Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Judith Florentinus beoordeelde op 2018-05-20

Persoonlijke service, klantgericht, doen wat ze beloven

Floris Nuijts beoordeelde op 2018-05-11

Produkten waren niet volgens afspraak afgeleverd maar 2 dagen daarna. Produkten waren wel nog te gebruiken.

reactie van kaaspakket:

Beste Floris, Enorm jammer om dit nu te lezen. Foekje heeft u hierover speciaal gebeld. Om samen met u te bespreken hoe en wanneer u het pakket wilde ontvangen. Omdat i.v.m. Koningsdag de leveringen anders waren. Alle kaasjes zijn vers gesneden en vacuüm verpakt in overleg met u, naar u toegestuurd. Ondanks dat heeft u toch besloten om deze beoordeling te geven. Dat is heel jammer. Hartelijke groet, Wietske Borger

Er is idd telefonisch contact geweest.

Het zou zaterdag na koningsdag bezorgd worden, ontvanger is de hele dag voor niks thuis gebleven aangezien het die afgesproken dag niet is afgeleverd. Overigens ook zonder enige reden heeft de bezorging het af laten weten.

Ik heb die zaterdag een bericht achter gelaten op het antwoord apparaat maar daar geen reactie op gehad.

Dit is het enige waar ik idd negatief over ben. Nogmaals waren de produkten prima, het idee om er samen gebruik van te maken ging helaas tot mijn spijt door deze te late bezorging niet door.

Jeannette Bos beoordeelde op 2018-05-07

Prettig en persoonlijk contact, uitstekend assortiment en mooie smaken. Alles wordt goed gekoeld thuisbezorgd. Wij waren zeer tevreden met het geleverde borrelpakket.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Jeannette, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Super fijn om te horen dat je tevreden was met de borrelhapjes. Hartelijke groet, Wietske

M. van Bunnik - van der Laan beoordeelde op 2018-05-06

Even gebeld voor wat ideeën, werd goed meegedacht. Sowieso leuk en vrolijk gesprek 😊, al met al een mooi pakket voor een Fries in het buitenland samengesteld 👍

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M. van Bunnik - van der Laan, geweldig bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij denken graag mee. En we promoten uiteraard graag ons eigen Friese kazen rechtstreeks van de boerderij! Hartelijke groet, Wietske

Berbur beoordeelde op 2018-04-28

Blij verrast dat de bestelling van een kaasmesje ook nog een surprise bevatte.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Berbur, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Mitchel Huvers beoordeelde op 2018-04-11

top geregeld, leuk pakket, leuk dat de stickers gratis mee werden gestuurd.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Mitchel, super bedankt voor je positieve beoordeling! Inderdaad logo stickers, mits het om een paar gaat, lever ik er graag gratis bij. Hartelijke groet, Wietske

M.L. van Staveren beoordeelde op 2018-04-04

De ontvanger was er zeer happy mee. Geleverd op de juiste dag.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M.L. van Staveren, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Heel mooi dat de ontvanger er blij mee was. Hartelijke groet, Wietske

Emiel Lange beoordeelde op 2018-03-28

Wat een mooi en luxe pakket hebben jullie gemaakt. Heel blij wordt ik hier van!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Emiel, onwijs bedankt voor je positieve beoordeling. Blij dat je er blij van wordt :) Daar worden wij dan weer blij van. Hartelijke groet, Wietske

D.J. van Geenhuizen beoordeelde op 2018-03-27

De ontvanger belde gelijk na het ontvangen van het cadeau, enthousiast op! Hij vond het pakketje prachtig. Het is keurig op tijd geleverd en ik ben per mail netjes op de hoogte gehouden van de levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste D.J. van Geenhuizen, wat super fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. En dat de ontvanger spontaan opbelde. Daar doen we het voor! Enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Natascha beoordeelde op 2018-03-21

Het was een heerlijk en uitgebreid pakket wat erg leuk in een soort koelbox werd geleverd.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Natascha, super bedankt voor je positieve beoordeling! Onze gekoelde kaasplankjes worden inderdaad in onze speciale Kaasbox geleverd. Zo blijven de kaasjes lekker koel onderweg. Hartelijke groet, Wietske

Joyce beoordeelde op 2018-03-15

Lekker eten in een mooie doos!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joyce, super bedankt voor je positieve beoordeling! Wij kiezen altijd voor milieu vriendelijke verpakkingen, onze luxe kraftdozen met lint hebben het "verrassings" effect. Fijn dat zowel de verpakking als inhoud in de smaak vielen. Hartelijke groet, Wietske

Hetty Schliessler beoordeelde op 2018-02-22

vlotte zakelijke deskundige.vriendelijke Wietse.
pleit voor meer Wietses tot vlotte
.zakelijke bloei

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Hetty, enorm bedankt voor je positieve beoordeling en leuke tekst erbij. Ik denk graag mee over je relatiegeschenken. Voor iedere gebeurtenis kunnen we iets bedenken: beurzen, product lanceringen, Lente pakketten, nieuwe samenwerkingen, klanten die iets leuks verdienen, referenties die altijd klaar staan. Noem maar op. Hartelijke groet, Wietske

Piet Van Veen beoordeelde op 2018-02-20

Super tevreden,heel klantvriendelijk. 'S namiddags besteld-volgende dag in huis. Met zorg verpakt. Ga ik meer bestellen!!!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Piet, super goed om te horen dat je weer terug komt! Daar doen we het voor. Dank voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske

Aukje van Lamoen beoordeelde op 2018-02-14

prima geregeld en lekker!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Aukje, super bedankt voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske

Bregje Wentink beoordeelde op 2018-02-08

Erg mooi, leuk apakket! OOk de verpakking. ENige puntje; het kaartje zou een iets professionelere uitstraling mogen hebben. Verder top!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bregje, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Op onze eigen kaartjes paste de tekst niet (omdat die te lang was) vandaar dat ik even moest improviseren. De volgende keer zal dit ons eigen professionele kaartje zijn. Hartelijke groet, Wietske

Cees Penson beoordeelde op 2018-02-07

Te weinig of geen informatie over het kaas-assortiment dat leverbaar is. De leverantie was dik in orde.
Het blijkt dat meer informatie over het leveringsprogramma naar mij onderweg is.
Daarmee wordt aan info prima voldaan

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Cees, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! De kaasinfo over de Tynjetaler volgt. Als ook wat info over onze andere prachtige biologische kazen. Hartelijke groet, Wietske

peggy hoekstra beoordeelde op 2018-01-24

zeer prettig telefonisch contact, snelle levering. goed advies gekregen die biologische Terschelling kaas is heerlijk! zal zeker vaker hier bestellen.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Peggy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Die kaas van Terschelling is inderdaad super lekker. De lekkerste en meest smeuige jong-belegen kaas die er is, wat mij betreft. Die staat ook iedere dag bij ons op tafel. Voor op brood, maar ook zeker bij een soepele rode of witte wijn. https://www.kaaspakket.com/5stukkenbiologischekaas.html

Pascal ten Berge beoordeelde op 2018-01-09

Duidelijk netjes en snel geleverd!

Beste Pascal, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Jeffrey Jonkman beoordeelde op 2018-01-03

Fijn om een pakket te bestellen, snelle service en ook zeer vriendelijk.
En de producten zijn heerlijk, echte aanrader!!

Beste Jeffrey, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske

Frank Van Halem beoordeelde op 2018-01-02

Super top geholpen. Absoluut een aanrader!

Beste Frank, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Wietske