Ambachtswerf 11
2912CW Nieuwerkerk aan den IJssel
KvK 50919725

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Kees Liket beoordeelde op 2018-12-10

Hoewel ik de fiets nog niet heb gemonteerd en gecontroleerd, kan ik al wel zeggen dat het hele bestelproces snel en goed is verlopen. Ook op een vraag van mij (per mail verzonden en later nog een telefonisch), werd snel en professioneel gereageerd.
Een groot pluspunt was de mogelijkheid om achteraf te betalen. Je weet immers maar nooit bij een (voor mij) onbekende internetwinkel.

Bestelproces

Irene beoordeelde op 2018-11-12

Bestelling snel geleverd

Bestelproces

Dirk van Zuilen beoordeelde op 2018-10-23

Toch wat huiverig om een fiets online te bestellen (het is toch voor je kind) het uiteindelijk toch maar gedaan, ook vanwege een goede kortingscode van Kinderfietsenwinkel.com. Ik heb de Yipeeh Power 10 inch fiets gekocht vorige week woensdag gekocht en vrijdag was hij tot mijn verrassing al in huis. Makkelijk te monteren en binnen een uur zat onze zoon al op zijn nieuwe fiets: helemaal trots en happy. De klantenservice hield ons goed op de hoogte met een volgcode, helemaal top!

Reactie van Kinderfietsenwinkel.com:
Hallo Dirk,

Dat is heel erg fijn om te horen! We hopen dat je blij bent met de fiets en er lang plezier van zult hebben.