Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

AM Bakker beoordeelde op 2019-07-16

Ben heel tevreden. Snelle service

Zorica Simic beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Duidelijke goede site en betalings mogelijkheden. Super tevreden.

Robert Teunissen beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering en goed verbatim.

Benthe Visser beoordeelde op 2019-07-15

Metin Yavuz beoordeelde op 2019-07-15

Goede service

Petra Van Schaik beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering en product is zoals verwacht

Edgar Moller beoordeelde op 2019-07-12

Prima zaak. Snel en foutloos geleverd.

H.M. van de Poll beoordeelde op 2019-07-11

Mooi armbandje, snelle levering

Kitty Koehler beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering,erg te vreden.

Jd Van het Reve beoordeelde op 2019-07-05

Oké 👍

Jack beoordeelde op 2019-07-03

Uitstekend. Op woensdag besteld, op donderdag bestelling al ontvangen. Precies conform bestelling.

Hendriksen beoordeelde op 2019-06-28

Overal staat vermeld snelle levering, heeft 6 dagen geduurt voor het er was.

Reactie van KidsJewels:
Bedankt voor uw review.

Ik zie dat wij uw bestelling op woensdagavond hebben ontvangen. Doordat wij de bedel op dat moment niet op voorraad hadden (dit wordt aangegeven op de productpagina), hebben wij de bedel pas op vrijdag kunnen verzenden. Normaal gesproken levert PostNL binnen 1-2 werkdagen. Ik zie echter bij controle van uw adresgegevens, dat de door u opgegeven postcode incorrect is. Hierdoor heeft uw bestelling helaas een extra vertraging opgelopen.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Mirjam de Haan - KidsJewels

Wieke Krielaart beoordeelde op 2019-06-26

Een onderdeel was niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Is direct een nieuw onderdeel met retour envelop gestuurd. 👍

Loes beoordeelde op 2019-06-11

snelle levering

Gerrit Heerspink beoordeelde op 2019-06-10

Keurig bedeltje. De verpakking vond ik een beetje matig

Isabelle Vera beoordeelde op 2019-06-03

Al meerdere malen iets besteld. Zeer tevreden! Makkelijk te bestellen en snelle levering!

M. Willemsen beoordeelde op 2019-05-30

Mooie armband en bedels. En zeer snelle levering. Deverpakking was ook heel erg leuk.

J. van der Plas beoordeelde op 2019-05-29

Ontzettend leuke kindersieraden, goede en snelle levering

Jeanneke Meijers beoordeelde op 2019-05-28

Al eerder heb ik de beoordeling ingevuld.

Thea Schaap beoordeelde op 2019-05-27

Snel geleverd, zirkonia's vielen al na een paar dagen uit het bedeltje. Netjes opgelost. Mijn kleindochter kreeg een nieuwe toegestuurd.