Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Joan Dirksen beoordeelde op 2018-11-21

1e kennismaking uitstekend bevallen

Henk Hazelhoff beoordeelde op 2018-10-30

De producten zagen er allemaal prima uit en de verpakking was zeer professioneel.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Henk, enorm bedankt voor jou positieve beoordeling! Hartelijke groet uit Friesland, Wietske

Hannie van Grootel beoordeelde op 2018-10-08

snel en prima verzorgd geleverd

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Hannie, We zijn blij om dat te horen! Bedankt! Met vriendelijke groet, Wietske

FL Kalmijn beoordeelde op 2018-10-06

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste F.L. Kalmijn, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

M. S. J. Hagen beoordeelde op 2018-10-03

Goede en snelle service!
Uitstekende kaasjes!
Helemaal top, zeker een aanraader!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M.s.j. Hagen, Hartelijk dank voor uw reactie en uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van onze kaasjes! Met vriendelijke groet, Laura

Nancy Petersen beoordeelde op 2018-10-03

Beste Nancy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Lucille Hoop beoordeelde op 2018-09-23

Een leuke, uitnodigende website. Snel in reactie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lucille, Super bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Kiem-Lien Woei beoordeelde op 2018-09-12

ongelooflijke snelle levering. benaderbare flexibele telefoniste.

Reactie van Kaaspakket.com:
Bedankt voor jou reactie Kiem_Lien Woei! Wij zijn blij dat het gewaardeerd wordt!

Rob Voogel beoordeelde op 2018-08-29

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Rob, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske

Anne-Marie Pieters beoordeelde op 2018-08-21

Een van de kaasjes was niet van de juiste kwaliteit. Dat werd bijzonder snel opgelost door een nieuw kaasje toe te sturen. Dat is pas service en klantenbinding.

Beste Anne-Marie,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Zou u ons kunnen vertellen welk stuk kaas minder goed was? Dan sturen wij u een nieuw stuk. Alvast heel hartelijk dank, Wietske

Joannes Schevers beoordeelde op 2018-08-11

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joannes, Enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Marleen Rombach-Viersma beoordeelde op 2018-07-22

Het was uitstekend, vooral de nagelkaas heel erg lekker!! Ook het contact met Wietske was heel prettig en goed!
Voor een `verre` reis zouden de Dumkes iets beter ingepakt moeten worden, omdat ze nogal breekbaar zijn.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Marleen, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling. Voortaan zullen we de Dumkes beter inpakken. Mooi dat de Friese Nagelkaas lekker was. Het is ook een hele bijzondere kaas van Kaasboerderij De Nylander uit Workum, 100% Jersey melk. Hartelijke groet, Wietske

E Eliveld beoordeelde op 2018-07-21

Levering duurde 3 werkdagen en dat is net even te lang als je stelt "voor 12 uur besteld, mogen in huis".

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste E. Eliveld, allereerst enorm jammer dat de bezorging niet op tijd was. Uw heeft op zaterdag 14 juli om 19:05 uw bestelling geplaatst. Daarin kon u kiezen voor maandag bezorging. Wat voor ons niet mogelijk is. Omdat wij pakketten voor maandag bezorging al om 14 uur moeten aanbieden op zaterdag. Het pakket had dus op dinsdag bezorgd moeten worden. Dit is helaas woensdag geworden. Daarvoor onze oprechte excuses. Normaliter worden pakketten die voor 12 uur worden besteld. Gewoon de volgende dag bezorgd. Met uitzondering van zondag. Ik hoop van harte dat u onze cadeau pakketten service ook in de toekomst zult blijven gebruiken. Hartelijke groet vanuit Friesland, Wietske

Benito Darthuizen beoordeelde op 2018-07-16

Vriendelijke telefoongesprek. Warm gesprek.

Janke Hoekstra beoordeelde op 2018-07-16

Beste Janke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Petra Blankwaard beoordeelde op 2018-07-15

Ik heb voor een aantal relaties een pakket samengesteld als geschenk en dat is vlekkeloos verlopen. Verder waren de pakketten leuk verpakt en heb ik inmiddels vernomen dat de ontvangers van de kaas genieten cq hebben genoten ;-) Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Petra, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Heel graag gedaan. En mocht je weer wat nodig hebben, ik hoor het graag. Hartelijke groet, Wietske

Ria Roubos beoordeelde op 2018-07-14

Beste Ria, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

aart v dijk beoordeelde op 2018-07-11

hoi,
de bestelling was prima . min puntje was de bezorging, er werd gezegd bezorging tussen 09.00 en 11.00 uur, helaas werd dat 17.00
en omdat het een school betrof moeten de leerkrachten wachten, terwijl de school om 15.15 dicht ging.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Aart, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Jammer dat het pakket niet op het gewenste tijdstip werd bezorgd. Samen met PostNL beloven wij dit te verbeteren, groetjes, Wietske

M Schouten beoordeelde op 2018-07-09

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M. Schouten, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Joachim Heigl beoordeelde op 2018-07-04

Beste Joachim, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske