Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Trasmolenlaan 12
3447GZ Woerden

8,9

Jan beoordeelde op 2018-12-04

Ruim 1 jaar geleden heb ik Outlook 2016 gekocht.
Ik liep vast en kon geen mail meer ontvangen of versturen.
Ik werd keurig geholpen dit op te lossen. Zeker wel 20 minuten geduurd.
Nu kan ik weer mailen.
Dat is echte after sales service. Top!!!

Eric Van Diepenb beoordeelde op 2018-11-16

Rene Kersten beoordeelde op 2018-11-05

S.M. Elgersma beoordeelde op 2018-11-05

Frans van der Wal beoordeelde op 2018-11-04

prima snelle uploaden goeide service

Jolande Ferwerda beoordeelde op 2018-11-04

Prima bestelling en bezorging van Brick horloge voor mijn lieve kleinzoon Thom Ritsema

H. Gideonse beoordeelde op 2018-11-04

Dini van Baren beoordeelde op 2018-11-03

Nick de Kort beoordeelde op 2018-11-03

Jos Beemster beoordeelde op 2018-11-03

Snelle terug koppeling van mijn vraag direct geleverd goede uitleg in mail software werkt vlekkeloos

SUZANNE KELLY beoordeelde op 2018-11-03

I cannot log into my account. The code did not work and I am going to contact PayPal and report

Geert Verniers beoordeelde op 2018-11-01

in orde, zonder franjes

M.A Spronkers beoordeelde op 2018-10-31

Wim beoordeelde op 2018-10-31

De Office 365 versie bleek geen Home editie te zijn maar een Enterprise versie voor bedrijven! Na telefonisch contact een afspraak gemaakt om via support geholpen te worden. Hebben de licentie ingeregeld en het werk perfect.

anoniem beoordeelde op 2018-10-31

Tharsis Shipping beoordeelde op 2018-10-31

elisabeth Coppin beoordeelde op 2018-10-30

Abonnement office 365 gekocht voor 1 gebruiker en mogelijk op max 5 laptop, pc, of smartphone te installeren. De hulplijn ingeroepen bij de eerste installatie en in 1 minuut geholpen. Office 365 werkt nu zonder probleem op mijn nieuwe pc. Ik heb die ook op mijn laptop geïnstalleerd zonder hulp. Alles ok.

Anne Mieke Wanst beoordeelde op 2018-10-30

Het product werkt goed en ben zeer goed geholpen via de meekijkmethode om het programma op de laptop te installeren. Heel veel dank daarvoor

Ettie Ras beoordeelde op 2018-10-29

Installatie ging prima.

jpieters beoordeelde op 2018-10-29

wat een geweldige service. Foutcode bij office en men heeft me gelijk geholpen. Top service