Ambachtsweg 46
0202610144

Mario van V. beoordeelde op 2018-02-25

Bestellen....2 dagen later in huis

Wouter Witkamp beoordeelde op 2018-02-25

Pakket snel bezorgd (1dag) en precies wat ik wilde.

Mark Vd Burgt beoordeelde op 2018-02-25

Snel geleverd, goede kwaliteit en wat leuke extra’s erbij ๐Ÿค™๐Ÿป

Stephan Heethuis beoordeelde op 2018-02-25

Snelle levering en mooie kleding

Jarno Hoos beoordeelde op 2018-02-24

Een hele snelle versturing van mijn anarok die uiterraard van goede kwaliteit is wat ik niet anders had verwacht ban de kwo boys en girls en ik weet zeker dat ik nog veel meer producten van jullie ga bemachtigen met vriendelijke karper groet jarno hoos ps top spul mannen

Dennis Groenendijk beoordeelde op 2018-02-23

Top. Snelle levering en je krijgt altijd nog iets kleins bij. Leuke acties. Ga zo door

Ryan Van den Hoeven beoordeelde op 2018-02-23

Ik ben erg tevreden. Ik heb de bestelling maandag avond laat besteld en had hem woensdag in huis. Ook kreeg ik er nog wat dingetjes bij zoals een aansteker en een paar stickers en een boekje enz.

Michael Lammertse beoordeelde op 2018-02-23

Snel geleverd en vragen goed beantwoord. Alles netjes verpakt en ziet er top uit inclusief wat extra leuke dingetjes.

jochem eggink beoordeelde op 2018-02-23

Goede ervaaring en snel in huis ๐Ÿ‘

Monique Moedt beoordeelde op 2018-02-23

Snel en goed afgeleverd

Marvin Van der Knaap beoordeelde op 2018-02-22

Werkt eenvoudig en super snel! Overzichtelijk en duidelijk!

Reactie van KWO Webshop:
Super om te horen, Marvin! Veel plezier met de spullen!

Harm Altena beoordeelde op 2018-02-22

Helemaal top.
Alles was compleet en er zaten zelfs nog wat gratis dingetjes tussen.

Reactie van KWO Webshop:
Dat is top om te horen, Harm! Succes met de spullen.

Dave Hendrix beoordeelde op 2018-02-17

Snelle levering! Mooie kleren!!

Bryan Torres beoordeelde op 2018-02-17

Snel antwoord en snelle levering, oftewel super service

Danny Adriaansen beoordeelde op 2018-02-15

Op zaterdag lid geworden van KWO en meteen een bestelling gedaan... Als lid 20% korting op je bestelling in de webshop dus dat is zeker de moeite, zeker omdat de kleding in vergelijking met andere grote merken al goed betaalbaar is en de kwaliteit is zeker zo goed! 's maandags al verstuurd en dinsdag al binnen... Compleet en met wat extra's! Ik ga zeker nog meer bestellen bij de KWO shop!!!

Shane Hilgers beoordeelde op 2018-02-15

Super materiaal wat erg comfortabel zit.. en ondanks carp zwolle een snelle levering van de producten

Rogier Petri beoordeelde op 2018-02-14

Helemaal top ๐Ÿ‘

bram schaart beoordeelde op 2018-02-12

had na 16:00 uur besteld en had het de volgende dag al in huis ! echt een top levering t was erg netjes ingepakt! ook heb ik gratis extra's gekregen waar ik erg blij mee ben. tot de volgende bestelling!

Danny Rothuizen beoordeelde op 2018-02-11

Ik had een bestelling geplaatst vervolgens werd niet alles geleverd (kan natuurlijk een keer gebeuren). Ik stuurde een mail en binnen 10 min kreek ik een mail terug met daarin een excuus en alles werd gelijk gergeld. Kortom een super service! En hele mooie producten!

Jan van Houdt beoordeelde op 2018-02-11

Zeer snelle levering en goedkoop