Mr. C.P.M. Rommestraat 15
8603 CZ Sneek

Aline beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering na bestelling. Echter bij aanmelding van retourzending na 6 dagen nog geen reactie en retouretiket toegezonden gekregen.

Carmen Claes beoordeelde op 2018-09-06

Snelle en uitstekende service, zeer leuke merkjes

eL beoordeelde op 2018-09-04

Alles prima verlopen!

Miranda beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering en ook nog een klein kadootje erbij.

Jessica beoordeelde op 2018-08-17

Heel tevreden, snelle verzending en superleuk om er een kaartje en haarbloem bij te krijgen

Ellepel beoordeelde op 2018-08-10

Uitstekende service!!

Sandra beoordeelde op 2018-08-05

Erg tevreden. Mooie kleding, goede prijzen en snelle levering. De kleertjes waren mooi verpakt.

Inge Cremer beoordeelde op 2018-08-03

Prima service, met super snelle levering. Cadeautje om uit te pakken! Heel attent, een leuke haar accessoire erbij.

Kim beoordeelde op 2018-07-21

Snel geleverd, verpakt als kadootje en met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Daar word ik vrolijk van!

Anna beoordeelde op 2018-07-20

Snelle nette levering

Martine Visser beoordeelde op 2018-07-18

Fijne website. Makkelijk herstelproces. Supersnelle en netjes verpakte levering!

Annemarie beoordeelde op 2018-07-14

Nette snelle levering. Ik vond het ook een pluspunt dat het zwembroekje nog eens extra verpakt vas in een mooi vloeipapiertje.

Danielle beoordeelde op 2018-07-14

Snelle en perfecte levering!
Gelukkig bij jullie wel de molo hemdjes nog op voorraad.

Margriet beoordeelde op 2018-07-07

Snelle levering en vlotte communicatie via de mail. Goede klachtenafhandeling. Geweldige webshop.

M. Bos beoordeelde op 2018-07-03

Goeie service.
Snelle bezorging.

Agaath beoordeelde op 2018-07-03

Mooi tijd. Goed verpakt met een persoonlijk kaartje. Top

Linda beoordeelde op 2018-07-02

Fijne prijs!

Diana beoordeelde op 2018-07-02

Goede service snelle levering, ga zeker nog vaker bestellen

S.M. beoordeelde op 2018-06-29

Ik had 2 dezelfde jurkjes besteld voor mijn beide dochters (voor een huwelijksfeest). De ene kreeg ik vrij snel geleverd, met een kaartje erbij dat de andere nog apart geleverd wordt. Door vakantie geen reactie op de mail en op de telefoon... Ik kreeg het jurkje uiteindelijk wel, maar pas een week later... helaas was het feest toen al voorbij...

Guusje beoordeelde op 2018-06-25

Snel geleverd en heel leuk ingepakt en ook nog eens mooie kleren voor een leuke prijs