Markt 11A
4641 HP Ossendrecht
KvK 20057892

Sandra beoordeelde op 2018-01-25

Mooie producten en altijd goed en professioneel advies. Ik kan iedereen zowel de webshop als de salon zelf aanraden!

TJ Brugman beoordeelde op 2017-01-20

Je ontvangt wat je besteld en de levering is vlot.

Jean beoordeelde op 2017-01-19

Kapsalon Anja is een klantvriendelijke salon met kundige kapsters. Hun specialiteit is kleuren en modelleren voor jonge mensen en ook voor iets oudere :). In hun webshop verkopen zij de producten die zij zelf in de salon gebruiken. Je kunt altijd mailen of bellen voor advies.