Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

Esmée Kanters beoordeelde op 2019-05-24

Juiste informatie, snelle levering en prima prijs.

Mariëlle Kuijpers beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering en keurig antwoord op retour vraag en afhandeling. Zeer tevreden.

Annelies Van Aerschot beoordeelde op 2019-05-17

Erg tevreden, kwaliteit is goed, mooi. Snelle levering. Mooi ingepakt zoals gevraagd. Erg fijn. Ook de maat was perfect!

M.D. Vlasblom beoordeelde op 2019-05-13

Snel afgehandeld. Toen ik mij vergist had, werd er zonder problemen gecorrigeerd. Correcte afhandeling.

susanne cornelis beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering, heel tevreden.

Jeanneke Meijers beoordeelde op 2019-05-13

Zowel in 2017 als nu in 2019heb ik alleen maar goede ervaringen. De bereikbaarheid per mail is vlot en prettig.
Alle lof,

Helen Termaat beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden, snel in huis.

Els Op de Ven beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering en correcte afhandeling.

W Oudt beoordeelde op 2019-05-04

Zilvepoetsdoek gekocht, was inclusief verzending goedkoopste aanbieder.

Britt beoordeelde op 2019-05-04

Super leuke eenhoorn oorbellen voor m'n dochter gekocht!

Esther Wegman beoordeelde op 2019-05-03

Perfect! Zo leuk! Ik hoop dat het armbandje past wanneer mijn meisje jarig is in juni! Kan niet wachten om te geven❤

Reactie van KidsJewels:
Beste Esther,

Wij wensen uw dochter veel plezier met het armbandje! Mocht deze onverhoopt niet passen, dan kunt u deze uiteraard omruilen voor een andere maat.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Mirjam de Haan - KidsJewels

Annejet de Haan beoordeelde op 2019-05-02

De ketting en de bedels lijken van goede kwaliteit, maar een van de bedels begint al stukjes te verliezen. Het gaat om de bedel met de tekst "lieverd" (Bellini 564.412). Deze bedel is al een klein gekleurd steentje verloren. Dit vindt met name mijn dochter erg jammer en teleurstellend.

Reactie van KidsJewels:
Beste Annejet,

Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat er al een steentje uit de bedel is gevallen. Hoewel bedels met steentjes gevoeliger zijn voor beschadigingen dan de massieve zilveren bedels, geven wij hier 3 maanden garantie op.

Wij hebben de bedel inmiddels vervangen voor een nieuwe bedel naar keuze en hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak!

Mirjam de Haan - KidsJewels

Rebecca Willemse beoordeelde op 2019-05-01

Zeer tevreden

Maria Janssen beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering en achteraf betaald. Prima

Liesbeth Muller beoordeelde op 2019-04-25

Product vlot in huis

A van Ommeren beoordeelde op 2019-04-24

Supergoede service. Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Mooi armbandje, leuk ingepakt.
Bedels zijn kleiner dan je van te voren zou inschatten. Maar daardoor juist een heel lief kinderarmbandje.

Tessa Van loo beoordeelde op 2019-04-23

Fijne en snelle levering

Hanna van Enk beoordeelde op 2019-04-22

Goede service

ikke beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering, netjes verpakt

Isabelle Vera beoordeelde op 2019-04-08

Super leuke bedel van bellini voor onze dochter! Goede service, makkelijk te bestellen, snelle levering. Kortom ik ben tevrede!