Ambachtsweg 46
3542DH Utrecht
0202610144

ferdi Moerkerken beoordeelde op 2018-11-18

Mooie kleding goeie service en een ziek snelle levering...ooit is problemen gehad met kledingstuk geen probleem wordt altijd opgelost.

Hans Hage beoordeelde op 2018-11-16

Stijn Van Dorpe beoordeelde op 2018-11-13

Tijs De Boer beoordeelde op 2018-11-11

Mijn zus had een Napapijri jas voor 180 euro, die vond ik mooi, maar deze jas van KWO is natuurlijk veel goedkoper en heeft ook nog eens "karakter".

Michel de Boer beoordeelde op 2018-11-10

Jan van der Gulik beoordeelde op 2018-11-08

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Koen ter Borg beoordeelde op 2018-11-08

Zijn top, duidelijk verteld wanneer het binnen komt, goeie website. Super

Matthew Smeulders beoordeelde op 2018-11-08

peter linting beoordeelde op 2018-11-05

Snel en goed geleverd

Marcel Merk beoordeelde op 2018-11-05

Eerste keer besteld. Alles wat mwn meldt komt nen na. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Goederen zijn goed verpakt

Uitstekende service

Jeff Drogt beoordeelde op 2018-10-30

Uitstekende service
Verkeerde besteld
Mail gestuurd
Werd gelijk contact met mij opgenomen
En perfect opgelost

Richard De Keiser beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden
Vrijdag besteld en zaterdag binnen.
Echt top

Rutger vd Schepop beoordeelde op 2018-10-28

William Paasse beoordeelde op 2018-10-26

Ik heb een hele mooie box met spullen bij jullie besteld. Zat netjes verpakt en de inhoud was geweldig. Prijs was ook nog eens erg goed, voor dit alles. Ik ben zeer tevreden. Het eerste nachtje vissen met deze spullen is al gedaan!

Frank Koopman beoordeelde op 2018-10-26

Gewoon top geregeld

Miranda Oomen beoordeelde op 2018-10-25

Jens Koenekoop beoordeelde op 2018-10-25

👍

Tim Van de Water beoordeelde op 2018-10-25

Marjolein Lamers beoordeelde op 2018-10-25

Duidelijke site en snelle levering en mogelijkheid tot achteraf betalen!

Dylan Cornelisse beoordeelde op 2018-10-25