis beoordeelde op 2015-10-07

Uitstekend!!

Niels beoordeelde op 2015-07-06

Claimt maarliefst 20000 mAh capaciteit te hebben, maar had na volledig opladen helaas slechts net genoeg voor 2 oplaadbeurten van mijn smartphone. Jammer!

Stan beoordeelde op 2015-06-23

Powerbank besteld (5200 mAh). Kwam een dag te laat. Vervolgens was de verpakking al open en zat er een verkeerd snoertje bij. Na uittesten met eigen kabel bleek hij ook maar 40% van een Sony Z3 compact te kunnen laden. Hier bestel ik niks meer...

U beoordeelde op 2015-06-15

Erg goede service, snel geleverd. Ik ben erg tevreden!

Debbel beoordeelde op 2015-06-13

Snel geleverd, alleen is de mail niet beantwoord, dat vind ik dan wel jammer. Mijn vraag was of het inderdaad de volgende dag geleverd zou worden. Antwoord kreeg ik niet maar mijn pakketje was er wel de volgende dag.

Xiao beoordeelde op 2015-05-23

Kwaliteit is niet goed. Het kan alleen tot 40% van mijn iPhone 6 opladen

Bart beoordeelde op 2015-05-20

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en een kleine uitleg er bij gevoeg (bij een Powerbank!)

Pieter beoordeelde op 2015-05-04

IK heb zelf levertijd nagevraagd, geen automatisch mailtje gehad dat het verzonden was. Het lag die avond wel keuring op de mat.

Robert van Elst beoordeelde op 2015-04-29

Goed product, snel geleverd! Advies: zet afmetingen product bij de info!

Olaf beoordeelde op 2015-04-16

Erg mooi hoesje voor mijn iPhone 6. Mooi kunst leer en strak afgewerkt. Heb de Smooth Business gekocht!

2015