Hoofdstraat 46
2861AR Bergambacht
0641012598, 0182356141

M Baerecke beoordeelde op 2019-03-20

Super snelle en fijne service!!!

Ingeborg Bovendeert beoordeelde op 2019-01-03

Geheel netjes en zelfs mooi ingepakt. Snel geleverd ondanks de feestdagen.

Susan Van Schaijk beoordeelde op 2018-12-30

Ze belden al snel na t plaatsen Vd bestelling met wat bevestigingsvragen, oa het lettertype voor de gravure. Mooi ingepakt, snel geleverd, mooi gegraveerd, super!! Hele goede service! Kan iedereen aanbevelen hier te kopen!!

Haider Maulabaks beoordeelde op 2018-12-24

Goede service.. aanrader...