Goudparkiet 10
1704 WT Heerhugowaard

Brasserie IJzer beoordeelde op 2018-08-20

Spoedbestelling geplaatst 3 uur later kon ik het ophalen

Luciana beoordeelde op 2018-08-18

Snelle service en een prachtig geboorte bord!

Reactie van Kaatje & Co:
Dankjewel voor je mooie recensie, ik heb het geboortebord met liefde gemaakt.

Milou beoordeelde op 2018-07-25

Leuke producten! Goede kwaliteit, en je wordt goed geholpen. Snel & netjes geleverd en nog leuk verpakt ook! Kon het direct kado doen

Reactie van Kaatje & Co:
Dankjewel voor de mooie beoordeling, en graag gedaan

Lizzy beoordeelde op 2018-07-09

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie, snelle levering.

Reactie van Kaatje & Co:
Dankjewel voor je positieve beoordeling.

Sandra beoordeelde op 2018-07-09

Heel tevreden! Snelle levering en de sticker is perfect van formaat.
Ik ga er zeker meer bestellen!!

Dankjewel voor je positieve beoordeling van Kaatje & Co

Nynke beoordeelde op 2018-07-09

Wij hebben een trouwbord besteld. Deze is helemaal naar wens gemaakt. Met als uitgangspunt de trouwkaart. Het is super mooi geworden!

Reactie van Kaatje & Co:
Dankjewel voor de mooie beoordeling, ik heb het bord met liefde gemaakt.

Boho Jewelry beoordeelde op 2018-07-06

Super snel en een prachtige auto sticker ontvangen. Al vaker besteld en altijd goed, verzorgd en snel.

Reactie van Kaatje & Co:
Dankjewel voor de positieve beoordeling.

Kirsten Feijen beoordeelde op 2018-07-04

Snelle levering, met een leuk kaartje erbij.

Dankjewel

Roy Biemans beoordeelde op 2018-06-11

Erg tevreden.

Kelly beoordeelde op 2018-06-05

Snelle levering, uitstekende kwaliteit. Product precies naar wens gemaakt.

Roy Biemans beoordeelde op 2018-06-05

Had als trouwkado een trouwbord laten maken van de trouwkaart van het echtpaar. Deze is super mooi gemaakt en netjes ingepakt. Het echtpaar vonden het een gaaf kado.