Operastraat 38
7534EA Enschede

9,1

Annika beoordeelde op 2018-05-04

Op 2 mei voor 16.45 iets besteld en het zou de volgende dag geleverd worden. Op 3 mei niks ontvangen. Het zou vandaag geleverd worden via DHL. Op de een of andere manier is er een vertraging ontstaan van 1 á 2 dagen. Waarom wordt niet vermeld. Ik zou persoonlijk hier nooit meer iets bestellen

Janneke beoordeelde op 2017-11-01

Zeer tevreden!
Snel contact. Goed meegedacht vanuit kindertoys.

Alex beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, goed meegedacht met zoeken naar oplossing voor een defect onderdeeltje. Top!

Rob Baars beoordeelde op 2017-05-23

Prima service en advies

lisanne jonker beoordeelde op 2017-05-20

prima verzorgd vlotte levering

Tjitske Blikkendaal beoordeelde op 2017-05-16

Prima geregeld!

Carianne van Kampen beoordeelde op 2017-05-11

Veel te lange levertijd. Bood wel zelf 10% korting aan, wat wel weer heel netjes was.
Skelters waren een bouwpakket met een Tsjechische handleiding. Toen ze eenmaal in elkaar zaten, viel de kwaliteit mee! Kids vinden ze leuk.

Marlous Jaspers beoordeelde op 2017-05-10

Super service. Na een vraag binnen 2 minuten al een reactie en woe besteld en donderdag al in huis!goed te betalen producten!

Joey Van der Burg beoordeelde op 2017-05-02

Super snelle levering!

Eric Wie beoordeelde op 2017-04-25

snel

Ben Boerakker beoordeelde op 2017-04-23

uitstekend

Melanie Maas beoordeelde op 2017-04-19

Product besteld en de volgende al thuis..goede kwaliteit..zeer tevreden

marchello bergsma beoordeelde op 2017-04-07

Heel tevreden snelle levering
Zal er snel weer iets bestellen...

nathalie beoordeelde op 2017-03-25

twee bestelling gedaan en zeer tevreden goede service en hartstikke leuk spul bestel gauw wat weer

M Kerver beoordeelde op 2017-03-22

Zeer tevreden, uitstekende service en duidelijk geholpen