Trasmolenlaan 12

8,9

Rene Kersten beoordeelde op 2018-11-05

S.M. Elgersma beoordeelde op 2018-11-05

Frans van der Wal beoordeelde op 2018-11-04

prima snelle uploaden goeide service

Jolande Ferwerda beoordeelde op 2018-11-04

Prima bestelling en bezorging van Brick horloge voor mijn lieve kleinzoon Thom Ritsema

H. Gideonse beoordeelde op 2018-11-04

Dini van Baren beoordeelde op 2018-11-03

Nick de Kort beoordeelde op 2018-11-03

Jos Beemster beoordeelde op 2018-11-03

Snelle terug koppeling van mijn vraag direct geleverd goede uitleg in mail software werkt vlekkeloos

Geert Verniers beoordeelde op 2018-11-01

in orde, zonder franjes

M.A Spronkers beoordeelde op 2018-10-31

Wim beoordeelde op 2018-10-31

De Office 365 versie bleek geen Home editie te zijn maar een Enterprise versie voor bedrijven! Na telefonisch contact een afspraak gemaakt om via support geholpen te worden. Hebben de licentie ingeregeld en het werk perfect.

anoniem beoordeelde op 2018-10-31

Tharsis Shipping beoordeelde op 2018-10-31

elisabeth Coppin beoordeelde op 2018-10-30

Abonnement office 365 gekocht voor 1 gebruiker en mogelijk op max 5 laptop, pc, of smartphone te installeren. De hulplijn ingeroepen bij de eerste installatie en in 1 minuut geholpen. Office 365 werkt nu zonder probleem op mijn nieuwe pc. Ik heb die ook op mijn laptop geïnstalleerd zonder hulp. Alles ok.

Anne Mieke Wanst beoordeelde op 2018-10-30

Het product werkt goed en ben zeer goed geholpen via de meekijkmethode om het programma op de laptop te installeren. Heel veel dank daarvoor

Ettie Ras beoordeelde op 2018-10-29

Installatie ging prima.

jpieters beoordeelde op 2018-10-29

wat een geweldige service. Foutcode bij office en men heeft me gelijk geholpen. Top service

Kees van Miert beoordeelde op 2018-10-29

Prima geholpen

Jurre Westhoff beoordeelde op 2018-10-29

Product werkt niet. Krijg ook geen gehoor op mijn retour mail...

Luite de Vries beoordeelde op 2018-10-28

Het is me niet goed duidelijk geworden hoe ik in de toekomst op een andere pc het programma kan laden.