Rigtersbleek-Aalten 4
0850602070

Bol.com 101 9,1

Estefania Matesanz beoordeelde op 2019-03-23

Yuliya Zharava beoordeelde op 2019-03-22

Super service! Vandaag besteld-morgen geleverd, mooi verpakt, super kwaliteit , vrindelijke personeel) Jullie zijn echt proffesionel 🤗🤗🤗

Annemarie van der Valk beoordeelde op 2019-03-20

Goede service. Had op zaterdag besteld en kreeg op zondag een mail dat het uitverkocht was. Heb toen iets anders uitgekozen en dit werd zonder problemen dezelfde avond nog aangepast. Hierdoor had ik het product alsnog snel in huis.

Jennifer Dekeling beoordeelde op 2019-03-20

Sean Scheerlinck beoordeelde op 2019-03-19

Ik ben tevreden met de snelle service bij het leveren, het verzorgde inpakken van de gekochte artikelen en de verhouding prijs kwaliteit.

Jacobine Schuijt beoordeelde op 2019-03-18

Zeer goede service. Kreeg de verkeerde maat binnen, dit werd keurig en heel snel opgelost!

Shanti Tak beoordeelde op 2019-03-17

Chantal V leeuwen beoordeelde op 2019-03-17

Colette Ouwehand beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering, prima ervaring!

Geertje Taal beoordeelde op 2019-03-16

Robin Koudenburg beoordeelde op 2019-03-16

Zeer tevreden. Bestelling was erg snel geleverd en heel netjes ingepakt. Ook de producten zijn jaar verwachting. Al met al erg fijn en zou zeker nog een keer bestellen.

Jolijn Maliepaard beoordeelde op 2019-03-16

Mooie prijs, snelle levering en fijne producten! Zeker een aanrader

Christine van Haaren beoordeelde op 2019-03-16

M Beumer beoordeelde op 2019-03-16

Keurige en snelle levering

Nathalie Fraiture beoordeelde op 2019-03-15

Vlot gebruik van de site, makkelijk besteld en erg snelle levering!

Laurentia Duijst beoordeelde op 2019-03-14

Anniek De Jong beoordeelde op 2019-03-14

Jeanny Zuijlen beoordeelde op 2019-03-14

Tania Vegt beoordeelde op 2019-03-14

Jolanda beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden. Al mijn derde bestelling, steeds snelle levering en leuke producten met een persoonlijk berichtje en korting op je volgende bestelling!