Hofstade 48

Snelle levering goede producten

Anne Ligthelm beoordeelde op 2018-10-11

Mooie producten!

C. Smetsers beoordeelde op 2018-10-10

Zaterdag besteld. Dinsdag binnen. Leuke ketting alleen erg lang koord. Onze dochter is er erg blij mee.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling. Het koordje van de ketting kan je zelf heel gemakkelijk op de juiste lengte knippen. Afhankelijk van de ketting duw je aan 1 of 2 kanten het knoopje uit de sluiting. Leg nieuwe knoopjes in de ketting op de gewenste lengte, knip de draad niet te kort af en trek hem dan terug in de sluiting. De koorden zijn lang omdat de kettingen door kinderen en volwassenen gedragen worden. Groetjes Wendy

Sam Van der Vloet beoordeelde op 2018-10-09

Ruime keus, en snelle levering

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groetjes, Wendy

Gyan Malhoe beoordeelde op 2018-10-09

Echt een aanrader, mijn zoon van 6 is er blij mee, eindelijk mag hij op iets bijten 😄

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling. En wat fijn dat je zoon er blij mee is. Voor het bestelproces geef je 3 sterren wat kan ik doen om het bestelproces beter te laten verlopen? Groetjes Wendy

caithlyn Roos beoordeelde op 2018-10-08

Snel in huis. Goed product. Leek veel kleiner op de foto.

Femmie Ten Napel beoordeelde op 2018-10-08

Het produkt wat ik heb besteld valt me tegen. Het is voor boven 3 jaar en zelfs voor mij erg moeilijk om als het los gaat het weer in elkaar te zetten.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Femmie, bij klachten raad ik je aan even contact op te nemen met info@kauwsieradenenmeer.nl Groetjes Wendy

Iris Wats beoordeelde op 2018-10-08

Ben blij met een duidelijke site en veel variatie in bijtkettingen. Bestelling was er na 1 dag. Ik had verschillende sterktes gekocht zodat mijn zoontje kon kiezen. Eentje uitgezocht en de rest kon ik retour sturen. Super fijn!!

Laurette Tjebbes beoordeelde op 2018-10-04

Goed en duurzaam product. En de bezorging was keurig op tijd.

Gwen Kalkman beoordeelde op 2018-10-04

ik ben blij dat de kauwketing er is.
het produkt is SUPER.
de levering was SUPER.
ik ben DOLBLIJ

Nathalie Vanderstricht beoordeelde op 2018-10-04

Jullie website is heel overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden. Bestelling, betaline en levering goed verlopen!
Ik heb twee dingen besteld, een kauwarmband en een paardenkop pentopper. Jammergenoeg is het paardje na een weekje gebruik al gesnueveld, hij is zijn kopje kwijt. ik denk dat de armband het beter doet. Armband is toch een top product.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Nathalie, wat vervelend dat het paardje al na een week gesneuveld is. Deze paste blijkbaar niet goed bij zijn kauwbehoefte. Als je contact op wil nemen met info@kauwsieradenenmeer.nl kan ik je wat meer advies geven over de verschillende sieraden en kauwbehoefte. Groetjes Wendy

ingrid tempels beoordeelde op 2018-10-03

de dag nadat ik 4 olifantjes besteld had waren ze keurig binnen.

Danielle Smeets beoordeelde op 2018-10-03

Super snelle service. Goed verpakt. Ruime keuze.

Chantal Noeken beoordeelde op 2018-10-03

Tevreden binnen 2 dagen geleverd mooie verpakking erg netjes

Maaike Willard beoordeelde op 2018-10-01

Alles netjes en snal geleverd product is naar wens

Niene Ten berge beoordeelde op 2018-10-01

Tevreden! Snelle levering en mooi stevig product!

Karlien Bursens beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden. Veel vroeger gearriveerd dan verwacht

Dat is altijd fijn om te horen. Heel veel plezier ermee! Groetjes Wendy

Ingeborg Verbakel beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering en goed materiaal!

Ilona Geerdsen beoordeelde op 2018-09-28

Alles netjes verpakt, zag er allemaal heel goed uit

Linda Weststeijn beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering, kauwsieraad naar verwachting.

Echter had ik er een wat dikkere ketting erbij gehad gezien het gewicht van het kauwsieraad , met mogelijk een extra clip bevestiging voor aan kleding zodat bij het losbreken van de ketting, het sieraad niet kwijt geraakt kan worden.

Desondanks een prima product voor een nette prijs.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Linda, Bedankt voor je beoordeling en de tip. Hier gaan we eens naar kijken. Groetjes Wendy