Molenstraat 16

Sophia Murris beoordeelde op 2019-05-25

Lianne Ekema beoordeelde op 2019-05-25

Malika El Malki beoordeelde op 2019-05-25

J Hendriks - Versluis beoordeelde op 2019-05-25

We hebben helaas wat vertraging gehad met de levering van onze bestelling omdat de gekozen kleur wraps niet meer voorradig was. Dit ongemak is door Kidzstore gecompenseerd door een cadeautje bij de bestelling te doen. Erg fijn!

Anita Pastoors beoordeelde op 2019-05-24

Liza van Nuysenburg beoordeelde op 2019-05-23

Snelle en complete levering. Vooral de persoonlijke noot dmv het kaartje is leuk.

Hannelore Bogaerts beoordeelde op 2019-05-23

Nathalie Navarro beoordeelde op 2019-05-23

Beppie en kevin beoordeelde op 2019-05-23

Wij hebben de hydrofieldoeken besteld. Super kwaliteit en mooi groot om ons zoontje van 5 maand er mee af te drogen. Kleuren komen ook overeen met de foto’s.

Wilhelmina Sleebe beoordeelde op 2019-05-23

N Bouma beoordeelde op 2019-05-22

Blij verrast met een handgeschreven kaart en een klein cadeautje erbij!
De luiers zijn mooi verpakt met strikjes.
Nog even wachten tot september om ze daadwerkelijk te kunnen testen, maar zoals het er nu uitziet is de kwaliteit uitstekend. De kleuren kloppen ook met de afbeeldingen op de site.
Ik heb losse artikelen van verschillende merken gekocht en van de sized luiers heb ik de kleinste maat genomen voor een pasgeborene. Mocht ik later grotere maten nodig hebben dan zal ik zeker weer bij Kidzstore bestellen.

Bernice beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Anne Veltman beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering. 1 luier niet de print die ik had gekozen en twee luiers de verkeerde maat. Super snel opgelost! Klantenservice chat werkt ook super fijn.

Willemijn van Kan beoordeelde op 2019-05-20

karlien knevels beoordeelde op 2019-05-20