Hofstade 48
5131ZL alphen

Eleen Boxem beoordeelde op 2019-06-24

top op tijd geleverd

Athina Mamakis beoordeelde op 2019-06-21

Heel tevreden met mijn producten !!!! De verkoopster Wendy heeft mij ook heel goed geholpen !!!!

Carry Timmermans beoordeelde op 2019-06-20

Prima, 👍🏼

Alie beoordeelde op 2019-06-20

Besteld en de volgende dag geleverd. Het product is zoals verwacht.

Ingrid Stultjens beoordeelde op 2019-06-19

Superblij van de site
Prijs kwaliteit = TOP

Nicole Cuijpers beoordeelde op 2019-06-18

Prima

ITN Rood beoordeelde op 2019-06-18

mooie kettingen, snelle levering en mijn zoon is er nu al bij gebaat! Minder fluiten, op vingers kluiven en kleding kapot kauwen...
Als ouders zijn wij nu ook al een stuk rustiger.... We zullen op de site kijken voor nog meer mooie sieraden en meer!

Levenez Vermaas beoordeelde op 2019-06-12

Producten werden snel bezorgd en zijn van goede kwaliteit.

Corina De Waard beoordeelde op 2019-06-11

Producten zoals verwacht, snel geleverd.

Roel beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden, bestelling netjes verpakt en snel in huis.

Milan beoordeelde op 2019-06-07

Snel en netjes verpakt

Debby den Hertog beoordeelde op 2019-06-06

prima

Mandy Heppener beoordeelde op 2019-06-03

Mijn zoontje krijgt nu kiezen hij vind het heerlijk om erop te kauwen.

Ilse Vliek beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering en mooie degelijke producten. We hebben voor onze dochter ook een verassing box besteld en wat was ze hier blij mee. De badcapsules zijn een ware hit waardoor het in bad gaan een enorm feest is. Erg handig bij eigenwijze peuters.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Ilse, bedankt voor je beoordeling. En wat fijn om te horen dat de verassing box in de smaak gevallen is en de badcapsules een ware hit zijn. Groetjes, Wendy

Coby Hekman beoordeelde op 2019-05-31

Makkelijk bestellen.

Annette Klene beoordeelde op 2019-05-31

Op tijd binnen.
Valt wat groter uit dan gedacht in eerste instantie. Mijn zoon was er gelijk verzot op. Pakt het nu zelf als hij er behoefte aan heeft of als wij het signaleren.

Joyce Van Buren beoordeelde op 2019-05-27

Snel in huis!

Suzy Muller beoordeelde op 2019-05-27

Per toeval kauwsieraden&meer ontdekt. Ik had gelijk chewy, thinking putty e.d. gekocht en mijn dochtertje is er heel blij mee. Echt een opluchting dat ik deze webshop had gevonden. Assortiment, service en bezorging zijn top. Ga zo door!

Lucienne Emmink beoordeelde op 2019-05-27

Vlot en correct

Annet Hoogland beoordeelde op 2019-05-24

Snelle deskundige hulp bij de keuze welk kauwsierraad. Snelle levering. Pakketje zag er verzorgd uit. Dochter is er blij mee en heeft er baat bij.