Kinderfietsenwinkel.com

Kinderfietsenwinkel.com

Vind de leukste, mooiste en veiligste kinderfietsen voor iedere leeftijd op Kinderfietsenwinkel.com. Of je nu op zoekt bent naar een jongensfiets, meisjesfiets, driewieler of fietshelm, bij Kinderfietsenwinkel.com zit je goed. Alle fietsen voldoen aan strenge EU-veiligheidsnormen en worden met een duidelijke handleiding geleverd. Zonder al te veel gedoe!

Betaal je bestelling veilig met iDeal, Paypal of Bitcoin en bestel je voor 20.00 uur, dan is de kans groot dat je product al binnen twee tot drie werkdagen binnen is.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018