Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Joannes Schevers beoordeelde op 2018-08-11

Marleen Rombach-Viersma beoordeelde op 2018-07-22

Het was uitstekend, vooral de nagelkaas heel erg lekker!! Ook het contact met Wietske was heel prettig en goed!
Voor een `verre` reis zouden de Dumkes iets beter ingepakt moeten worden, omdat ze nogal breekbaar zijn.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Marleen, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling. Voortaan zullen we de Dumkes beter inpakken. Mooi dat de Friese Nagelkaas lekker was. Het is ook een hele bijzondere kaas van Kaasboerderij De Nylander uit Workum, 100% Jersey melk. Hartelijke groet, Wietske

E Eliveld beoordeelde op 2018-07-21

Levering duurde 3 werkdagen en dat is net even te lang als je stelt "voor 12 uur besteld, mogen in huis".

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste E. Eliveld, allereerst enorm jammer dat de bezorging niet op tijd was. Uw heeft op zaterdag 14 juli om 19:05 uw bestelling geplaatst. Daarin kon u kiezen voor maandag bezorging. Wat voor ons niet mogelijk is. Omdat wij pakketten voor maandag bezorging al om 14 uur moeten aanbieden op zaterdag. Het pakket had dus op dinsdag bezorgd moeten worden. Dit is helaas woensdag geworden. Daarvoor onze oprechte excuses. Normaliter worden pakketten die voor 12 uur worden besteld. Gewoon de volgende dag bezorgd. Met uitzondering van zondag. Ik hoop van harte dat u onze cadeau pakketten service ook in de toekomst zult blijven gebruiken. Hartelijke groet vanuit Friesland, Wietske

Benito Darthuizen beoordeelde op 2018-07-16

Vriendelijke telefoongesprek. Warm gesprek.

Janke Hoekstra beoordeelde op 2018-07-16

Beste Janke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Petra Blankwaard beoordeelde op 2018-07-15

Ik heb voor een aantal relaties een pakket samengesteld als geschenk en dat is vlekkeloos verlopen. Verder waren de pakketten leuk verpakt en heb ik inmiddels vernomen dat de ontvangers van de kaas genieten cq hebben genoten ;-) Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Petra, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Heel graag gedaan. En mocht je weer wat nodig hebben, ik hoor het graag. Hartelijke groet, Wietske

Ria Roubos beoordeelde op 2018-07-14

Beste Ria, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

aart v dijk beoordeelde op 2018-07-11

hoi,
de bestelling was prima . min puntje was de bezorging, er werd gezegd bezorging tussen 09.00 en 11.00 uur, helaas werd dat 17.00
en omdat het een school betrof moeten de leerkrachten wachten, terwijl de school om 15.15 dicht ging.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Aart, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Jammer dat het pakket niet op het gewenste tijdstip werd bezorgd. Samen met PostNL beloven wij dit te verbeteren, groetjes, Wietske

M Schouten beoordeelde op 2018-07-09

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M. Schouten, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Joachim Heigl beoordeelde op 2018-07-04

Beste Joachim, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Adelina Lolkema-Postma beoordeelde op 2018-07-03

Korte lijnen, duidelijke afspraken. En natuurlijk heerlijke producten.

Beste Adelina, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Romy Hermsen beoordeelde op 2018-07-03

Beste Romy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

E. Ruyter beoordeelde op 2018-07-02

Origineel aanbod van kazen, ook heel goed zelf iets samen te stellen, goed en vriendelijk telefonisch contact gehad en track&trace mailtje automatisch ontvangen. Ik zou zo weer iets bestellen bij kaaspakket.com!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste E.Ruyter, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat het voor herhaling vatbaar is. Groetjes, Wietske

Dorothe Grooten-Wendt beoordeelde op 2018-06-28

Meneer was er heel blij en er is netjes aan de afspraak hehouden !.Chapeau

Beste Dorothe, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

antoinet loderus beoordeelde op 2018-06-27

heel tevreden Ik werd telefonisch goed en netjes te woord gestaan en mijn vragen werden uitstekend beantwoordt,,Het pakket zag er keurig verzorgt uit

Beste Antoinet, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Helen Tucker beoordeelde op 2018-06-25

De persoon die het als cadeau ontving, heeft ons hartelijk bedankt. Zelf hebben we het niet gezien maar vertrouwden erop dat het goed was.

Beste Helen, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Ellen McLaughlin - van Dijk beoordeelde op 2018-06-24

These beautiful Cheese packages make a fantastic gift ! The cheeses, wine and delicatessen are all chosen with precision and are of high quality. The order went smooth. Thanks Wietske !

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Ellen, thank you very much for your positieve feedback on our cheese gifts. Kind regards, Wietske

Renata Valkenburg beoordeelde op 2018-06-21

keurige reactie en contact, snelle afhandeling en bezorging

S.R. Kronemeijer beoordeelde op 2018-06-21

Jammer dat het niet op de tijd geleverd is die ik had aangegeven.

Foto Van Denderen beoordeelde op 2018-06-20

Mooi oo tijd bezorgd. Kaas nog niet geproefd!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Foto Van Denderen, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske