Kerckwervelaan 9
2343PC Oegstgeest
+31640522146

Kim Koppens beoordeelde op 2019-05-24

Hele mooie kwaliteit, erg netjes afgewerkt en verpakt. Fijn om te weten dat de mensen die het maken ook een goed salaris verdienen. Bestellen/bezorgen duurt wat langer maar dat weet je al voordat je besteld

Annemarie Malschaert beoordeelde op 2019-05-24

Goede service, heel mooi product, mooi ingepakt en duidelijke communicatie inzake levertijden

Manou van den Berg beoordeelde op 2019-05-23

Bestel al jaren naamslingers bij KiddyColors. Hele mooie producten, en super service. Daarnaast ook nog Fairtrade. Wat wil je nog meer?

Sandra Koenraadt beoordeelde op 2019-05-23

Veronique Coelen beoordeelde op 2019-05-22

Super service en een heel erg mooi eind product

Ellen Vanopstal beoordeelde op 2019-05-20

De slinger was helemaal hoe ik hem wou en ik werd goed op de hoogte gehouden!

Mirjam Bos beoordeelde op 2019-05-16

Zeer tevreden met de naamslinger! :)

Francis van Ierland beoordeelde op 2019-05-15

Miëtte Muijtjens beoordeelde op 2019-05-15

carlijn kamer beoordeelde op 2019-05-14

Iris Spooren beoordeelde op 2019-05-14

Steffie Van Buyten beoordeelde op 2019-05-13

Tineke beoordeelde op 2019-05-12

Net zo mooi als op de foto’s!

Yvonne van der Spoel beoordeelde op 2019-05-11

2 dagen nadar ik besteld had kreeg ik al foto's toegestuurd met het voorbeeld echt super snel en heel erg mooi geworden!!

Sharmayne Sanderse beoordeelde op 2019-05-11

Ryanne standish - van amstel beoordeelde op 2019-05-11

Goed contact en snelle levering

Daniela beoordeelde op 2019-05-11

Snel via e-mail een voorbeeld ontvangen van de naamslinger in de gevraagde kleurstelling en de naamslinger werd relatief snel bezorgd. De slinger is mooi en van goede kwaliteit!

Valerie Van der Velde beoordeelde op 2019-05-11

Heel tevreden, onze naamslinger hebben we sneller ontvangt dan verwacht. Super sympathiek! Vriendelijke service, snel reactie op je mails.

Lisa Magendans beoordeelde op 2019-05-09

Yanique Folkeringa beoordeelde op 2019-05-09

Hele fijne webshop! Als je een product in bepaalde kleurtjes wilt kan je gewoon een berichtje sturen en je krijgt snel antwoord! Top.