Mr. C.P.M. Rommestraat 15
8603 CZ Sneek

Anoniem beoordeelde op 2019-08-23

Goede persoonlijke service.

Tessa Mulder-berg beoordeelde op 2019-08-22

Goede levering en correcte afhandeling. Met zelfs een handgeschreven persoonlijk kaartje erin.

Top een aanrader

Aline Vroon - vd Blom beoordeelde op 2019-08-21

Snelle verzending en goede service.

Kim van de Ven beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering en telefonisch contact omdat de gewenste maat niet meer op voorraad was. Grotere maat besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Linda beoordeelde op 2019-08-17

Snel en goed. Leuk ingepakt en armbandje erbij :)

Eefje beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering en goed verpakt. Zeer tevreden met de prachtige jurk.

Lydia van de Bunte beoordeelde op 2019-07-23

Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes verpakt en snel in huis.

Kim janssen beoordeelde op 2019-07-23

Heb geen negatieve ervaring ik kan alleen maar zeggen: leuke kleding, snelle service, leuk ingepakt en een attent kaartje erbij ga zo door! Ik zal blijven bestellen

Marieke d V beoordeelde op 2019-07-23

Super goed geholpen bij keuze van de kledingmaat. Heel klantvriendelijk. Snelle en nette levering. Tevens erg mooie kleding.

Milou beoordeelde op 2019-07-23

Superleuke kleding, snel geleverd.

S van Doren beoordeelde op 2019-07-23

Snelle en goede service

Jessica beoordeelde op 2019-07-23

Snel in huis en goed telefonisch contact gehad over mijn bestelling

Agaath beoordeelde op 2019-07-22

Weer een snelle levering! Zelfs tijdens een speciale actie. En dan ook nog een persoonlijke boodschap er bij. Erg fijn! En de kleren zitten en staan fantastisch.

Helen kerkvliet beoordeelde op 2019-07-20

Netjes binnen gekregen met een leuk geschreven bedank kaartje erbij zijn de kleine dingen die het doen!

mandy beoordeelde op 2019-07-14

super blij met het jurkje van onze dochter. netjes verpakt en snelle levering ook het persoonlijke kaartje maakt het erg leuk.

Anne Dunnink beoordeelde op 2019-07-11

Was prima!

Ineke de Waal beoordeelde op 2019-07-08

zeer tevreden, leuke kleding, mooie kwaliteit, kleinkinderen blij

Anoniem beoordeelde op 2019-07-01

Pakket verdwenen (niet aamgekomen), geen gehoor meer of respons via mail of telefoon.

Reactie van Kindergoed.com:
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de late reactie van onze kant. Door het zoekraken van het pakket begrijpen wij uw frustratie maar al te goed.
We hebben het openstaande bedrag bij Afterpay aan u gecrediteerd. Ook willen wij u 10% korting aanbieden voor de eerstvolgende aankoop ter compensatie. U ontvangt hierover een privébericht.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd te hebben.

Renate beoordeelde op 2019-06-12

Helaas na week nog geen reactie al 2x een mail gestuurd en gebeld over een klacht.
Wel snelle levering

Liona verf beoordeelde op 2019-06-10

Zeer goed en snel in huis