Haareweg 83a
7009 EB Doetinchem
+31610179039

Ina beoordeelde op 2019-05-10

Goede persoonlijke service en ontzettend leuk ingepakt, ook aan de envelop is aandacht besteed, een kadootje om
Te ontvangen waar je blij van wordt! En mega gave collectie van puur lifestyle !! Aanrader

Reactie van Kekkedinge | Stoer Wonen:
Wat leuk om deze positieve reactie te lezen! Dank je wel :)

Jolanda Ten brinke beoordeelde op 2018-06-15

Ik ben heel tevreden .
Ik heb een poster besteld die niet in voorraad was. Toch hebben jullie veel moeite gedaan om de poster te bemachtigen en mij kosteloos opgestuurd !
Heel veel dank nogmaals .

Ik kom zeker live een keer jullie winkel bezoeken 😁😁 Gr Jolanda ten Brinke

Digro beoordeelde op 2018-04-24

Super service en goed verzorgde en snelle levering