Burg. Overvoordelaan 32
3145MK Maassluis

8,0

Sandra beoordeelde op 2019-03-01

Mooie collectie truien. Wij hadden er 2 besteld en zijn er reuze tevreden mee! Benieuwd of er volgend jaar nog nieuwe zijn?

Lennert beoordeelde op 2018-12-12

Levering snel en trui van goede kwaliteit. After sales retourneren van producten worden slecht afgehandeld, geld wordt niet terug gestort na meerder keren mailen.

Wim beoordeelde op 2018-12-04

Kwaliteit is boven verwachting. Was bedoeld als grapje, maar het is een serieus goede trui! Netjes op tijd geleverd. Bedankt!

Eunice beoordeelde op 2017-12-14

Zeer tevreden. Binnen 1 week keurig geleverd in het buitenland. Pasvorm perfect. Grote kans dat ik hier volgend jaar weer een "foute kersttrui " bestel