Hofstade 48

Fijn contact.
Snelle verzending.
Top webwinkel!

Wendy Van wingerden beoordeelde op 2019-08-16

Hele snelle en keurig verpakte levering. Ketting en armband goede kwaliteit. Zal hier zeker vaker bestellen

Hellen Vaessen beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering en goede kwaliteit!

Jessica Baptist beoordeelde op 2019-08-09

Snelle service

Petra den Houdijker beoordeelde op 2019-08-08

Mijn zoon is er erg blij mee! Hopelijk houd hij van nu af aan zijn nagels heel 😅

Silvie Ploeger beoordeelde op 2019-08-03

Top geregeld hierzo

a guijt beoordeelde op 2019-08-02

mijn zus van 57 jaar heeft een paar maanden geleden een zware hersenbloeding gehad en ligt nu in een revalidatiecentrum
ze beet steeds haar sondeslang kapot waar op ik online naar bijtringen ben gaan zoeken want wist niet dat die ook voor volwassenen bestond tot ik deze site vond.
Nu bijt ze al minder op haar sondeslang dus een goede afleiding
en kreeg een compliment van de verpleging zei vroegen naar jullie site

A. de Mooij beoordeelde op 2019-07-31

Super tevreden! Snelle bezorging, goeie kwaliteit en ziet er superleuk uit als sierraad. Perfecte oplossing voor onze dochter met Tourette. Bedankt!

Noordam beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering, suprisebox viel wat tegen. Aangezien we niet alle producten kunnen gebruiken, we hebben bijvoorbeeld al geen bad in huis wat moeten we dan met badverf. Nog een bijtketting terwijl we er al besteld hadden dan zien we in de box graag iets anders.

Pauline de Regt beoordeelde op 2019-07-30

Goede service en prima producten!!
Aanrader!

Shane Vergeylen-Roerdink beoordeelde op 2019-07-22

Veel keuze, goeie producten, snelle levering en goeie prijs-kwaliteit verhouding.

jolanda beoordeelde op 2019-07-22

snel geleverd zien er goed uit

H. G. beoordeelde op 2019-07-22

Product was wat ik had besteld. Gezellig verpakt en op tijd geleverd. Wel duur, maar dat wist ik vooraf.

Beutels sabine beoordeelde op 2019-07-19

Correcte en snelle levering.

Debbie Bregman beoordeelde op 2019-07-15

Erg goede service en snelle verzending. Zeer tevreden. Inmiddels mijn tweede bestelling gedaan.

Melanie Van De Plassche beoordeelde op 2019-07-15

De kauwketting die ik voor mijn dochter kocht vinden we geweldig! Mooi, duurzaam en makkelijk schoon te maken.
De voelplaat met potjes wordt ook héél veel mee gespeeld.
Alleen beide stressballen (eentje met orbeez en de andere met slijm) zijn helaas binnen een paar dagen kapot geklapt.

Eline Brouwer beoordeelde op 2019-07-15

Super producten die snel worden geleverd in een degelijke verpakking

Zeppe Schiewe beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en goed product!!
Mijn zoon is erg blij met zijn kauw orin!

Aldijana Joffe beoordeelde op 2019-07-10

Zeer tevreden. Snelle verzending van kwalitatieve producten.

Kim beoordeelde op 2019-07-10

Had een verkeerd product besteld en het werd meteen opgelost. Snelle levering ook