Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Piet Van Veen beoordeelde op 2018-02-20

Super tevreden,heel klantvriendelijk. 'S namiddags besteld-volgende dag in huis. Met zorg verpakt. Ga ik meer bestellen!!!

Aukje van Lamoen beoordeelde op 2018-02-14

prima geregeld en lekker!

Bregje Wentink beoordeelde op 2018-02-08

Erg mooi, leuk apakket! OOk de verpakking. ENige puntje; het kaartje zou een iets professionelere uitstraling mogen hebben. Verder top!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bregje, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Op onze eigen kaartjes paste de tekst niet (omdat die te lang was) vandaar dat ik even moest improviseren. De volgende keer zal dit ons eigen professionele kaartje zijn. Hartelijke groet, Wietske

Cees Penson beoordeelde op 2018-02-07

Te weinig of geen informatie over het kaas-assortiment dat leverbaar is. De leverantie was dik in orde.
Het blijkt dat meer informatie over het leveringsprogramma naar mij onderweg is.
Daarmee wordt aan info prima voldaan

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Cees, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! De kaasinfo over de Tynjetaler volgt. Als ook wat info over onze andere prachtige biologische kazen. Hartelijke groet, Wietske

peggy hoekstra beoordeelde op 2018-01-24

zeer prettig telefonisch contact, snelle levering. goed advies gekregen die biologische Terschelling kaas is heerlijk! zal zeker vaker hier bestellen.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Peggy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Die kaas van Terschelling is inderdaad super lekker. De lekkerste en meest smeuige jong-belegen kaas die er is, wat mij betreft. Die staat ook iedere dag bij ons op tafel. Voor op brood, maar ook zeker bij een soepele rode of witte wijn. https://www.kaaspakket.com/5stukkenbiologischekaas.html

Pascal ten Berge beoordeelde op 2018-01-09

Duidelijk netjes en snel geleverd!

Beste Pascal, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Jeffrey Jonkman beoordeelde op 2018-01-03

Fijn om een pakket te bestellen, snelle service en ook zeer vriendelijk.
En de producten zijn heerlijk, echte aanrader!!

Beste Jeffrey, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Frank Van Halem beoordeelde op 2018-01-02

Super top geholpen. Absoluut een aanrader!

Beste Frank, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Joke Wijker beoordeelde op 2018-01-02

Hele goede communicatie tijdens het bestelproces van de kerstpakketten. Leuke club en zeker aan te bevelen. Inhoud ook goed en (h)eerlijk.

Beste Joke, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Sven Gertsen beoordeelde op 2018-01-01

Snelle bezorging en uitstekend verpakt. Hoge kwaliteit en veel waar voor je geld.

Beste Sven, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

J.G. de Groot beoordeelde op 2017-12-31

Prima pakket geleverd, echter enige variatie of meer keuzes in de pakketten voor 2018 is wel welkom

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste J.G. de Groot, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Dit jaar gaan wij weer druk aan de slag om nog meer verschillende pakketten te bieden. Heeft u een tip, suggestie, die hoor ik heel graag via: wietske@kaaspakket.com. Groeten, Wietske

Steven Fikkert beoordeelde op 2017-12-28

Super service en super snelle levering! Aanrader!

Beste Steven, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Tanja beoordeelde op 2017-12-27

Snel, zeer vriendelijk en zeer mooi pakket namens ontvangers!

Beste Tanja, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Anoniem beoordeelde op 2017-12-27

Pakket door tnt niet tijdig aangeleverd. Kaaspakket zoekt dit zelf uit voor mij. Attent

M. Amri beoordeelde op 2017-12-27

Eerste telefoongesprek al gelijk een klik. Erg vriendelijk en vakkundig. Ze weet waar ze het over heeft. Kaas is heerlijk!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Asma, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske Borger

Jan Kees van Rossem beoordeelde op 2017-12-27

Vooral de informatie die ik bij de kazen kreeg heb ik erg gewaardeerd.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Jan, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske Borger

Ab beoordeelde op 2017-12-26

Fijne vlotte service
Prima kwaliteit

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Ab, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske Borger

Sara Al Karagholy beoordeelde op 2017-12-26

Heerlijke kaassoorten en lekkere worst. Super snel verzonden en netjes verpakt. Mijn man is zeer blij met deze kerstpakket. Absoluut een aanrader en voor herhalingsvatbaar.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Sara, enorm bedank voor uw positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske Borger

Kerstman beoordeelde op 2017-12-25

Heerlijke kaas, heerlijke worst, heerlijke port!!!
Hohoho!!!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Kerstman :), enorm bedank voor uw positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske Borger

Paul M.M Govers beoordeelde op 2017-12-24

Het is een aanrader! Prima verzorgd, goed verpakt, duidelijke uitleg en het allerbelangrijkste we hebben genoten! zeker voor herhaling vatbaar. Wietske bedankt!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Paul, enorm bedank voor uw positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske Borger