Kerckwervelaan 9
+31640522146

Katharina Harms beoordeelde op 2019-03-26

Marjan Veenenbos beoordeelde op 2019-03-24

Anne Kortekaas beoordeelde op 2019-03-23

Mooie slingers (al 5 besteld), leuk ingepakt en op tijd geleverd. Wel flinke prijsstijging de afgelopen keer.

Robin De Jong beoordeelde op 2019-03-23

Lichelle Gelijsteen beoordeelde op 2019-03-23

Perfecte communicatie en een mooie naamslinger als resultaat.

Stephanie de la haye beoordeelde op 2019-03-23

Prachtig werkstuk en goede kwaliteit. Top werk!

Jessie De Donder beoordeelde op 2019-03-22

Stefan Chamboné beoordeelde op 2019-03-22

Deveney Van Kommer beoordeelde op 2019-03-20

Willeke Delen beoordeelde op 2019-03-19

Super tevreden. Product dat ik had besteld voldeed volledig aan mijn wensen.

Vivien Van Geel beoordeelde op 2019-03-19

Sofie Vermeulen beoordeelde op 2019-03-19

Barbara Wagenaar-Soedjak beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden! Transparant, levering naar verwachting: prima kwaliteit, op tijd, netjes en leuk ingepakt, snelle communicatie.

Wim De Keersmaecker beoordeelde op 2019-03-15

Laura Jetten beoordeelde op 2019-03-15