Kerckwervelaan 9

Danielle van Leeuwen beoordeelde op 2019-09-17

Niki Tosserams beoordeelde op 2019-09-15

Mirna Knapen beoordeelde op 2019-09-13

J Hoezen beoordeelde op 2019-09-13

mooi product en vlotte service

Aafke Emmelkamp beoordeelde op 2019-09-10

Prachtige naamslinger gekregen, al 3 keer naar volle tevredenheid besteld. Aandacht voor individuele wensen, persoonlijk en snel contact. Verzenden in envelop die door brievenbus past, binnen ingeschatte termijn. Toen 1 slinger kwijt leek in de post nieuwe toegezonden gekregen. Echt een aanrader!

Renske Hartikka beoordeelde op 2019-09-08

Heel tevreden! Pakketje komt altijd goed aan en binnen aangegeven tijd. Website is duidelijk en met genoeg keuze. Ontvangers zijn altijd superblij.

Mariska Zomer beoordeelde op 2019-09-05

Karen Baekelmans beoordeelde op 2019-09-02

Gwenda Boot beoordeelde op 2019-08-31

Hanneke Ritskes beoordeelde op 2019-08-31

Sanne Glaubitz beoordeelde op 2019-08-29

Ontzettend leuke naamslinger, onze dochter vindt het fantastisch. En gewoon een heel sympathiek initiatief!

Louise Ketelaar beoordeelde op 2019-08-28

De levering duurde ietsjes langer dan normaal, na contact opgenomen te hebben waren ze heel vriendelijk en boden ze gelijk een eventuele oplossing aan voor als de naamslinger niet meer binnen kwam en zelfs een tijdelijke oplossing voor als de kleine al snel geboren werd! De naamslinger 2 dagen daarna ontvangen en deze ziet er super uit!

Jorien Langelaar beoordeelde op 2019-08-28

Vivianne van den Bos beoordeelde op 2019-08-26

Ank Meijboom beoordeelde op 2019-08-24

Karin Huizing beoordeelde op 2019-08-22

Ik heb al vaker naamslingers besteld en altijd prima in orde!

Andrea Hoppenreijs beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden! het duurde even wat langer, maar ik kreeg netjes bericht dat het langer ging duren en of ik gebruik wilde maken van een tijdelijke spoed oplossing. Als tip: de eerste prijs op de site zo kaal dat als je gaat personaliseren de prijs verdubbeld wordt of zelfs nog meer. Wellicht kan er bij het begin iets betere indicatie weergegeven worden. Bedankt voor de leuke naam slinger ik ben er heel blij mee en het ziet er heel kwalitatief en mooi uit!

Renske Hartikka beoordeelde op 2019-08-21

De levering uit Thailand is vaak verrassend snel, de kwaliteit van de producten stelt nooit teleur (ik heb al ongeveer tien keer iets besteld) en de ontvangers van de naamslingers zijn zonder uitzondering razend enthousiast.

Stephanie Hoogendoorn beoordeelde op 2019-08-18

Super tevreden. Heel mooi gemaakt en vind het een mooi idee dat het gemaakt is in Thailand op een eerlijke manier.