Hofstade 48
5131ZL alphen

Miriam Jansen of lorkeers beoordeelde op 2018-12-07

Onze dochter heeft als ze gespannen is flinke behoefte aan bijten. Heb hier haar bijtketting besteld en ze is er heel erg blij mee! Mama ook scheelt een hoop kapotte kledingšŸ˜‰

Maaike Willard beoordeelde op 2018-12-06

Prettige website
Mooi matriaal

pascale van der Erve beoordeelde op 2018-12-04

Ik wilde graag een vorm en die was uitverkocht, ik heb gemaild kreeg erg snel een mail dat ze er binnenkort zoudeb zijn, dag erna dat ze er al waren. Super service, en snel geleverd! Ketting nog niet in gebruik maar zal zeker bevallen.

hannie agelink beoordeelde op 2018-12-04

Keurig verzorgd en geleverd

Miranda beoordeelde op 2018-12-03

Zeer goede service en fijne producten!!

Annemieke beoordeelde op 2018-12-03

Twee kettingen besteld. Fijn zacht materiaal.

Annelies Dammers beoordeelde op 2018-12-03

Geen bestelbevestiging gekregen en. Er stonden geen maten bij de kauwsieraden daarom zijn we ontevreden omdat deze veel groter uitviel en hij nu niet kan gebruiken.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Annelies, bedankt voor je beoordeling. Bij alle kauwsieraden staan de maten aangegeven deze kan je onder de kenmerken vinden. Mocht je dan toch niet helemaal tevreden zijn over het sieraad kan je deze mits ongebruikt retourneren. Als je geen bestelbevestiging ontvangen heb dan zal deze in de spam terecht gekomen zijn, helaas komt dat vaker voor. Met vriendelijke groet, Wendy

Irene van Twillert beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben heel tevreden!
Goede producten, leuke acties en snelle verzending. Mooi verpakt.
Een kadootje om te ontvangen.

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier ermee! Groetjes Wendy

Inge Lambrechts beoordeelde op 2018-11-30

Snel in huis

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Dat is fijn om te horen vooral in deze drukke tijd. Veel plezier met je bestelling. Groetjes Wendy

Marianne Van Veelen beoordeelde op 2018-11-29

prima website, levering kan misschien sneller? voor zo laat bestelt is morgen in huis? :)

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Marianne, bedankt voor je beoordeling. Bestellingen voor 14:00 besteld worden dezelfde dag verzonden. Helaas is het voor ons als klein bedrijf niet mogelijk bestellingen voor 22:00 uur nog dezelfde dag te verzenden. Maar wie weet kan dit in de toekomst nog veranderen. Groetjes Wendy

jasmijn burggraaf beoordeelde op 2018-11-29

Ik heb het product 16 november besteld, de dag dat ik dit schrijf heb ik dit product nog steeds niet binnen. Het is nu 29 november. Ik baal hier zeer van

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Inmiddels contact gehad met de klant en er bleek een verkeerd huisnummer ingevuld te zijn waardoor de bestelling naar een ander adres verzonden was.

Tigo Goedhart beoordeelde op 2018-11-27

Ziet er super goed uit... mijn zoon is er ook super blij mee!!

Hanneke Verdiesen beoordeelde op 2018-11-27

Een gevarieerd aanbod, waardoor er voor jong en oud iets te kiezen valt. Snelle levering.

Alice beoordeelde op 2018-11-23

Snel en goed

Karin Dokter beoordeelde op 2018-11-23

Ziet er mooi uit, materiaal voelt plezierig aan

Donna Horters beoordeelde op 2018-11-23

Veel keus in de webshop en een snelle levering.

Anna Roberts beoordeelde op 2018-11-22

Snelle levering. Heel tevreden.

Marion Arts beoordeelde op 2018-11-22

Prima levering

Ernest Rodigas beoordeelde op 2018-11-21

Snelle afhandeling van de bestelling en achteraf betalen. Prima.

Miranda Van Lint beoordeelde op 2018-11-20

Snelle levering en netjes verpakt!