Mr. C.P.M. Rommestraat 15

Helemaal tevreden!

Jolanda beoordeelde op 2017-10-09

Super service

Tamara beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering, erg leuk verpakt met een personal touch. Alles paste dus geen gebruik gemaakt van retourneren.

Erica Wuurman beoordeelde op 2017-10-09

mooie merkkleding en zeer snel en netjes verzonden.

Nicolina Boekhold beoordeelde op 2017-10-01

Heel tevreden! Snelle service, altijd een persoonlijk kaartje en een leuke attentie bij de aankoop!

Kristel beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering en heel leuk verpakt. Een cadeau om te krijgen.....

Marielle beoordeelde op 2017-09-29

erg klantvriendelijk snelle service bij een bestelling krijg je er leuk cadeautje bij

Hanneke beoordeelde op 2017-09-29

Heel tevreden. Ik had mijn bestelling de volgende dag binnen. Mooi ingepakt en er zat zelfs nog een mooie handgeschreven kaart met cadeautje bij. Wat een leuke verrassing!

Lisette beoordeelde op 2017-09-25

Super snel geleverd. Leuk verpakt met een kleinigheidje.

Mari beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering. Het artikel was te groot, ruilen geen probleem. Fijne service.

Nicolina Boekhold beoordeelde op 2017-08-31

Heel tevreden! Snelle service!

A. Vroon beoordeelde op 2017-08-28

Tevreden, sneller levering.

Idk beoordeelde op 2017-08-28

Duidelijke website en betaal instructies. En netjes de eerstvolgende leverdag in huis (zondag besteld, dinsdag binnen ). Goed verpakt.

Inge Jansen beoordeelde op 2017-08-28

Super snelle levering! Heel blij mee vanavond mijn zoontje blij maken met zijn nieuwe setje van het gave merk Tygo & Vito!

Lubica Sutorova beoordeelde op 2017-08-27

Dik tevreden

Mamabreg beoordeelde op 2017-08-27

Prima ! Snelle levering en mooie koopjes

Saskia Peters beoordeelde op 2017-08-27

Blij met de broek die ik had besteld, hij zag eruit zoals op de foto's. Goeie informatie wanneer ik hem binnen zou krijgen. En snel bezorgd.

Ingels beoordeelde op 2017-08-26

Schitterend !

Karin beoordeelde op 2017-08-12

Ik vond het vervelend dat ik na het betalen van mijn bestelling, geen feedback kreeg. Ik zou het fijn vinden om een mail te krijgen waarin staat welke spullen ik besteld heb, dat de betaling is ontvangen en dat de kleding zsm (of een datum waarop het) verzonden zouden worden. Bij de meeste we winkels krijg je wel een (geautomatiseerd) mailtje. Dit mis ik echt! Verder was het prima. Ik heb alles binnen een paar dagen ontvangen (ik bestelde zaterdag en ontving het dinsdag).

Marit beoordeelde op 2017-08-12

Fijne winkel met goede service!