Roggekamp 143
1112JB Diemen

Karin Verheul beoordeelde op 2018-10-22

Prima service!

Natascha Knorth beoordeelde op 2017-11-25

Super snelle levering en mooie oorbellen

roelie blokzijl beoordeelde op 2017-07-12

Heel erg tevreden! Super blij mee en gelijk de dag erna ontvangen

Willemien de Jong beoordeelde op 2017-05-02

Mooie sieraden ,netjes verpakt .

Truus van kleef beoordeelde op 2017-04-30

Mooie site, snelle levering , mooi product en bovendien een correct en snel antwoord bij eventuele vragen.

D. Benjamins beoordeelde op 2017-04-07

Veel keus, leuke prijzen en goede levering. Kinderoorbellen mooi verpakt in een doosje, netjes....goed tevreden.

Marijke beoordeelde op 2017-03-24

Oorbellen besteld voor mijn dochtertje. Ze zijn prachtig. De levering was goed.