Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Bobby de Hamer beoordeelde op 2019-04-10

Snelle service, veel keuze en redelijke prijzen. Alleen verwarrend dat bij het zelf samenstellen van een pakket de keuze beperkt is. Misschien iets mis met de tool?

Jolanda Snel beoordeelde op 2019-04-08

Sybilla van Bindsbergen beoordeelde op 2019-04-04

Goede service en snelle levering!
Dankjewel

mw. Boon beoordeelde op 2019-04-03

Bestellen ging makkelijk en bezorgen ook.

Bello beoordeelde op 2019-03-27

Zeer tevreden. Op tijd ontvangen en het bericht voor de geadresseerden was met de hand geschreven. Een persoonlijke 'touch'.

Roy van Rossum beoordeelde op 2019-03-12

Super afhandeling! en niet onbelangrijk, erg lekker!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Roy, ik vind het super leuk om voor jullie borrelpakketten te versturen door het hele land. Inderdaad toch veel leuker en origineler dan een taart :) Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Angelique de Gast beoordeelde op 2019-03-06

Snelle service en prettig contact!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Angelique, wij hebben met heel veel plezier jullie relatiegeschenken verzorgd. En we hopen dat dit jaar weer te doen uiteraard :) Ik hoop dat de kaasboxjes+kaas in de smaak gevallen zijn. Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Bernice Bekkers beoordeelde op 2019-03-02

Bestelling is snel bezorgd en verwerkt! Zag er uit als een mooi cadeau.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bernice, wat leuk om te zien dat je bij ons je eigen cadeaupakket hebt samengesteld. Met heerlijke daslook kaas en Franse wijn. Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Bertie Wijnands beoordeelde op 2019-02-19

Onze medewerkers zijn positief verrast door het smakelijke pakket!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bertie, ik vind het super leuk om voor jullie borrelpakketten te versturen door het hele land. Inderdaad toch veel leuker dan een taart :) Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Zdenek Milena Plener beoordeelde op 2019-02-12

Geweldig dat het berichtje met de hand geschreven werd 😃

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Zdenek, wat super leuk dat je bij ons het heerlijke luxe delicatessen cadeaupakket hebt besteld. Dank! En geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Wendy de Groot beoordeelde op 2019-02-04

Snel in huis en goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Wendy, wat super leuk dat je bij ons het heerlijke Italiaanse delicatessen cadeaupakket hebt besteld. Dank! En ook onwijs bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Dave Vd linden beoordeelde op 2019-01-12

Op site stond iets van cadeau verpakking, maar was gewoon een doos met de pakbon erop geplakt
Die moest ik dus cadeau geven

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Dave, ik denk dat wij vergeten zijn het lint eromheen te doen. Dat spijt mij enorm. Ik hoop dat het pakket wel in de smaak is gevallen. Hartelijke groet, Wietske

Sipke Schotanus beoordeelde op 2018-12-29

Ruim assortiment en een snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Sipke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Daar zijn wij heel "grutsk" (trots) op. Hartelijke groet, Wietske

H ten Hove beoordeelde op 2018-12-25

Perfect

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste H. ten Hove, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop jou snel weer eens te zien in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Blanka Rejda beoordeelde op 2018-12-22

Mooi pakket en snelle en goede service.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Blanka, wat een geweldige beoordeling. Dankjewel! Graag weer eens tot ziens in onze webshop met kaaspakketten. Hartelijke groet, Wietske

Maarten Hofstra beoordeelde op 2018-12-22

Pro-actief met verzending, goede kwaliteit en uitstekende communicatie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Maarten, ik ben enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Graag weer tot ziens in onze webshop, hartelijke groet, Wietske

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2018-12-22

Ik had het kaaspakket besteld als kerstpakketje voor kennissen dus ik heb het zelf niet uitgepakt. Na overhandiging werd het meteen uitgepakt, ze waren zeer enthousiast en vonden het een geweldig mooi kaaspakket. Mijn ervaring is zeer goed, de bestelling wordt bezorgd wanneer het je uitkomst, zeer zeker een aanrader.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Liesbeth, wat een super mooie beoordeling, dank! Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Ik had een kerst pakket besteld die helaas niet compleet was. Later wel goed opgelost en overige producten nagestuurd die optijd binnen waren.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste heer/mevrouw, gelukkig dat het weer is opgelost door het nasturen van de producten. Het was een hectische tijd. Hartelijke groet, Wietske

Kerèn Presentatie Systemen beoordeelde op 2018-12-17

Fijn dat er mensen met je meedenken, snel contact en snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Keren Presenatie Systemen, enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Wij verzorgen graag dit jaar weer jullie eindejaarsgeschenken. Hartelijke groet, Wietske

Tineke Prins beoordeelde op 2018-12-17

Sympathieke, meedenkende verzorgers van de pakketten!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Tineke, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop: kaaspakket.com. Hartelijke groet, Wietske