Hofstade 48
5131ZL alphen

Debbie van Haaster beoordeelde op 2019-04-18

Er was een squeezy kapot en er is meteen een nieuwe opgestuurd, goede service

M.L. Stevens beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering.

Chantal Folman beoordeelde op 2019-04-15

Prima

Irene van Twillert beoordeelde op 2019-04-15

Ik ben altijd heel tevreden over deze webshop. De artikelen heb je de volgende dag al in huis. Alles word goed verpakt bij je thuis bezorgd. Voor vragen en advies kun je altijd bij ze terecht en ze antwoorden snel. Ook als je een bepaald product graag wilt hebben wat niet voorradig is, zetten ze het op de bestellijst. Topservice!

Natalie Conings beoordeelde op 2019-04-15

Prima

Groep Ervaar beoordeelde op 2019-04-12

Vlotte levering. Kauwsieraad zag er steviger uit dan verwacht.

Sanne van der Starre beoordeelde op 2019-04-11

Duidelijke website en snelle levering.

Everycke Niejenhuis beoordeelde op 2019-04-09

De site was duidelijk en overzichtelijk.
De bestelling werd snel geleverd en voldoet aan al onze verwachtingen

Tamara Pothuizen beoordeelde op 2019-04-08

Ineens begon mijn dochter weer op van alles te sabbelen en kauwen, voor haar een niet dagelijks iets. Dus mede om hygiënische redenen nu de kauwketting gekocht in de hoop dat ze het daarmee doet. Ze vind het wel wat aan de grote kant (het vult haar hele mond) maar ze kan zich redelijk beperken door alleen daarop te sabbelen. De ribbels aan de andere kant is een fijn gevoel geeft ze aan. Al omt al een aanrader!

Sandra Aerts beoordeelde op 2019-04-08

Groot assortiment, goede uitleg bij de producten. Prima service en snelle verzending.

Rebeccah van Valen Larsson beoordeelde op 2019-04-05

Heel tevreden. De dingen dat ik had besteld was de volgende dag al in huis. De kettingen is erg leuk, heel mooi, en onze dochter houd echt van ze.

Wendy Tummers-Venema beoordeelde op 2019-04-05

Heel fijn persoonlijk contact, bestelling was snel binnen.

Joshua Sas beoordeelde op 2019-04-04

Ik ben netjes op de hoogte gehouden dat de gewenste kauwketting weer op voorraad was.
Daarna meteen besteld en een dag later netjes en leuk verpakt ontvangen. Naast de ketting ook een paar leuke kleine attenties voor mijn zoontje. Dus voor herhaling vatbaar :-)

E beoordeelde op 2019-04-04

Kind lijkt nu na paar dagen al minder op nagels te bijten

Emeliek Garriau beoordeelde op 2019-04-03

Snel geleverd en goede kwaliteit! Tevreden!

Janneke Groenen beoordeelde op 2019-04-03

Super snel geleverd. Fijne kauwsieraden.

Lotte Vd Zanden beoordeelde op 2019-04-02

Duidelijke overzichtelijke site.
Snel binnen. Mooi ingepakt, klein feest pakketje met kleurplaat en alles. Erg leuk!

Els K beoordeelde op 2019-04-02

Prima in orde

Marjolijn Verdaasdonk beoordeelde op 2019-04-01

Goede producten en snelle levering

Elke Van Bladel beoordeelde op 2019-04-01

Leuke spulletjes, snel en vlot thuisbezorgd!