Middenjoght 1A 1A

Beslist.nl 40 9,0
Bol.com 4 9,0
ReviewSpot 40 9,5

Sita Van den Nieuwendijk beoordeelde op 2017-06-23

goede service, snel geleverd, goede vervanging bij niet op voorraad!

H. vervoort beoordeelde op 2017-06-20

Heel tevreden netjes ver pakt en op tijd geleverd

Adema beoordeelde op 2017-06-20

Super mooie lamp. Zoontje is er blij mee.

C. Maas-Storkhorst beoordeelde op 2017-06-17

Echt een origineel en leuk cadeautje voor reislustige mensen. Hier ziu ik zelf nooit opgekomen om te maken of ye bedenken.

E. Tewis beoordeelde op 2017-06-11

Snel geleverd en leuke producten voor weinig geld. Ik had een vraag en werd aan de telefoon heel vriendelijk te woord gestaan, perfect geholpen. Mijn kadootje werd ook nog leuk ingepakt dus ik hoefde er zelf niets meer aan te doen.

willeke kuus beoordeelde op 2017-06-06

Zeer tevreden,snelle levering en de producten die ik had besteld waren mooi ingepakt met een persoonlijk briefje erbij,super!

thoris michel beoordeelde op 2017-06-01

niks op aan te merken alles dik oke

Carolien Hoes beoordeelde op 2017-05-30

Zeer snelle levering.
Super mooi ingepakt.
Goede dienst na verkoop bij beschadigd artikel!

Soulier beoordeelde op 2017-05-30

Volgende dag ontvangen , leuk ingepakt helemaal top.

Wilma beoordeelde op 2017-05-24

Het bestellen op de website gaat gemakkelijk en er is veel keuze aanbod van wijze van betaling, en afterpay. Ik kreeg een telefoontje dat een besteld produkt niet meer leverbaar was. De service is prima en de bestelling wordt snel geleverd.
Ik ben heel tevreden over dit bedrijf en kan het aan iedereen aanbevelen.
Mooie produkten en gode service.

Woodward beoordeelde op 2017-05-24

Sommige kadootjes zagen er in het echt wat anders uit dan op de foto, let dus goed op de afmetingen.

F.M. van der Wal beoordeelde op 2017-05-24

Hardstikke goed en snel!

Weekers beoordeelde op 2017-05-23

Snel & goed geleverd, mooi ingepakt. Super!!

Paul beoordeelde op 2017-05-23

Prima geleverd, goed meegedacht. Top.

Claudia beoordeelde op 2017-05-22

Top service!! Ben erg tevreden over de service en over mijn bestelling!!

Teun van Run beoordeelde op 2017-05-20

Heel snel geleverd en netjes ingepakt. Mooi kado.

Gonda Waars-Lagraauw beoordeelde op 2017-05-20

Snelle keurige levering!

De Coene Fien beoordeelde op 2017-05-17

Ik heb het product ontvangen zoals me gezegd was. Het was ook heel goed en mooi verpakt, zonder kans op breken van onderdeeltjes!

h. Verhaegh beoordeelde op 2017-05-17

zeer tevreden

Will van hest beoordeelde op 2017-05-05

Goeie service snelle levering top!!!