Korreweg 85-A
9714AD Groningen

Bol.com 14 8,6
Google Plus/Places - 10,0

Marc Schuijl beoordeelde op 2019-01-15

Keurig en snelle service, ook de persoonlijke opdruk is uitstekend

GB beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering / goed verpakt. Goed en snel antwoord op vraag via mail!

Ard Geven beoordeelde op 2018-12-18

Snelle levering en zeer goede service. Het bestelde produkt bleek uitverkocht. Kreeg duurder produkt voor zelfde prijs. Top service!

Rick Ruinemans beoordeelde op 2018-11-20

prima service,woensdag besteld. En vrijdag al thuis bezorgd.

Remco Hak beoordeelde op 2018-11-17

alles snel en netjes in goede staat binnen

Kevin beoordeelde op 2018-10-03

Afgelopen week had ik twee paar keepershandschoenen ontvangen, hiervan heb ik er 1 gehouden. De andere netjes binnen de twee weken retour gestuurd en een week later kreeg ik een ingebrekestelling van Billink (de betaalmethode die ik had geselecteerd voor mijn bestelling). Vervolgens telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van keepable, hier werd ik meteen doorverbonden met de voicemail. Erg jammer als er vermeld wordt op de website dat ze altijd klaar staan voor hun klanten. Reeds nog steeds geen oplossing of iets gehoord van keepable.

Miranda Kleverwal-Dicou beoordeelde op 2018-09-04

Goed product en snelle levering

Wies Sol beoordeelde op 2018-08-19

werkt, zoals je van een webwinkel mag verwachten.

Harwin IJbema beoordeelde op 2018-07-24

RG keepershandschoenen. Mooi en goed product. Overzichtelijke site en levering volgens afspraak. Uitstekend.

Petra Dugardein beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering. Alleen moeilijk bereikbaar via de telefoon

Jos BRAKER beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering en goed product!!

Jannet Popma beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering . Klein probleempje heel goed opgelost . Top service

Afynke Cadee-Bosman beoordeelde op 2018-03-25

Prima!!
Snelle levering! 👍

Joery Bleuming beoordeelde op 2018-02-02

Erg tevreden. Hebben al veel keeperkleding besteld. Goede kwaliteit en netjes bedrukt. Goed op de hoogte gehouden van de verzending.

MoMollyMo beoordeelde op 2017-11-29

Bestelde het helaas na 17u dus werd niet volgende dag maar dag daarna bezorgd. Maar dat stond ook duidelijk op de site.
Kleding past perfect en lijkt van goede kwaliteit te zijn, maar hebben het nog niet uit kunnen testen.

Roy beoordeelde op 2017-04-08

Snelle, duidelijke service!

Aria Hashemi beoordeelde op 2017-02-12

Goede handschoenen met een prima grip.
Pasvorm en aansluitband zijn top.

van der Zon beoordeelde op 2016-12-28

Keurige en zeer vlotte service .
Had nog enkele aanvullende vragen en werd snel teruggebeld zoals het hoort maar nog zeer weinig gebeurt.
Echt super service en dank voor het aanvullende shirt grote klasse.
Zal hier volgende keer weer mijn bestelling plaatsen.

Robert Roelofsen beoordeelde op 2016-09-09

Moet het geleverde product nog uittesten. Maar, op het 1ste oog ziet het er goed uit. Levering van het product was lekker vlot en Keepable is goed bereikbaar voor advies.

Dennie V hassel beoordeelde op 2016-08-22

Zeer goed geholpen donderdag contact gehad en donderdag Verzonden vrijdag gelijk binnen terwijl ik om half 5 besteld heb donderdag echt super informatie ook super ook nog wedstrijd er mee gekeept super zeker aanrader