Mr. C.P.M. Rommestraat 15
8603 CZ Sneek

Ilse Leijs beoordeelde op 2018-06-07

Geweldige webwinkel, zeer goede service & leuk assortiment

Lin beoordeelde op 2018-05-22

Erg leuk ingepakt. Lief cadeautje erbij. Vlot verzonden. Geen versensbevestifing gehad (dat het vandaag wordt verstuurd oid), dat zou nog fijn zijn.

Ilse Leijs beoordeelde op 2018-05-20

Leuke kleding, fijn contact, snel verzonden en ook nog eens een persoonlijke boodschap en wat extraatjes! :)

Iris beoordeelde op 2018-05-20

Super goede en snelle levering! Helemaal tevreden!

Heleen beoordeelde op 2018-05-14

Snelle service, netjes ingepakt, ook nog mooi kadootje erbij(gratis)

Truus oonk beoordeelde op 2018-05-01

Bestelling vlot binnen, leuk verpakt en een gratis attentie erbij
Erg leuk

Eva beoordeelde op 2018-04-21

Super tevreden! Verstuurd met leuke extra's!

Janet beoordeelde op 2018-04-20

Snelle levering in een leuke verpakking met een handgeschreven kaartje erbij én een klein cadeautje! Zo leuk! Ook had ik per mail een vraag, waarop ik bijna direct werd gebeld. Goede service dus!

Francisca beoordeelde op 2018-03-21

Snel En superleuk ingepakt met een persoonlijke boodschap en cadeautje :)

Miranda de Leeuw beoordeelde op 2018-03-21

Snel geleverd, netjes verpakt, leuk kadootje erbij en nog een persoonlijk geschreven bedank kaartje erbij
Ik ben zeer tevreden!!!

T beoordeelde op 2018-02-05

Top service

Irma beoordeelde op 2018-01-24

Super service....snelle reactie op mail.....TOP!!!!!

Smit beoordeelde op 2018-01-24

Bestelling is nog steeds niet binnen. Had op 16 januari een shirt besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Zaterdag 20 januari gebeld omdat ik het shirt nog niet binnen had gekregen. Degene die het moet versturen bleek op vakantie te zijn. Had misschien fijn geweest als ze dat even gemeld hadden, dan had ik wat anders kunnen regelen.

Annemiek beoordeelde op 2018-01-19

Snel en goed

L. Peulen beoordeelde op 2018-01-16

Heel tevreden. Snelle levering. En er zat een klein zwart (pen)streepje in het shirtje wat ik had besteld. Na dat ik het (op advies) had gewassen zat het er nog in. Ik heb weer gebeld, en ik kreeg een korting van 20%. Zeer vriendelijk geholpen. Super service!

Dave beoordeelde op 2018-01-13

Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Nursje beoordeelde op 2017-12-31

Het duurde wat langer eer het in huis was maar met weekend ertussen en de feestdagen zal dit wel normaal zijn! Leuke attentie erbij! Hier bestel ik zeker nog!

Léontine beoordeelde op 2017-12-29

Snelle levering en aantrekkelijke kortingen

Maartje beoordeelde op 2017-12-29

Leuk assortiment!
Mooie aanbiedingen
Fijne service

Janice beoordeelde op 2017-12-23

Snelle service en leuke merken!!!Wij zijn fan!