Hof van Reimerswaal 10
4617LS Bergen op Zoom
+31 (0)164 – 25 22 36
KvK 20060727

Mieke van Rijsbergen beoordeelde op 2018-05-28

Voor een vrijblijvend onderzoek naar de conditie van mijn huid ben ik bij Kathinka terecht gekomen.
Dit na een zoektocht van verkooppunten van het merk Gladskin.
Voor het eerst in meer dan 20 jaar en na in die tijdsperiode veel producten te hebben gebruikt, heb ik een eerlijk en duidelijk advies gekregen. Ze moeten gewoon handmatig verwijderd worden.
Vol vertrouwen ga ik aan een behandeling beginnen.