Voltalaan 11
8451CJ Oudeschoot

Joyce Janssen-Groeneweg beoordeelde op 2019-04-21

Alles netjes en keurig, snel!

INES DUCES beoordeelde op 2019-04-17

Heel tevreden. Ik had nog een vraag ivm een levering in België en hier werd onmiddellijk (positief) op geantwoord.

Marcia Westerink beoordeelde op 2019-04-07

Supersnel bezorgd, goed verpakt en een dankbaar gebaar van de verkoper in de verpakking. Ik bestel hier zeker weer!

Tineke Doorn beoordeelde op 2019-04-06

Mooie stof en snelle levering

Camilla Muller beoordeelde op 2019-03-31

Mooie stofjes en snel in huis! Ik kom zeker terug :)

Joyce Born beoordeelde op 2019-03-30

Ine Paulissen beoordeelde op 2019-03-26

Hele mooie kwaliteit stof.

Beatrice Willems beoordeelde op 2019-03-23

uitstekende service , correcte levertijd

Diny Zuiderent beoordeelde op 2019-03-19

De kwaliteit en service waren uitstekend, ik vind wel de maatgeving verwarrend, waarom niet gewoon in meters aangegeven dat voorkomt vergissingen

Reactie van Kawaii Kei:
Dank je wel voor je Feedback Diny. Fijn dat de kwaliteit en service als uitstekend werden ervaren want er ging nogal wat mis bij deze bestelling. Jammer dat de maatgeving verwarring geeft. Omdat wij vooral designstoffen verkopen leveren we per halve meter. Dit doen we zodat je ook een halve meter of b.v. anderhalve meter kan kopen. Vaak is dat goedkoper dan dat je per meter moet kopen. We gaan komende tijd nog een aantal aanpassingen op de site doen om de maatvoering duidelijker te maken zodat het minder verwarring geeft.

Elliot Mol beoordeelde op 2019-03-10

Hans Langbroek beoordeelde op 2019-03-09

Duidelijke bestelinstructies, snelle levering.

Etty Wietsma beoordeelde op 2019-02-28

Hele mooie stof. Snel bezorgd en netjes verpakt. Bedankt.

M Ruijter beoordeelde op 2019-02-20

Monique Zeldenrijk beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering en goede kwaliteit.

FiberRachel beoordeelde op 2019-02-10

Uitstekende kwaliteit en duidelijke en snelle afhandeling met goeie communicatie en klantenservice

Marieke Janssen lok beoordeelde op 2019-02-06

Reactie van Kawaii Kei:
Hallo Marieke, wat jammer dat je niet tevreden bent. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent. Dan kunnen we kijken of we daar een oplossing voor kunnen vinden.
Myneke

E. Dans beoordeelde op 2019-02-04

Ik ben heel tevreden. De stoffen zijn van goede kwaliteit en e.e.a. werd supersnel bezorgd. ik was weg van de kleine attentie bij de bestelling; een hangertje van een Singer-naaimachine.

S.E. Dijkhuis-Kos beoordeelde op 2019-01-29

Marianne Verburg beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering, goede kwaliteit-/prijsverhouding. Mooie stof, zeer tevreden!

FiberRachel beoordeelde op 2019-01-14

Goede communicatie, uitstekende kwaliteit van de materialen, prima verpakt en snel verzonden.