Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Marinus Roobool beoordeelde op 2017-12-12

After sales uitstekend. Informeren of alles naar wens geleverd was en pakket voldeed aan verwachtingen.

Antoon Spoor beoordeelde op 2017-12-11

Ben tevreden met de bestelling alleen de afspraak was verzending op 11 december en nu werd het al op 7 december al geleverd.

Loek Stomps beoordeelde op 2017-12-09

Duidelijke website, snelle levering, producten zoals bedoeld, niets op aan te merken, dus: voor herhaling vatbaar!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Loek, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Wietske Borger

Elles Dekker beoordeelde op 2017-11-25

Zeer tevreden. Ik had het pakket als cadeau op laten sturen naar mijn ouders. Via track en trace kon ik het precies volgen. Snelle levering!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Elles, super bedankt voor uw positieve beoordeling! Hartelijke groeten, Wietske

Daniëlle Bos beoordeelde op 2017-11-08

Bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Super snelle levering. Mooi graveer werk wat alles prachtig en persoonlijk maakt

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Danielle, super bedankt voor je positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Wietske

Lucy Van Eunen beoordeelde op 2017-11-05

Correcte behandeling en afwikkeling!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lucy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske

Lizette Schoone beoordeelde op 2017-10-20

Nav de website heb ik Wietske gebeld, omdat het mij niet via de website duidelijk was hoe ik een pakket kon laten samenstellen voor zakenklanten van ons. Uiteraard zag ik wel kerstpakketten samenstellen staan, maar ik was niet op zoek naar een kerstpakket. Door het enthousiasme van Wietske aan de telefoon heb ik via kaaspakket.com mijn bestelling gedaan. De levering was er snel. Helaas door het vervoer niet helemaal optimaal op zijn plaats gebleven, maar na reorganisatie zag het er heel mooi uit!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lizette, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Voortaan zullen wij het geheel strakker inpakken, zodat alles op zijn plaats blijft tijdens vervoer. Ik zal kijken of ik op de website duidelijker kan aangeven dat je bij ons een relatiegeschenk kan samenstellen. In ieder geval hierbij de directe link naar onze cadeau samensteller: https://www.kaaspakket.com/cadeau-samenstellen. Hartelijke groet, Wietske

Linda Vermaas beoordeelde op 2017-10-18

Snelle levering en een prachtig luxe delicatessenpakket met handgeschreven kaartje eraan.
De jarigen vonden het cadeau erg leuk.
Zeker een aanrader!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Linda, enorm bedankt voor je positieve beoordeling en voor het aanraden van Kaaspakket.com. Groeten, Wietske

Joep Holm beoordeelde op 2017-10-16

Doen wat ze beloven. Netjes afgeleverd ook naar het buitenland.
Had nog gebeld met een vraag, medewerkster was heel erg aardig en vrolijk. Pakketten zien er netjes uit.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joep, heel hartelijk dank voor je beoordeling. Vriendelijke groet, Wietske Borger

Andre beoordeelde op 2017-10-14

Heerlijke kaas met worst, echt leuk om te krijgen.
Groet Andre

Beste Andre, super bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

S. Brandsma beoordeelde op 2017-10-13

Wietske heeft een enorme passie voor kaas, en dat zie je terug in ieder aangeboden kaasproduct. Dit maakt Kaaspakket.com in mijn beleving een absolute aanrader als je op zoek bent naar wat-voor-product-dan-ook waarin kaas een rol speelt.

Beste Schelte, super bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

F. Van der Zee beoordeelde op 2017-10-12

Mooie cadeaupakketten en heerlijke (regionale) kazen!

Beste Foekje, super bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Wietske

Suzanne beoordeelde op 2017-10-11

Heerlijke en eerlijke producten, snelle en goede service met een glimlach!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Suzanne, super bedankt voor je beoordeling!

Jantiene beoordeelde op 2017-10-10

Super! Afgelopen vrijdag ontdekte ik dat onze kaasschaven bijna op waren. Levering kon eigenlijk pas eind deze week. Maar Wietske vond nog een restje kaasschaven op de plank. Deze werden al op dinsdagochtend geleverd. De rest komt dan gewoon over een paar dagen. Fijn dat er zo wordt meegedacht!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Jantiene, super bedankt voor je beoordeling! Wij verzorgen altijd met plezier jullie kaasschaven met logo. Hartelijke groet uit Friesland, Wietske

V.siers beoordeelde op 2017-10-05

Lekkere Fries kaas specialiteiten op een plek. Stuurt ook snel naar het buitenland. Dank je Wietske,

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Vincent, super bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet uit Friesland, Wietske