hulshorststraat 301a
2573EJ Den Haag

Amber Pelk beoordeelde op 2018-05-30

Oorbellen leken niet op het plaatje en de verzendtijd was veel langer als verwacht.

Reactie van Keekee's shop:
Beste amber

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de oorbellen die je hebt bestelt.
Wat betreft de verzendtijd ligt dat helaas aan de post. Wij hebben je bestelling die dag erna gelijk verzonden.

Vriendelijke groet Nathalie van keekee's shop

MARLIES Van der Meer beoordeelde op 2018-05-16

Gebruiksvriendelijke website. Snelle bezorgservice

Franny Slingerland beoordeelde op 2018-01-29

Snelle en goede service!!

Reactie van Keekee's shop:
Dank je wel en veel plezier met je aankoop.
Vriendelijke groet Nathalie van keekee's shop

ward vranken beoordeelde op 2017-12-28

Correcte service, gestelde vragen kregen we onmiddellijk antwoorden !!!

ward vranken beoordeelde op 2017-12-28

Correcte service, gestelde vragen kregen we onmiddellijk antwoorden !!!

M.jong beoordeelde op 2017-05-11

Mooie zonnebril gekocht
Super kwaliteit en netjes en snel geleverd
Top service!

sabrina hulters beoordeelde op 2017-04-24

ben super tevreden met mijn aankopen en alles voor een leuke prijs super leuke spullen op je site !!

Melissa beoordeelde op 2017-04-13

Ik ben zeer tevreden! Het bestelde product was snel in huis met daarbij een leuk persoonlijk kaartje! Ik vond de verpakking waarin mijn bestelde product geleverd werd ook heel leuk en fleurig! Mijn complimenten

Jacqueline Reijneke beoordeelde op 2017-03-23

Super snel geleverd. Heel lief een persoonlijk briefje erbij. Ga zo door.👍

Samira Slof beoordeelde op 2017-03-23

Goede ervaring leuk die persoonlijke tekst op het pakje

Renee beoordeelde op 2017-03-16

Ik had een erg mooie zonnebril besteld. Fijn contact erover, ze dacht echt mee. De volgende dag was hij al binnen! Helaas stond hij me niet goed, was echt te groot. Contact gehad en kon hem probleemloos terugsturen. Verzendkosten dan wel voor mij, maar dat is vaker zo. Al met al, erg tevreden.. mooie spulletjes en fijn, correct contact!

Angela Blankespoor beoordeelde op 2017-03-11

Supersnelle levering en mooie sieraden van goede kwaliteit. Ik zou zeker mensen aanraden bij keekee te bestellen

Nannette Kruijsen-Latour beoordeelde op 2017-03-03

Leuke internetsite met een variatie aan Biba armbandjes voor een leuke Prijs. Verder uitstekend schriftelijk contact gehad met verkoper waarvoor complimenten.