Nachtegaal 103

Ans Haggeman beoordeelde op 2018-09-20

Sam Brinks beoordeelde op 2018-09-19

Janette Brandhof beoordeelde op 2018-09-18

Judith Jansen beoordeelde op 2018-09-17

Goede ervaring armband was te groot prima opgelost! 😃

H.T. Hamstra beoordeelde op 2018-09-13

Prima afhandeling

TJM de Jong beoordeelde op 2018-09-10

Ze hebben mooie sieraden en heel veel bellini bedeltjes. :-)
Ik had op woensdag besteld en donderdag middag de bedels in de brievenbus. :-)

Amy Jansen beoordeelde op 2018-09-10

A. Van de Goor beoordeelde op 2018-09-10

Kathinka Verrips beoordeelde op 2018-09-06

A.C.P. Van Zandbeek beoordeelde op 2018-09-05

Hele mooie bedels alleen het was echt zoeken op de bedel waar de letter stond..mag wel duidelijker qua ontwerp.

Corry Rozendaal beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering! Alleen jammer dat de bedels in een erg simpel zakje zaten. Daar zaten rafels aan. Ik wil het cadeau geven maar t ziet er eigenlijk zielig uit. Verpakking erg simpel. Een doosje is mooier om te geven.

Reactie van KidsJewels:
Beste Corry,

Bedankt voor uw beoordeling!

Het klopt dat wij de bedels in een zakje leveren, de armband past namelijk niet netjes in een Bellini doosje. Het doosje sluit dan niet meer mooi en de armband ligt er wat rommelig in.
Losse bedels leveren wij meestal in de originele Bellini sieraden zakjes, complete armbanden leveren wij in onze eigen luxe satijnen sieraden zakjes.

De zakjes waar wij in leveren, horen echter niet rafelig te zijn, indien u dit wenst kan ik een nieuw zakje of doosje toesturen.

Mirjam de Haan - KidsJewels

Corry Peeters beoordeelde op 2018-09-04

Ik heb het zaterdags besteld en het kwam op woensdag pas binnen. Ik had het al dinsdag verwacht. Het zag er verder prima uit.

Ria van Helleman beoordeelde op 2018-09-01

Daphne Weenink-Veenman beoordeelde op 2018-08-31

Ingrid Boumann beoordeelde op 2018-08-29

Op zondag besteld , 5 dagen later was mijn kleindochter jarig. En de bedeltjes waren niet bezorgd

Reactie van KidsJewels:
Beste Ingrid,

Vervelend om te horen dat u uw bestelling te laat ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling een dag na ontvangst verzonden, doorgaans worden deze binnen 1-2 werkdagen geleverd door PostNL. Waarom uw zending er langer over heeft gedaan dan normaal, hebben wij helaas niet kunnen achterhalen.

Wij wensen uw kleindochter veel plezier met de bedel. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag!

Mirjam de Haan - KidsJewels

Mariken Van Blitterswijk beoordeelde op 2018-08-28

Hele goede service en leuk product!

J van de Weerd beoordeelde op 2018-08-23

Witter beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering. Leuk verpakt.

Ella Van genderen beoordeelde op 2018-08-21

Ik zou het op woensdag geleverd krijgen maar het kwam pas op donderdag en daar baalde ik van daarom maar een goed