Kerckwervelaan 9

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

J Beute beoordeelde op 2018-12-28

Prima.

W Hofman beoordeelde op 2018-12-15

Prima verlopen en product voldeed aam verwachting.

Dini De krijger beoordeelde op 2018-12-15

Mooie naamslinger voor onze mooie kleindochter besteld. Die siert nu haar kamertje. Keuze maken, bestelling plaatsen, levering enz alles weer prima verlopen. Deze ervaring had ik ook bij het bestellen van de naamslingers voor de andere kleinkinderen.

Miranda Bloem beoordeelde op 2018-12-15

Heel tevreden, prachtige product, goede service en snelle levering

Marloes Dullaart beoordeelde op 2018-12-14

Prachtige spullen, altijd persoonlik kaartje erbij. Ik heb hier al meerdere keren besteld en ga het in de toekomst zeker vaker doen.

Barbara beoordeelde op 2018-12-14

Al een aantal keer de naamslinger besteld als kraamcadeau. Top dat je zelf het kleur thema kan aangeven en dat ze er alles aan doen om dit te volgen. Ook de verjaardagsslinger en de X-Mas slinger blijven super leuk.

Karen van de Weerd beoordeelde op 2018-12-14

Zeer fijn contact en mooie eerlijke producten!

irene wienk beoordeelde op 2018-12-14

Persoonlijk, vriendelijk en Renske is erg toegankelijk. Leuke, mooie spullen, al jaren afnemer van de naamslinger bij geboortes in mijn omgeving!

duygu bekar beoordeelde op 2018-12-14

Laura Verdooren beoordeelde op 2018-12-14

Anna 2014 beoordeelde op 2018-12-14

Ontzettend leuke naamslingers, van goede kwaliteit en best snel geleverd.

Daphne Griekspoor beoordeelde op 2018-12-14

Prima kwaliteit. Pasvorm matig.

Reactie van KiddyColors:
Wat bedoel je met pasvorm matig?

Astrid Le grand-van raalte beoordeelde op 2018-12-12

Zeer tevreden. Kleuren en materiaal heel mooi

T. Kamaratou beoordeelde op 2018-12-12

Amber van den Berg beoordeelde op 2018-12-12

Dank je voor je review.

Groetjes

Renske

Evelien Lormans beoordeelde op 2018-12-11

Heel tevreden: je moet gewoon tijdig bestellen gezien de afstand die het pakketje moet afleggen. Dan kom je nooit voor verrassingen te staan. Heb 2x een naamslinger en 2x een verjaardagslinger besteld en blijf ze leuk vinden. Ben er echt heel blij mee

Reactie van KiddyColors:
Dank je voor je berichtje. Heel leuk om te lezen

Groetjes

Renske

sara schut beoordeelde op 2018-12-11

Super mooi product dat uniek is om te geven of zelf aan te schaffen.

Marja Heisterkamp beoordeelde op 2018-12-11

Francisca Visser beoordeelde op 2018-12-11

Adry de Gee beoordeelde op 2018-12-11

Zeer goed verzorgd pakket. Is ook mooi verpakt.