Sterrenkroos 127
KvK 20137615

8,4

Bol.com 190 8,3

Willem Van Den Akker beoordeelde op 2019-08-07

Bestelde items waren snel geleverd.

Reactie van Kadoshop.net:
Bedankt voor uw beoordeling.

Marna Latumakulita beoordeelde op 2019-08-05

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

De kinderen hebben heerlijk genoten en geslapen in de trampoline tent.

Reactie van Kadoshop.net:
Bedankt voor uw beoordeling en graag tot de volgende keer.

Hilda Hawinkels beoordeelde op 2019-07-30

Patricia van der Zijden beoordeelde op 2019-07-30

supersnel en superleuk

Reactie van Kadoshop.net:
Bedankt voor uw beoordeling en graag tot de volgende keer.

Jaap Bakker beoordeelde op 2019-07-30

Laura Boogert beoordeelde op 2019-07-30

Guido Dreezens beoordeelde op 2019-07-28

Helene Smeenge beoordeelde op 2019-07-23

Keshia Drunen beoordeelde op 2019-07-23

Patrick Kaspers beoordeelde op 2019-02-09

Eenvoudig uiterlijk van de webshop. Aanbod van artikelen is vrij beperkt, echter ik vond bij deze webshop precies wat ik zocht.
Het artikel werd snel geleverd.

Reactie van Kadoshop.net:
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn volop bezig de webshop uit te breiden. Er komen dus nog vele artikelen bij, en zien u graag terug.