Armoedestraat 34 2A 43
8800 Roeselare
+32(0)38085227
KvK BE0540607328

Eline Roels beoordeelde op 2018-10-27

Heel erg tevreden, snel en correct geleverd.

sofie engelen beoordeelde op 2018-10-25

De producten zijn exact wat ik ervan verwacht had! Mooi!

Anneke Voormeeren beoordeelde op 2018-10-22

Super snel geleverd. In gepakt als kadootje zou de servide 5 sterren geven 😄

Vera van Dongen beoordeelde op 2018-10-20

Op de website staat dat cadeautjes worden ingepakt. Bij de bestelling nog een keer extra gevraagd. Helaas was dit niet het geval. Daarnaast 4 dagen op mijn pakket moeten wachten, dit kan natuurlijk ook aan het koeriersbedrijf liggen.

katrien leemans beoordeelde op 2018-10-17

Het artikel kwam niet overeen met het artike op de site.. dit zou over een ouder model gaan en was niet meer verkrijgbaar.. ik zou wel gratis mogen retourneren..

Gusta beoordeelde op 2018-10-14

Mooi product, snel in huis.

Laura Geelen beoordeelde op 2018-10-13

Snelle levering + producten zoals omschreven.

Lieve Debaillie beoordeelde op 2018-10-10

Tip top

Sarah De Ryck beoordeelde op 2018-10-09

Heel tevreden!

Marjon van der Hoeven beoordeelde op 2018-10-07

Goede website, snelle levering, uitstekend!

Evi Herremans beoordeelde op 2018-10-06

Snel correct praktisch

Mariska Huijnk beoordeelde op 2018-10-04

Op zich hartstikke leuke spullen. Ook goed geleverd. Vrij grote order geplaatst voor mijn oudste kind dat naar school ging. Maar van de 4 bakjes die ik besteld had zijn er al 2 stuk. Waar bij staat dat het voor afwasmachine is blijkt dit toch niet het geval, terwijl ik het daar op uit gezocht heb. En bij de schooltas die ik had besteld begon het handvat al na 2 weken los te laten.
Eerst volgens hun procedure een klacht gestuurd via mail begin september maar nooit reactie op gekregen. Tien dagen later nogmaals gemaild omdat er weer een product was stuk gegaan en nog steeds heb ik niets van ze gehoord. Dat er dingen stuk gaan is niet handig maar overkoombaar. Maar dat er gewoon niet gereageerd wordt op klachten vind ik ronduit slecht!

Kim Stuyck beoordeelde op 2018-10-03

Snelheid van levering wad dik in orde. Slaapzak is ook erg mooi. Maar ik had gevraagd om er een kado van te maken en dat was niet gebeurd. De barcodes en referentiecodes plakten zelfs nog op de doos. Erg jammer.
Mvg, Kim Stuyck

Dieneke Vd Veen beoordeelde op 2018-10-02

Mieke Rottiers beoordeelde op 2018-10-01

Heel leuke producten en correcte verzending. Wegens dubbel kado, moesten we het pak retourneren.
Ook dat ging heel vlot en terugbetaling binnen de week. Ik koop hier zeker nog eens terug. Gr Mieke

Daphné Vanderhaeghe beoordeelde op 2018-09-30

Een snelle en correcte service!

Hilde Pevernagie beoordeelde op 2018-09-29

Ik vind het niet kunnen dat je moet betalen voor de levering van een bestelling van meer dan 60€ om die te laten leveren in een bestelpunt. Bovendien heeft men de bestelling in Zellik gedeponeerd en niet in Dilbeek zoals gevraagd en sprak de uitbater van deze zaak geen Nederlands. Wij moesten dus verder rijden om dan nog slecht geholpen te worden! En ik moest met jullie contact opnemen omdat er een probleem was met het adres van de ontvanger ( te zien bij de opvolging van de levering door dpd)waarop ik een antwoord kreeg van een zekere Gianna dat er iets misgelopen was maar dat men niet kon zeggen wat.

Sara De Kimpe beoordeelde op 2018-09-28

Handige website, correcte service. Snelle levering. Mooi en goed verpakt! Perfect dus!

Veronique van Put beoordeelde op 2018-09-26

Fijne en snelle service.
Topproduct!

TR beoordeelde op 2018-09-25

Super leuke handschoentjes! Snelle levering en product voldoet volledig aan verwachtingen!