Haarlemmermeer 17
8302 NP Emmeloord

Bol.com 16 8,6
Google Plus/Places - 10,0

Jaap Alting. beoordeelde op 2019-05-06

Alles prima geregeld en afgehandeld.

Roy Grinwis beoordeelde op 2019-04-12

Zeer tevreden. Goede kwaliteit, snelle verzending. Mooi gepersonaliseerd.

Geen op of aanmerkingen, zeker aan te raden!

Rob De Groot beoordeelde op 2019-04-05

Vlugge service van een goed product

Gert van Dijk beoordeelde op 2019-03-08

Wederom een paar keeperhandschoenen besteld en ontvangen. Ze zijn weer super en gaan ons weer vele punten opleveren. Zeer goede kwaliteit. Levering zoals afgesproken. Ik blijf mijn handschoenen hier bestellen.

Yvonne Wessels beoordeelde op 2019-02-18

Heel tevreden, snelle levering

Marc Schuijl beoordeelde op 2019-01-15

Keurig en snelle service, ook de persoonlijke opdruk is uitstekend

GB beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering / goed verpakt. Goed en snel antwoord op vraag via mail!

Ard Geven beoordeelde op 2018-12-18

Snelle levering en zeer goede service. Het bestelde produkt bleek uitverkocht. Kreeg duurder produkt voor zelfde prijs. Top service!

Rick Ruinemans beoordeelde op 2018-11-20

prima service,woensdag besteld. En vrijdag al thuis bezorgd.

Remco Hak beoordeelde op 2018-11-17

alles snel en netjes in goede staat binnen

Kevin beoordeelde op 2018-10-03

Afgelopen week had ik twee paar keepershandschoenen ontvangen, hiervan heb ik er 1 gehouden. De andere netjes binnen de twee weken retour gestuurd en een week later kreeg ik een ingebrekestelling van Billink (de betaalmethode die ik had geselecteerd voor mijn bestelling). Vervolgens telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van keepable, hier werd ik meteen doorverbonden met de voicemail. Erg jammer als er vermeld wordt op de website dat ze altijd klaar staan voor hun klanten. Reeds nog steeds geen oplossing of iets gehoord van keepable.

Miranda Kleverwal-Dicou beoordeelde op 2018-09-04

Goed product en snelle levering

Wies Sol beoordeelde op 2018-08-19

werkt, zoals je van een webwinkel mag verwachten.

Harwin IJbema beoordeelde op 2018-07-24

RG keepershandschoenen. Mooi en goed product. Overzichtelijke site en levering volgens afspraak. Uitstekend.

Petra Dugardein beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering. Alleen moeilijk bereikbaar via de telefoon

Jos BRAKER beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering en goed product!!

Jannet Popma beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering . Klein probleempje heel goed opgelost . Top service

Afynke Cadee-Bosman beoordeelde op 2018-03-25

Prima!!
Snelle levering! 👍

Joery Bleuming beoordeelde op 2018-02-02

Erg tevreden. Hebben al veel keeperkleding besteld. Goede kwaliteit en netjes bedrukt. Goed op de hoogte gehouden van de verzending.

MoMollyMo beoordeelde op 2017-11-29

Bestelde het helaas na 17u dus werd niet volgende dag maar dag daarna bezorgd. Maar dat stond ook duidelijk op de site.
Kleding past perfect en lijkt van goede kwaliteit te zijn, maar hebben het nog niet uit kunnen testen.