Voltalaan 11
8451CJ Oudeschoot

FiberRachel beoordeelde op 2019-01-14

Goede communicatie, uitstekende kwaliteit van de materialen, prima verpakt en snel verzonden.

Josephine van Ruiten beoordeelde op 2018-12-25

Steven Crielaard beoordeelde op 2018-12-24

Anouk Verhof beoordeelde op 2018-12-18

Caroline van der Weide beoordeelde op 2018-12-16

Hele leuke oorbellen besteld. Kwamen keurig verpakt binnen!
Ben er heel blij mee.

Merel Van Vliet beoordeelde op 2018-12-11

Ruime snelle levering en product dat aan verwachtingen voldeed.

Steven Kalis beoordeelde op 2018-12-06

Bestelling soepel verlopen. Verpakking had wel iets beter mogen zijn qua presentatie. Vooral in de December maand mag het wel extra ipv alle delen los is een doosje met een watje.

Jolanda Van Berneveld beoordeelde op 2018-12-04

Ellen Teulings beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden, na de bestelling de volgende dag in huis. Mooie kwaliteit stof, ben er erg blij mee

Hannie Jansen beoordeelde op 2018-12-02

Pakje was waarschijnlijk verkeerd bezorgd.Dus retour hen het alsnog keurig ontvangen.

S Dingjan beoordeelde op 2018-12-02

J van Baaren beoordeelde op 2018-11-29

Lut Yvergneaux beoordeelde op 2018-11-29

Desiree Geurts beoordeelde op 2018-11-13

Supersnelle en correcte afhandeling van mijn bestelling!

Elize Zeeman beoordeelde op 2018-11-12

Ik heb mijn bestelling binnen 24 uur gekregen met een stukje "personal touch"- een handgeschreven bedanking met een leuke naaimachine bedeltje erbij.

Caroline De Waardt beoordeelde op 2018-11-03

Alles duidelijk,snelle levering

Else van Veluw beoordeelde op 2018-10-31

Bestelling goed verpakt en snel in huis!! En een leuke attentie bij het visite kaartje TOP

Nathalie Bouw beoordeelde op 2018-10-30

Monique beoordeelde op 2018-10-24

Jammer dat de website IP-adres herkenning hanteert voor het al dan niet toestaan van bestellingen. Een IP-adres buiten NL betekent niet automatisch dat de bestelling buiten NL moet worden geleverd. Bestellen is pas gelukt na inschakeling van een VPN.
De gehanteerde units (per halve meter) vind ik een groot minpunt en niet heel duidelijk. Ook de (geautomatiseerde) communicatie over de bestelling. factuur. levering kan flink verbeterd - als je geen account hebt aangemaakt is het een behoorlijk zoekplaatje.
Levering en stof zelf waren verder prima.

Reactie van Kawaii Kei:
Dank je wel voor je feedback Monique. We gaan daar zeker ons voordeel mee doen. Wel fijn dat zoveel moeite hebt gedaan om toch een bestelling bij ons te kunnen plaatsen. Goed om te horen dat de levering en de stof prima waren.

Lucie Schutter beoordeelde op 2018-10-23

Leuke stof en van goede kwaliteit