Ladogameerhof 207
1060RE Amsterdam

Nico beoordeelde op 2017-10-28

Stevige fiets snel geleverd. Reageert snel op mail.

Piet beoordeelde op 2017-10-17

Zeer tevreden met de fiets en de service. Eerst gebeld, ik werd vriendelijk te woord gestaan en daarna de fiets besteld. De fiets werd de volgende ochtend al bezorgd. Top service!

Meaghan van Ginkel beoordeelde op 2017-10-16

Via website besteld en betaalt, volgende dag mail dat de bestelling af geleverd was bij DHL volgende dag bestelling binnen. Helaas één stuurhandvat was stuk.

Pieter Ooms beoordeelde op 2017-10-10

Fiets besteld, kwam mooi op tijd aan. Band bleek lek en moest naar fietsenmaker. Contact met leverancier gezocht en goede oplossing geboden.
Zoontje van 7 zeer tevreden met fiets.

Suzon beoordeelde op 2017-09-23

Levering was op tijd. Helaas was de kinderfiets niet goed verpakt. DHL heeft via een gele plakband met vermelding "DHL repacked" de slechte verpakking verbeterd.

Mike beoordeelde op 2017-08-27

Snel en goed geleverde fiets

Marianne Hanekamp beoordeelde op 2017-08-12

Goede en snelle afhandeling van de bestelling. Mijn gestelde vraag prima beantwoord.

Juan beoordeelde op 2017-08-11

Goede fiets tegen een scherpe prijs. Snel geleverd.

Piet beoordeelde op 2017-07-31

Zeer tevreden met de fiets en snelle levering.

Yvonne beoordeelde op 2017-07-25

Goede service, reageren snel op mail en zijn ook telefonisch bereikbaar. Fiets is van hoge kwaliteit.

Joke de Bruin beoordeelde op 2017-07-13

Gisteren een omafiets besteld en vandaag al in huis! Stevige fiets en makkelijk te monteren.

Frans Damen beoordeelde op 2017-07-12

Fiets besteld vrijdag gelijk betaald via iDEAL. Maandag netjes geleverd. Binnen 5 minuten had ik hem klaar was top gedaan.

Miranda Perreman beoordeelde op 2017-07-04

Heel blij en super rap afgehandeld

Piet beoordeelde op 2017-06-25

Stevige fiets voor weinig geld snel geleverd.

Dennis beoordeelde op 2017-06-25

Goede ervaring ook snel te bereiken via de telefoon.

Jolanda Withoot beoordeelde op 2017-06-09

Hij zal binne 48 uur binne zijn ik heb 5 dagen gewacht het is een betrouwbare site en alles word wel netjes geleverd het is een prachtige fiets!!

Dennis beoordeelde op 2017-06-03

Dinsdag besteld en woensdag al in huis. Top service!

Jeffrey beoordeelde op 2017-05-30

Stevige fiets en snel geleverd. Mail snel en vriendelijk beantwoord. Zeker een aanrader!

Andrew Lawton beoordeelde op 2017-05-22

Ik heb de fiets op een vrijdag avondbesteld en het werd de volgende dinsdag besteld. Net iets langer dan beloofd maar niet extreem en begrijpelijk want er zat een weekend tussen. De fiets zelf is goed gemaakt en kwam goed ingepakt, alleen de spatborden en mandje zijn zeer laag kwaliteit maar dat is een bijzaak, en heeft de uren van plezier die mijn dochter nu al heeft beleefd met haar nieuwe fiets niet vermindert. Ik kan deze fiets en verkoper aanraden. Binnenkort een Paw Patrol fiets voor mijn zoon.

Paul Bos beoordeelde op 2017-04-29

Stevige fiets! Goede communicatie, een aanrader!