Ambachtsweg 46
3542DH Utrecht
0202610144

Claudia De Ruiter beoordeelde op 2018-04-21

Vrijdag besteld zaterdag in huis

Mike Thille beoordeelde op 2018-04-21

Goed

Remco Van Roon beoordeelde op 2018-04-21

Ik heb mijn bestelling rete snel gekregen en werd netjes geinformeerd top!

Marco Van der teen beoordeelde op 2018-04-20

Zeer goed ga zo dooe

Dion Tholense beoordeelde op 2018-04-19

Levering is snel. Kwaliteit is ook prima! Ook zonder er om te vragen of van uit te gaan werden diverse items mee geleverd (stickers, wat leesvoer van Nash, catalogus van PB). Service om klant tevredenheid is goed. Service mocht er iets mis zijn heb ik geen ervaring mee, maar lees op diverse fora of community sites dat er snel gereageerd word.

Kelvin Molenaar beoordeelde op 2018-04-16

Perfect gewoon

Martin Sparreboom beoordeelde op 2018-04-15

S’avonds besteld , direct bevestiging en de volgende dag geleverd. Niets op aan te merken.
In de soos een paar boekjes en een kortingsbon.
Helemaal perfect niets meer aan doen

Jesper Dekkers beoordeelde op 2018-04-15

Topp

Bart Van De Keer beoordeelde op 2018-04-14

Bestelling was heel correct en zeer vlot
Goede dienst na verkoop
Bedankt!

Eddy Pieters beoordeelde op 2018-04-13

Heel tevreden, snel in huis en prima kwaliteit!

Lorenzo Oord beoordeelde op 2018-04-12

Helemaal top gegaan!!

michael vandenauweele beoordeelde op 2018-04-10

Overzichtelijk om te bestellen. Daarbij nog eens goed verpakt en snel afgeleverd in Belgie.

joop kok beoordeelde op 2018-04-09

De bestelling was al ruim optijd in huis, inclusief leuke extra's zoals een aansteker en boekjes! Super service je weet precies waar je aan toe bent

Edwin Kuhl beoordeelde op 2018-04-08

Zeer tevreden

Reactie van KWO Webshop:
Hey Edwin,

Jammer dat je het belachelijk vindt. Wij hebben deze optie niet in de webshop, simpelweg omdat anders de kosten te hoog zijn. Wij moeten net als jij dat moet verzendkosten betalen voor elk pakketje. Wij versturen nadat het product is geruild het wel gratis naar je toe.

Uiteraard zijn wij de moeilijkste niet en wil ik je graag een retourlabel aanbieden, gratis. Dan betalen wij al je kosten. Misschien is dat een prima oplossing?

Ik hoor graag van je.

Groet,

Linnar // KWO Webshop

Zuur beoordeelde op 2018-04-07

Dikke prima! Waar voor je geld.

Pierre Adriaans beoordeelde op 2018-04-06

Netjes en snel geleverd, heb de stoere bomberjack retour gestuurd, omdat het meer een nylon regenjasje betrof.

Lars Janssen beoordeelde op 2018-04-06

Snel, goed verpakt.

Theo Dits beoordeelde op 2018-04-06

Goede kwaliteit
Een goede service

Danny Buis beoordeelde op 2018-04-05

zeer tevreden snelle levering en goede kwaliteit!!

Berry Ottenhof beoordeelde op 2018-04-05

Top service!