Armand reusensplein 7
2930 Brasschaat
KvK BE0879855722

Thais beoordeelde op 2019-08-02

Ik ontdekte de producten van eleven australia via instagram en zocht online waar ik ze me kon aanschaffen. Ik kwam op deze site uit en ben zeer tevreden van de service! Mijn eerste ervaring was meteen helemaal goed! Ik bestelde de producten die ik wou, kreeg meteen mail met bevestiging van betaling, met update van mijn bestelling en werd op de hoogte gebracht wanneer het verzonden werd. Ik bestelde het gisteren en vandaag stond de postbode er al mee aan de deur! Top opvolging!

pieter beoordeelde op 2019-06-04

Super snelle behandeling van mijn bestelling. Pakketje werd gelijk die dag nog verzonden!

Tina Hiemeleers beoordeelde op 2019-05-17

Zeer tevreden! Supersnelle levering (dag nadien al ontvangen) en vlotte communicatie. Top :)

Verkouille conny beoordeelde op 2019-05-07

Top service !
Vlotte en snelle levering . Top producten !
Mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste . Heel tevreden 👍

Reactie van Kapzones Brasschaat:
Beste Conny,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Zeer aangenaam te mogen lezen dat je te tevreden bent van onze webshop.
Wij zijn maar klein en vallen onze klanten niet lastig met mails en nieuwsbrieven.
Maar doen onze uiterste best.

Prettige dag
Nikki

Martine beoordeelde op 2019-03-28

Overzichtelijke website, goed aanbod en beschrijving van de producten. Mooie aanbiedingen. Uitgebreide informatie voor opvolging pakje.
Heel snelle levering!
Bijzonder prettige ervaring. Graag tot een volgende keer.

Ilse van Krieken beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering, goede correspondentie, zo gemakkelijk, en vanaf 40€ gratis verzending!

Karin De Winter beoordeelde op 2019-03-04

Mijn eerste ervaring is TOP ! super snel geleverd en eindelijk een mooi assortiment van Kevin Murphy producten. Zal niet de laatste ervaring zijn. Hartelijk dank en graag tot een volgende bestelling.

E.D.B. beoordeelde op 2019-01-22

Super tevreden over mijn eerste aankoop bij deze webshop. Top producten, top service, top communicatie! De eerste maar zeker niet de laatste keer! Donderdag besteld, maandag in een mooi verzorgd pakket super goeie producten toegekregen. Happy hair = happy me!

Veerle Bosschaerts beoordeelde op 2018-09-29

Super service, snel geleverd. Heel tevreden van de producten. Raad gevraagd over de producten, heel professioneel!

Kaat Schrauwen beoordeelde op 2018-09-28

Super tevreden. Ik was vergeten dat ik iets hadden besteld, en ze lieten me het gelijk weten. Een zeer goede service en snelle reactie!

Sofie Janssens beoordeelde op 2018-09-26

Super tevreden!!
De service is uitstekend!
Vandaag besteld morgen in huis.

Devi beoordeelde op 2018-09-17

Bestel altijd hier: top webshop