Zuivelhof 1
1473 PS Warder

louise de vlugt beoordeelde op 2017-08-29

Brandweertrapauto werd geleverd in stevige doos. Met gebruiksaanwijzing vlot in elkaar gezet. Hij was groter dan we dachten. Kleinzoon wordt 2 en de auto is voor vanaf 3 jaar. Toch is hij er helemaal gek op. Dit bedrijf had ook nog de beste prijs! Top !

Eddie beoordeelde op 2017-06-27

Prima verlopen en voor het door mij gekochte product verreweg de scherpste prijs die ik kon vinden. Verder was de communicatie over levering prima

Anoniem beoordeelde op 2017-06-19

Uw aanbod van noppenbal 45 cm. is gezien het aanbod van uw concurrent een overprijsd artikel, 8.60 euro, excl. btw. Bij buitenspeelgigant betaal ik voor exact de zelfde bal 3.95 euro, incl. btw. Altijd naar om achteraf het gevoel te hebben dat je teveel hebt betaald. Het verschil zou ik graag teruggestort zien. Dit zal mijn beoordeling op klantvriendelijkheid en nazorg bepalen. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Met vriendelijke groet.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Voor ons is het natuurlijk erg vervelend te lezen dat onze concullega het product in de aanbieding heeft en daardoor goedkoper is.

Wij willen u natuurlijk graag tegemoet komen en vragen u contact met ons op te nemen. Zodat wij u een tegoedbon kunnen sturen, met het genoemde verschil.

Wij horen graag van u.

Het Kidsspeelgoedteam

Angelique beoordeelde op 2017-06-01

Eerste keer besteld.Goed bevallen.Alleen jammer dat je altijd verzendkosten betaald.Levering was netjes en verzorgd.De prijs van artikel ligt iets hoger dan gemiddeld bij speelgoed webshops,daarin tegen hebben ze wel weer artikelen die andere niet verkopen.

Stefan van Heerwaarden beoordeelde op 2017-05-08

kindermatras besteld via Kidsspeelgoed, bezorgkosten bleken laagst dus al met al laagste prijs voor zelfde product. donderdag besteld en zaterdag in huis.

Thijs van Soest - de Grijff beoordeelde op 2017-05-01

Snelle levering, alles aanwezig. Mooi ding. De kinderen vinden het fantastisch!

Alex beoordeelde op 2017-02-16

Enkelvoudige bestelling. Digitale foutmelding na online betaling, buiten kantooruren zeer snel en vriendelijk gerust gesteld via email. Mooie prijs, snelle levering. Enig minpuntje is de minimale verpakking met krimpfolie. Dus geen beschermende verzenddoos om de speelgoeddoos. We komen zeker terug.

MvT beoordeelde op 2017-01-06

Prima prijs en snelle levering. Aanrader!

Mevr. vd Meer beoordeelde op 2016-12-21

Geweldige service, snelle en correcte feedback per mail. Super snel en goed verpakt geleverd, zeker voor de kerstdagen (binnen 1 dag in huis).
Kidsspeelgoed team, hartelijk bedankt en fijne feestdagen!

Reactie van Kidsspeelgoed:
Graag gedaan en fijne feestdagen.

V den Hartog beoordeelde op 2016-12-18

Eerst gemaild,binnen een uur antwoord! Prijs verschil met andere (speelgoed) winkels was erg groot(mijn artikel was erg duur bij andere winkel). Top,ik ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Reactie van Kidsspeelgoed:
Graag gedaan en fijne feestdagen.

Bert beoordeelde op 2016-11-25

Scherpe prijs en super snelle levering.

Marcel beoordeelde op 2016-08-01

Snelle levering , vriendelijke eigenaar , en de goedkoopste prijs .
Een dikke tien voor kidsspeelgoed gr Marcel

Eliza beoordeelde op 2016-06-18

Alles prima

Reactie van Kidsspeelgoed:
Bedankt voor de positieve reactie.

Alwie wilbers beoordeelde op 2016-06-08

Het zat heel goed verpakt en snelle bezorging
Goede comunnicatie over leveren
Degelijk materiaal en goede beschrijving voor monteren
inmiddels heeft onze kleinzoon hem mogen ontvangen voor zijn eerste verjaardag en hij is er superblij mee, en het fietsje is precies wat wij er van verwachten.

Rick beoordeelde op 2016-05-29

Prima service ,

Persoonlijk contact met Erik die zijn best doet om iets op tijd bij je afgeleverd te krijgen voor een verjaardag

Karlijn beoordeelde op 2016-05-26

Bestelling was eenvoudig, bezorging vond plaats binnen 3 dagen en product voldeed aan de verwachtingen. Kortom, zeer tevreden!

2016