Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

jory lucassen beoordeelde op 2019-09-16

Ik vond het een leuke betaalbare collectie. Goede verzendkosten en snel in huis. Echt een aanrader voor een leuk kadoo

Wilma Elsman beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering, precies als op de foto

Margaretha Schut beoordeelde op 2019-09-11

Nvt

Jessica Noordam beoordeelde op 2019-09-10

Snelle levering, leuk ingepakt en goede kwaliteit.

Joyce beoordeelde op 2019-09-10

Prima service mooie sieraden

Marian Kuipers beoordeelde op 2019-09-09

Netjes verzorgd ingepakt en heel snel bezorgd.

Suzanne Brunsting beoordeelde op 2019-09-09

Zeer voorkomend en geweldige service.
Een aanrader!!

Rem Keizer beoordeelde op 2019-09-06

Netjes afgeleverd

Rianne Klijnstra beoordeelde op 2019-09-05

Super snel gekregen, na 7 week te wachten op de lokale juwelier het bellini bedeltje toch maar via internet besteld. Wil je een keer de lokale ondernemers spekken šŸ™„ maar goed ik bestel hier graag weer

Priscilla Willems-Houwen beoordeelde op 2019-09-03

Ik ben heel tevreden over deze webshop: snelle levering en bij ons is de bestelling tijdens het sorteerproces bij PostNL zoekgeraakt maar dezelfde bestelling werd direct nogmaals, kostenloos, verzonden. Problemen worden dus correct en snel afgehandeld

Els Blom beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering, armbandje zag er super leuk uit.

Nella Dekker beoordeelde op 2019-09-02

Vlugge en correcte bezorging

Anja beoordeelde op 2019-08-30

Bestelde artikelen snel thuis en voldeden aan verwachting. Alleen track en trace code wel voor betaald maar niet ontvangen. Verder tevreden klant.

Reactie van KidsJewels:
Beste Anja,

Bedankt voor uw review!
Zodra wij een verzendlabel aanmaken bij PostNL, wordt de Track&Trace code automatisch naar het opgegeven e-mail adres verzonden.
Wij kunnen alleen terug zien dat de Track&Trace code verzonden is, waarom u deze niet ontvangen heeft kunnen wij helaas niet achterhalen.

Onze excuses voor het ongemak!

Mirjam de Haan - KidsJewels

Shirley Van Veldhoven beoordeelde op 2019-08-29

Goede en snelle levering.
Met mooie kadoverpakking!

Manon Bartels beoordeelde op 2019-08-28

Snelle levering.

Ilona Bovee-huisman beoordeelde op 2019-08-27

Voor de verjaardag van mijn dochter 3 bedeltjes besteld, waarvan 2 bedeltjes snel geleverd zijn erg fijn!
Helaas laat de derde bedel lang op zich wachten ....het betreft de bedel met de voetbal.
Tijdens het bestellen stond erbij dat de levertijd 5 werkdagen zou zijn, maar deze bleek bij leverancier ook niet voorradig. We zijn steeds goed geĆÆnformeerd en kregen ook een goed alternatief aangeboden, waar we gebruik van hebben gemaakt. Goed opgelost. Tevreden klant en blije dochter.

Met vriendelijke groet

Heel tevreden

Jolanda Boer beoordeelde op 2019-08-22

Supercommunicatie
Perfect verpakt.
Ik zeg tot de volgende keer !!

Helma Verkerk beoordeelde op 2019-08-19

Goede website, snelle levering, attent om kado verpakking gratis aan te bieden