Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Kaaspakket.com

Dubbelstraat 130
8556XE Sloten
0514855118
KvK 01126418

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Kaaspakket.com

Gemiddelde beoordeling

9,4

144 beoordelingen

Beoordeling van klanten

99%

0%

1%

2018
Kaaspakket.com

Joan Dirksen beoordeelde op 2018-11-21

1e kennismaking uitstekend bevallen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kaaspakket.com

Henk Hazelhoff beoordeelde op 2018-10-30

De producten zagen er allemaal prima uit en de verpakking was zeer professioneel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Henk, enorm bedankt voor jou positieve beoordeling! Hartelijke groet uit Friesland, Wietske
Kaaspakket.com

Hannie van Grootel beoordeelde op 2018-10-08

snel en prima verzorgd geleverd


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Hannie, We zijn blij om dat te horen! Bedankt! Met vriendelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

FL Kalmijn beoordeelde op 2018-10-06


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste F.L. Kalmijn, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

M. S. J. Hagen beoordeelde op 2018-10-03

Goede en snelle service!
Uitstekende kaasjes!
Helemaal top, zeker een aanraader!


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M.s.j. Hagen, Hartelijk dank voor uw reactie en uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van onze kaasjes! Met vriendelijke groet, Laura
Kaaspakket.com

Nancy Petersen beoordeelde op 2018-10-03


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Nancy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske
Kaaspakket.com

Lucille Hoop beoordeelde op 2018-09-23

Een leuke, uitnodigende website. Snel in reactie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lucille, Super bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

Kiem-Lien Woei beoordeelde op 2018-09-12

ongelooflijke snelle levering. benaderbare flexibele telefoniste.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Bedankt voor jou reactie Kiem_Lien Woei! Wij zijn blij dat het gewaardeerd wordt!
Kaaspakket.com

Rob Voogel beoordeelde op 2018-08-29


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Rob, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

Anne-Marie Pieters beoordeelde op 2018-08-21

Een van de kaasjes was niet van de juiste kwaliteit. Dat werd bijzonder snel opgelost door een nieuw kaasje toe te sturen. Dat is pas service en klantenbinding.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Anne-Marie,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Zou u ons kunnen vertellen welk stuk kaas minder goed was? Dan sturen wij u een nieuw stuk. Alvast heel hartelijk dank, Wietske
Kaaspakket.com

Joannes Schevers beoordeelde op 2018-08-11


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joannes, Enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

Marleen Rombach-Viersma beoordeelde op 2018-07-22

Het was uitstekend, vooral de nagelkaas heel erg lekker!! Ook het contact met Wietske was heel prettig en goed!
Voor een `verre` reis zouden de Dumkes iets beter ingepakt moeten worden, omdat ze nogal breekbaar zijn.


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Marleen, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling. Voortaan zullen we de Dumkes beter inpakken. Mooi dat de Friese Nagelkaas lekker was. Het is ook een hele bijzondere kaas van Kaasboerderij De Nylander uit Workum, 100% Jersey melk. Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

E Eliveld beoordeelde op 2018-07-21

Levering duurde 3 werkdagen en dat is net even te lang als je stelt "voor 12 uur besteld, mogen in huis".

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste E. Eliveld, allereerst enorm jammer dat de bezorging niet op tijd was. Uw heeft op zaterdag 14 juli om 19:05 uw bestelling geplaatst. Daarin kon u kiezen voor maandag bezorging. Wat voor ons niet mogelijk is. Omdat wij pakketten voor maandag bezorging al om 14 uur moeten aanbieden op zaterdag. Het pakket had dus op dinsdag bezorgd moeten worden. Dit is helaas woensdag geworden. Daarvoor onze oprechte excuses. Normaliter worden pakketten die voor 12 uur worden besteld. Gewoon de volgende dag bezorgd. Met uitzondering van zondag. Ik hoop van harte dat u onze cadeau pakketten service ook in de toekomst zult blijven gebruiken. Hartelijke groet vanuit Friesland, Wietske
Kaaspakket.com

Benito Darthuizen beoordeelde op 2018-07-16

Vriendelijke telefoongesprek. Warm gesprek.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kaaspakket.com

Janke Hoekstra beoordeelde op 2018-07-16


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Janke, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske
Kaaspakket.com

Petra Blankwaard beoordeelde op 2018-07-15

Ik heb voor een aantal relaties een pakket samengesteld als geschenk en dat is vlekkeloos verlopen. Verder waren de pakketten leuk verpakt en heb ik inmiddels vernomen dat de ontvangers van de kaas genieten cq hebben genoten ;-) Voor herhaling vatbaar!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Petra, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Heel graag gedaan. En mocht je weer wat nodig hebben, ik hoor het graag. Hartelijke groet, Wietske
Kaaspakket.com

Ria Roubos beoordeelde op 2018-07-14


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Ria, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske
Kaaspakket.com

aart v dijk beoordeelde op 2018-07-11

hoi,
de bestelling was prima . min puntje was de bezorging, er werd gezegd bezorging tussen 09.00 en 11.00 uur, helaas werd dat 17.00
en omdat het een school betrof moeten de leerkrachten wachten, terwijl de school om 15.15 dicht ging.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Aart, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Jammer dat het pakket niet op het gewenste tijdstip werd bezorgd. Samen met PostNL beloven wij dit te verbeteren, groetjes, Wietske
Kaaspakket.com

M Schouten beoordeelde op 2018-07-09


Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M. Schouten, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske
Kaaspakket.com

Joachim Heigl beoordeelde op 2018-07-04

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joachim, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.