Rigtersbleek-Aalten 4
0850602070

Bol.com 55 9,0

Kelly Schoysman beoordeelde op 2018-11-14

Gerda Talle beoordeelde op 2018-11-13

Ruim aanbod, goede prijs. Ik had het fijn gevonden als iets duidelijker was welke wb luier systemen met elkaar te combineren zijn. Maar ik heb het gegokt door een overbroekje van happyflute (staat ook niet duidelijk bij welk Merk maar dit stond op de bon) te kopen en te proberen met onze peanut inleggers en hoe zat eigenlijk mooier dan onze wraps van totsbots zelf. Goede ontdekking dus!

Linsey Boel beoordeelde op 2018-11-13

Mooie producten, snel geleverd.
Fantastische klantenservice. Reageren snel en denken mee.

Maite VandeWalke beoordeelde op 2018-11-12

Tevreden, netjes verpakt. Leuk briefje erbij.

Sara beoordeelde op 2018-11-11

Mirjam beoordeelde op 2018-11-11

Goede uitleg product en snelle levering

Daphne Nijssen beoordeelde op 2018-11-10

Erg tevreden. Snel geleverd en leuk verpakt. Heel persoonlijk. Ben benieuwd of de wasbare nachtluiers wél voor een droge nacht gaan zorgen!

Lisanne van de Weg beoordeelde op 2018-11-10

Suzan Louwers beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden met mijn bestelling plus netjes en snel geleverd! De persoonlijke note bij het uitpakken is het hartstikke leuk.

Claudia Musters beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering (vandaag besteld en morgen in huis).

Echter had ik aangegeven dat ik mijn bestelling wilde ophalen bij een pickup point maar deze werd toch thuis bezorgd en helaas was ik dus niet thuis omdat ik daar niet op had gerekend. Maar uiteraard eind goed al goed en de bestelde goederen zijn helemaal naar mijn zin :)

Anna Szolke beoordeelde op 2018-11-08

Ik beveel ten zeerste aantrekkelijke prijzen aan
en goedkope verzending. Zeer professioneel.

Martine beoordeelde op 2018-11-08

Bestelling was snel in huis, goed geïnformeerd over de status en verwachte bezorging ervan, netjes verpakt, geen overbodig verpakkingmateriaal.

Anita Tomasi beoordeelde op 2018-11-08

Duidelijke uitleg van producten en super snel geleverd

J. Smits - Boogert beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, Little Lamb luiers en overbroekjes zijn voordeliger dan bij andere webshops. Bestelling was met een leuk en vriendelijk handgeschreven kaartje en een kleinigheidje erbij, om blij van te worden ;-)

Martine Tas beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering, gewenst product en een zeer vriendelijk briefje erbij, erg klantvriendelijk!

Lisanne beoordeelde op 2018-11-05

Alieke Dijk beoordeelde op 2018-11-04

Mooi verpakt en netjes op tijd geleverd. Prijs laagste in vergelijking met andere websites voor hetzelfde product.

Marloes Bakker beoordeelde op 2018-11-03

Betty van Beers beoordeelde op 2018-11-02