Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Petra Werlich beoordeelde op 2019-06-16

Fijne samenwerking b

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Petra, heel erg bedankt voor jouw prachtige 5 sterren beoordeling. Met heel veel plezier hebben wij voor jouw 11 relatiegeschenken verzonden naar verschillende collega's in het hele land. Ik hoop dat ze hier met Pinksteren van hebben genoten. Heel graag weer eens tot horens, hartelijke groet, Wietske

Marion van den Bosch beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering in het buitenland. Ontvanger was er heel blij mee.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Marion, heel erg bedankt voor jouw 5 sterren! Ik zag dat je een heerlijk pakket naar Engeland hebt gestuurd. Met prachtige Friese producten, zelf samengesteld online. Wat super leuk. Ik hoop dat ze het lekker en mooi vonden. Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Tessy Donker beoordeelde op 2019-05-19

Zeer tevreden over het leuk ingepakte kaaspakket met handgeschreven kaartje. Ideaal als cadeau!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Tessy, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling van 5 sterren! Daar zijn wij heel blij mee. Een leuk verjaardagscadeau voor je moeder. Wat heerlijk. Ik hoop je snel weer eens te zien in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Robert Slump beoordeelde op 2019-04-30

Snelle en beleefde service!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Robert, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat het Spaanse cadeaupakket goed is aangekomen. En graag weer eens tot ziens in onze webshop, hartelijke groet, Wietske

Bobby de Hamer beoordeelde op 2019-04-10

Snelle service, veel keuze en redelijke prijzen. Alleen verwarrend dat bij het zelf samenstellen van een pakket de keuze beperkt is. Misschien iets mis met de tool?

Jolanda Snel beoordeelde op 2019-04-08

Sybilla van Bindsbergen beoordeelde op 2019-04-04

Goede service en snelle levering!
Dankjewel

mw. Boon beoordeelde op 2019-04-03

Bestellen ging makkelijk en bezorgen ook.

Bello beoordeelde op 2019-03-27

Zeer tevreden. Op tijd ontvangen en het bericht voor de geadresseerden was met de hand geschreven. Een persoonlijke 'touch'.

Roy van Rossum beoordeelde op 2019-03-12

Super afhandeling! en niet onbelangrijk, erg lekker!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Roy, ik vind het super leuk om voor jullie borrelpakketten te versturen door het hele land. Inderdaad toch veel leuker en origineler dan een taart :) Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Angelique de Gast beoordeelde op 2019-03-06

Snelle service en prettig contact!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Angelique, wij hebben met heel veel plezier jullie relatiegeschenken verzorgd. En we hopen dat dit jaar weer te doen uiteraard :) Ik hoop dat de kaasboxjes+kaas in de smaak gevallen zijn. Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Bernice Bekkers beoordeelde op 2019-03-02

Bestelling is snel bezorgd en verwerkt! Zag er uit als een mooi cadeau.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bernice, wat leuk om te zien dat je bij ons je eigen cadeaupakket hebt samengesteld. Met heerlijke daslook kaas en Franse wijn. Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Bertie Wijnands beoordeelde op 2019-02-19

Onze medewerkers zijn positief verrast door het smakelijke pakket!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Bertie, ik vind het super leuk om voor jullie borrelpakketten te versturen door het hele land. Inderdaad toch veel leuker dan een taart :) Geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Zdenek Milena Plener beoordeelde op 2019-02-12

Geweldig dat het berichtje met de hand geschreven werd 😃

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Zdenek, wat super leuk dat je bij ons het heerlijke luxe delicatessen cadeaupakket hebt besteld. Dank! En geweldig bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Wendy de Groot beoordeelde op 2019-02-04

Snel in huis en goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Wendy, wat super leuk dat je bij ons het heerlijke Italiaanse delicatessen cadeaupakket hebt besteld. Dank! En ook onwijs bedankt voor jouw 5* beoordeling. Groetjes, Wietske

Dave Vd linden beoordeelde op 2019-01-12

Op site stond iets van cadeau verpakking, maar was gewoon een doos met de pakbon erop geplakt
Die moest ik dus cadeau geven

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Dave, ik denk dat wij vergeten zijn het lint eromheen te doen. Dat spijt mij enorm. Ik hoop dat het pakket wel in de smaak is gevallen. Hartelijke groet, Wietske

Sipke Schotanus beoordeelde op 2018-12-29

Ruim assortiment en een snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Sipke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Daar zijn wij heel "grutsk" (trots) op. Hartelijke groet, Wietske

H ten Hove beoordeelde op 2018-12-25

Perfect

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste H. ten Hove, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop jou snel weer eens te zien in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Blanka Rejda beoordeelde op 2018-12-22

Mooi pakket en snelle en goede service.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Blanka, wat een geweldige beoordeling. Dankjewel! Graag weer eens tot ziens in onze webshop met kaaspakketten. Hartelijke groet, Wietske

Maarten Hofstra beoordeelde op 2018-12-22

Pro-actief met verzending, goede kwaliteit en uitstekende communicatie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Maarten, ik ben enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Graag weer tot ziens in onze webshop, hartelijke groet, Wietske