Middenjoght 1A 1A

Beslist.nl 37 9,0
Bol.com 12 9,2
ReviewSpot 43 9,5

jose-anne van oppen beoordeelde op 2018-07-13

heel snel de bestelling ontvangen

K.F Benghanem beoordeelde op 2018-07-10

prima product snel geleverd...

Mickey Browder beoordeelde op 2018-07-06

Heel blij met de klantvriendelijkheid en producten van het merk Maileg! Ik had wat mini meubels gekocht maar had nog een vraag hierover. Ik werd goed geholpen per e-mail en telefoon. Heel blij dat het product er nog was.

C U beoordeelde op 2018-07-04

Heel leuke shop, keurige afhandeling bestelling en altijd accurate en snelle levering!

Franken beoordeelde op 2018-07-03

Goed, snel geleverd.

Y.Verstappen beoordeelde op 2018-07-03

prima

E Walraven beoordeelde op 2018-06-29

Prachtig verpakt, snel verzonden!

Arina Nobel beoordeelde op 2018-06-27

Heel erg tevreden en super snel binnen!

Ellen Zeelenberg beoordeelde op 2018-06-22

Snelle levering, goed verpakt, grappige kaartjes erbij. Gewoon uitstekend!

RENEE De vink beoordeelde op 2018-06-19

Bestelling kwam op tijd, alleen de verpakking was niet meer helemaal als nieuw. Product is zeer naar wens!

Nathalie Roberts beoordeelde op 2018-06-18

Prima service, snelle levering

Claudia beoordeelde op 2018-06-12

Top! Snelle serive

Kateryna Verstraete beoordeelde op 2018-06-08

Alles goed, snel aangekomen, product van goede kwaliteit

Brigitte de Boer beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering.
Leuk ingepakte cadeautjes.
Veel keuze in aparte leuke cadeaus.

Bernadetta Piatek-Czekay beoordeelde op 2018-06-05

Quick and easy shopping and the products exactly as described. My child is very happy with the presents

Eddo Pheifer beoordeelde op 2018-06-02

Goeie informatie en snelle correcte levering

M. Bielefeld beoordeelde op 2018-05-30

Heel tevreden. Door Pinksteren duurde het iets langer voordat ik de bestelling binnen had maar dat is logisch. Verder helemaal blij met het Maileg prinsessenjurkje voor een super leuke prijs ook nog! Bedankt voor de goede service!

van slooten beoordeelde op 2018-05-30

Was verrast door de snelle afhandeling en bedankt voor het cadeautje dat erbij zat

M ter Hedde beoordeelde op 2018-05-25

Snel geleverd alleen over de verpakking was ik niet tevreden! De theepot zat in een doosje zonder folie of wat ook om te beschermen. Het is goed gegaan maar dat is eigenlijk een wonder!

Greg Molenaar beoordeelde op 2018-05-23

Super leuke producten voor aantrekkelijke prijs! Netjes verpakt!