Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

Hanneke Van de kamp beoordeelde op 2018-07-18

Frouke Stevens beoordeelde op 2018-07-17

Leuke dingetjes voor mijn kleinkinderen. Goede service en snelle levering! Super tevreden.😍

Griet van Linde beoordeelde op 2018-07-17

Tessa van Os beoordeelde op 2018-07-17

Joyce Reinders beoordeelde op 2018-07-16

E Broers beoordeelde op 2018-07-12

Hier wordt je blij van !

Jenneke Tollenaar beoordeelde op 2018-07-11

Ramona Meijer beoordeelde op 2018-07-11

Caroline de Jong beoordeelde op 2018-07-10

Patricia de Haas beoordeelde op 2018-06-25

Jacqueline Van oostveen beoordeelde op 2018-06-25

Ik had wat vergeten aan te vinken, wist niet dat dat moest heeft kidsjuwels dat heel netjes opgelost..super klantvriendelijk

Helma Verkerk beoordeelde op 2018-06-22

Margreet Visser beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering en het zag er precies zo uit wat ik had gehoopt. Mooie kwaliteit.

Margreet Vossen beoordeelde op 2018-06-20

C.H.J. Top - G\xC3\xA4ken beoordeelde op 2018-06-20

Joke Doornenbal beoordeelde op 2018-06-15

goede en snelle service

Linda Oost beoordeelde op 2018-06-04

Joyce Meeuws-Polman beoordeelde op 2018-06-02

Marga Gietman beoordeelde op 2018-06-02

Er ws iets mis gegaan met mijn betaling maar na een vraag mijnerzijds, was het probleem snel opgelost en werd het bestelde product prompt bezorgd.

Hennie Witte beoordeelde op 2018-05-30

Bezorging kan niet beter