Galamalaan 16
8723CT Koudum

Cheryl beoordeelde op 2018-06-14

Al twee keer wat besteld en beide keren alles netjes ontvangen en goed geholpen door Kiddeaus.
Het materiaal is van goede kwaliteit. Het speenkoord werd met blije ogen in ontvangst genomen en is nu tevens een bijtketting. Happy customer!

Gea Hulsman beoordeelde op 2018-06-07

Ik heb in mei een kleiset besteld voor de verjaardag, 3 juni,van mijn kleindochter. Ze is er heel blij mee. Ze ging er meteen mee spelen.

Reactie van Kiddeaus:
Wat fijn dat je kleindochter er blij mee is en er meteen mee ging spelen. Hopelijk hebben jullie een fijne verjaardag gehad.

Sofia Wensveen beoordeelde op 2018-04-22

Voor de tweede keer blij verrast met het pakketje en wat extra baby “spam” 😂 goede kwaliteit, snel geleverd met een persoonlijk berichtje👍🏻

Reactie van Kiddeaus:
Super leuk dat je weer bestelde, Heel veel plezier met de bijtring!

Imke Gruben beoordeelde op 2018-04-22

Super service op maat

Reactie van Kiddeaus:
Dank je wel Imke, ik vond het contact ook fijn via de Whatsapp. Veel plezier met je bestelling.

N bon beoordeelde op 2018-04-09

Wij hebben een bijtketting met blauwe auto van kiddeaus. Wij zijn hier iedere dag nog blij mee. Goede en stevige kwaliteit voor ons 8 maanden oude, sterke baby.

Reactie van Kiddeaus:
Vind het zo leuk te horen dat je nog iedere dag tevreden bent en dat wij een leuke foto mochten ontvangen. Veel bijt/speel plezier :)

Christa beoordeelde op 2018-04-06

Snel in huis!
Goed En snel antwoord bij vragen

Reactie van Kiddeaus:
Super fijn dat je de levering snel vond. Heel veel plezier met je bestelling.

Dorien de Hoog beoordeelde op 2018-04-05

Erg tevreden, mijn vragen werden snel beantwoord. En de artikelen had ik snel in huis.

Reactie van Kiddeaus:
Super leuk om te horen, heel veel plezier met je bestelling.

Debora beoordeelde op 2018-04-02

Top service en snelle levering!!!

Dank je wel Debora

Chantal beoordeelde op 2018-03-29

Een tijdje geleden een slab gewonnen met de winactie op Facebook! Deze werd weggegeven omdat er een klein vlekje in zat en daarom niet meer verkocht kon worden. Super leuk natuurlijk dat het dan verloot wordt en het vlekje was er uiteindelijk prima uit te wassen! Kwalitatief goed product, fijne communicatie en snelle verzending!

Reactie van Kiddeaus:
Wat gaaf dat het vlekje eruit kon. Veel knoei plezier met de slab:)

Marielle beoordeelde op 2018-03-28

Iets gekocht via kidzrhipp waar deze leuke shop ook aan mee deed, normaal ben ik gewend van gast winkels dat het allemaal lang duurt, maar hier niet! Ik had het super snel in huis, en alles was perfect geregeld! Het contact ook, super!
Fijne shop, zou er zo weer bestellen!!!

Reactie van Kiddeaus:
Fijne reactie op mijn verzending. Heel veel plezier met je bestelling.

Vienna beoordeelde op 2018-03-28

Kaartjes gewonnen met een deel actie en heb een hele goede service ervaren. Hele leuke artikelen en super klant vriendelijk, zeker een aanrader !!

Reactie van Kiddeaus:
Heel graag gedaan en super leuk dat jullie ook aan de kraam kwamen en ook nog met leuke cadeautjes naar huis:)

Marlon beoordeelde op 2018-03-21

Erg klantvriendelijk, goede service!

Reactie van Kiddeaus:
Dank je wel, en bedankt voor je leuke bestelling.

K. Dijk beoordeelde op 2018-03-18

Leuke kleding, goede service, snelle verzending

Heel graag gedaan.