Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

Thea de Groot beoordeelde op 2019-01-23

Op zondag besteld en dinsdag in huis! M'n dochter is erg blij met haar eenhoorn oorbellen van Bellini :-)

Tessa beoordeelde op 2019-01-22

Snelle en nette levering. Vriendelijk contact per mail.

Marieke van het Erve beoordeelde op 2019-01-18

Service, ook met omruilen.

K Durian beoordeelde op 2019-01-17

Netjes en snel bezorgd!

lydia Theelen - Beeks beoordeelde op 2019-01-15

Fatma Bildirici beoordeelde op 2019-01-15

Jeannette Mosselaar beoordeelde op 2019-01-15

Anne beoordeelde op 2019-01-07

Heel mooi product. Bedeltjes zien er erg mooi uit, fijntjes. Kleiner dan t leek op de website. M'n dochter is er erg wijs mee.

Jeanneke Meijers beoordeelde op 2019-01-02

Heel tevreden.

Lia Benjamins beoordeelde op 2019-01-01

Website zéér overzichtelijk. Snelle levering! Armbandje te groot, mijn fout, zeer snel omgeruild! TOP service!
Zal hier zeker wéér wat bestellen!

L. Ritsma beoordeelde op 2018-12-28

Sandra Pos - van der Vliet beoordeelde op 2018-12-27

Mooie producten en hele goede service! We hadden zelf een fout gemaakt met onze bestelling en Kidsjewels stuurde dezelfde dag nog het juiste product naar ons toe. Top!

Marrian Pellicaan beoordeelde op 2018-12-26

Laat in de middag besteld en de volgende dag in huis! Mede dankzij goede info op de site heeft mijn kleindochter een prachtig armbandje voor haar derde verjaardag gekregen!

Monique Cordewener beoordeelde op 2018-12-26

Super snelle levering ondanks kerstdrukte.

R Douma beoordeelde op 2018-12-26

Super snelle levering. En keurig verpakt.

Alleen jammer dat de bestelling niet in aparte zakjes werd geleverd.
Mijn bestelling bestond uit 2 kadootjes.

Loes Groenland beoordeelde op 2018-12-24

Ik ben tevreden over de manier waarop er met mijn bestelling om gegaan is. En het armbandje samen met de bedeltjes die ik voor mijn kleindochter heb ontvangen is prachtig.

Miep Van Aert beoordeelde op 2018-12-24

Zeer snel