Spanjaardsdijk 36

7,7

Marcel beoordeelde op 2017-12-31

Nog geen product ontvangen

Katia beoordeelde op 2017-12-28

smartwatch besteld en was snel geleverd, helaas verkeerde kleur! Geen mogelijkheid om in contact te komen (geen antwoord op e-mail en telefoon nummer klopt niet).

Tenfelde beoordeelde op 2017-11-30

Ik heb verkeerde product gekregen maar krijg geen reactie van webshop. Telefoonnummers bestaan niet meer. Ik durf product niet terug te sturen

Gert beoordeelde op 2017-10-13

Ik heb een Smartwatch besteld en goed ontvangen.
Het voldeed niet aan mijn verwachting.
Telefoon wordt niet beantwoordt en mail ook niet.
Ik heb het retour gestuurd en nu maar afwachten of het geld terug gestort wordt

Wietze de Witte beoordeelde op 2017-06-08

Zeer tevreden met mijn retro telefoon, gaaf in t echt hoor!!

Andrea Erwin Van Marle Sloot beoordeelde op 2017-02-04

Duidelijke info en snelle levering

Geert beoordeelde op 2016-06-01

Ik kocht een leuke fluitketel voor de camping. Snel geleverd en mooie prijs, dank u.

Nathalie beoordeelde op 2016-02-23

Leuke fluitketel besteld, staat gezellig en doet het ook goed! Zeer tevreden.

Jpdriessen beoordeelde op 2016-01-04

Goede afwikkeling,en snelle service,top

George Mulder beoordeelde op 2015-12-16

Ik heb een smartwatch besteld, de levering was erg snel, en toen ik met vragen gebeld heb met de afdeling klantenservice ben ik netjes te woord gestaan.

Karin Mastbroek beoordeelde op 2015-12-09

Ik heb een Smartwatch voor onze dochter besteld, prachtig ding hoor, en nu weten we via onze telefoon waar ze is, ideaal.

Anja beoordeelde op 2015-12-09

Reuzebedankt voor de snelle levering van mijn smartwatch, hij doet t perfect en ik ben er superblij mee..

Ferry beoordeelde op 2015-12-09

Erg handige smartwatch voor kinderen. Altijd weet ik waar ie uithangt.

2015