Nachtegaal 103

Claudina Monteiro beoordeelde op 2018-11-15

Anja Kater beoordeelde op 2018-11-12

T Fokkens-de Groot beoordeelde op 2018-11-03

M beoordeelde op 2018-10-31

Snel en geen verzendkosten !

N.S. Meinsma beoordeelde op 2018-10-30

Denise Peeters beoordeelde op 2018-10-27

Super snel in huis.
Mooi ingepakt

Shirley Burer beoordeelde op 2018-10-25

Evelien Prins beoordeelde op 2018-10-23

snelle levering, leuk cadeautje!

Josianne Houben beoordeelde op 2018-10-23

Voor de tweede keer een bedelarmbandje besteld. Snel in huis. Mooi verpakt.

Joke Besançon-Bots beoordeelde op 2018-10-22

Linda Portegijs beoordeelde op 2018-10-22

Henriëtte Baltussen beoordeelde op 2018-10-18

GM Bakker beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering. En hele mooie sieraden.

Anjo Kiene van dijk beoordeelde op 2018-10-10

Mooi verpakt en snel geleverd

Anna beoordeelde op 2018-10-10

Leuke sieraden! Ik heb oorbellen en een armband van Lilly besteld voor mijn dochters, kwaliteit ziet er goed uit, snel geleverd en leuk verpakt.

Linda den Engelsman beoordeelde op 2018-10-10

Fam Meijerink beoordeelde op 2018-10-08

Laura Koopman beoordeelde op 2018-10-08

Marloes Van lanen beoordeelde op 2018-10-04

Netjes in een doosje geleverd. Mooi armbandje... mijn dochter Was er heel blij mee. Keurig binnen de gezette tijd in huis.

J Dijkstra beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden snel de bestelling binnen ruilen ging vlot en nog een nalevering kwam ook snel binnen.