Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Bertie Wijnands beoordeelde op 2019-02-19

Onze medewerkers zijn positief verrast door het smakelijke pakket!

Zdenek Milena Plener beoordeelde op 2019-02-12

Geweldig dat het berichtje met de hand geschreven werd 😃

Wendy de Groot beoordeelde op 2019-02-04

Snel in huis en goede prijs kwaliteit verhouding

Dave Vd linden beoordeelde op 2019-01-12

Op site stond iets van cadeau verpakking, maar was gewoon een doos met de pakbon erop geplakt
Die moest ik dus cadeau geven

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Dave, ik denk dat wij vergeten zijn het lint eromheen te doen. Dat spijt mij enorm. Ik hoop dat het pakket wel in de smaak is gevallen. Hartelijke groet, Wietske

Sipke Schotanus beoordeelde op 2018-12-29

Ruim assortiment en een snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Sipke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Daar zijn wij heel "grutsk" (trots) op. Hartelijke groet, Wietske

H ten Hove beoordeelde op 2018-12-25

Perfect

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste H. ten Hove, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop jou snel weer eens te zien in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Blanka Rejda beoordeelde op 2018-12-22

Mooi pakket en snelle en goede service.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Blanka, wat een geweldige beoordeling. Dankjewel! Graag weer eens tot ziens in onze webshop met kaaspakketten. Hartelijke groet, Wietske

Maarten Hofstra beoordeelde op 2018-12-22

Pro-actief met verzending, goede kwaliteit en uitstekende communicatie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Maarten, ik ben enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Graag weer tot ziens in onze webshop, hartelijke groet, Wietske

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2018-12-22

Ik had het kaaspakket besteld als kerstpakketje voor kennissen dus ik heb het zelf niet uitgepakt. Na overhandiging werd het meteen uitgepakt, ze waren zeer enthousiast en vonden het een geweldig mooi kaaspakket. Mijn ervaring is zeer goed, de bestelling wordt bezorgd wanneer het je uitkomst, zeer zeker een aanrader.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Liesbeth, wat een super mooie beoordeling, dank! Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Ik had een kerst pakket besteld die helaas niet compleet was. Later wel goed opgelost en overige producten nagestuurd die optijd binnen waren.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste heer/mevrouw, gelukkig dat het weer is opgelost door het nasturen van de producten. Het was een hectische tijd. Hartelijke groet, Wietske

Kerèn Presentatie Systemen beoordeelde op 2018-12-17

Fijn dat er mensen met je meedenken, snel contact en snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Keren Presenatie Systemen, enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Wij verzorgen graag dit jaar weer jullie eindejaarsgeschenken. Hartelijke groet, Wietske

Tineke Prins beoordeelde op 2018-12-17

Sympathieke, meedenkende verzorgers van de pakketten!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Tineke, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop: kaaspakket.com. Hartelijke groet, Wietske

Sabrina De Reuver beoordeelde op 2018-12-17

Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van het juiste pakket. Het werd keurig op tijd afgeleverd in een mooie verpakking. Een aanrader!

Joan Dirksen beoordeelde op 2018-11-21

1e kennismaking uitstekend bevallen

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joan, ik ben heel blij met jouw positieve beoordeling. Dank! En uiteraard graag weer tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Henk Hazelhoff beoordeelde op 2018-10-30

De producten zagen er allemaal prima uit en de verpakking was zeer professioneel.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Henk, enorm bedankt voor jou positieve beoordeling! Hartelijke groet uit Friesland, Wietske

Hannie van Grootel beoordeelde op 2018-10-08

snel en prima verzorgd geleverd

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Hannie, We zijn blij om dat te horen! Bedankt! Met vriendelijke groet, Wietske

FL Kalmijn beoordeelde op 2018-10-06

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste F.L. Kalmijn, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

M. S. J. Hagen beoordeelde op 2018-10-03

Goede en snelle service!
Uitstekende kaasjes!
Helemaal top, zeker een aanraader!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M.s.j. Hagen, Hartelijk dank voor uw reactie en uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van onze kaasjes! Met vriendelijke groet, Laura

Nancy Petersen beoordeelde op 2018-10-03

Beste Nancy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Lucille Hoop beoordeelde op 2018-09-23

Een leuke, uitnodigende website. Snel in reactie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lucille, Super bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske