Kerckwervelaan 9
2343PC Oegstgeest
+31640522146

Maria Hoevenaars beoordeelde op 2019-07-17

De verzending liet erg lang op zich wachten maar we werden hiervan goed op de hoogte gebracht.
Bezorging en resultaat van de naam slinger verder prima evenals de leuke verpakking.

Jessica van den Oever beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden over de bestelling een super blij met de oplossing toen bleek dat de naamslinger niet op tijd zou zijn vóór de geboorte van onze zoon.

Sanne Aardening beoordeelde op 2019-07-14

Mooie producten en vriendelijke, persoonlijke service

Sasja Kleinschmidt beoordeelde op 2019-07-14

Het product is echt super. Helaas, buiten de schuld van Kiddy Colors om, vertraging in de levering. Maar wel een goede reactie op mijn mail daarover!!

Leanne Biemans beoordeelde op 2019-07-14

Mooi product, maar erg laat geleverd. Werd echter wel goed opgepakt toen ik hierover mailde.

Sharla Santokhi beoordeelde op 2019-07-12

Nicole van den Enden beoordeelde op 2019-07-11

Naamslinger voor mijn neefje zag er weer top uit!! De levering liet langer dan normaal op zich wachten maar daar heeft mijn neefje als goedmakertje een leuke attentie voor gehad! Super!!

Annelies Marckx beoordeelde op 2019-07-09

Prachtige slinger ontvangen. We kregen er al heel veel complimenten over. Zeer vlotte service en een team dat binnen de 24 uur een antwoord geeft op al je vragen. Zeker aan te bevelen.

Marjolein Bouma beoordeelde op 2019-07-06

Leonie beoordeelde op 2019-07-06

Een naamslinger besteld, helemaal naar tevredenheid. Helaas was de post vertraagd waar KiddyColors niets aan kon doen. De vraag hierover werd netjes en binnen een dag beantwoord. Hierdoor een prima beoordeling.

Maaike Westmaas beoordeelde op 2019-06-30

Amy Grevink beoordeelde op 2019-06-29

Zeer leuke producten. Netjes. Ook prettig contact.

P. Abbes beoordeelde op 2019-06-28

Producten zijn prachtig. Contact bij problemen verloopt prima. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen bij anderen.

Hannie De visser beoordeelde op 2019-06-25

Alles wordt keurig verzorgd. Tussendoor een mail om te zeggen hoe het er voor staat als het lang duurt nog een mail. En als het pakje er is ook nog een kortingscode. 4keer een naamslinger besteld en allemaal even mooi

Farina Abdoel beoordeelde op 2019-06-25

Hele goede service en heel fijn dat er zo snel wordt gereageerd op de mail! Dank voor de mooie slinger!

Daisy Beijers beoordeelde op 2019-06-25

Mariska Oosterwijk beoordeelde op 2019-06-25

Hele goede service! En mooie kwaliteit

Anita Graeff beoordeelde op 2019-06-25

Goede service, fijne communicatie en mooie producten.

liselore moenis beoordeelde op 2019-06-24

Janneke Wichertjes beoordeelde op 2019-06-22