Slakkenveen 125
3205GB Spijkenisse

9,0

Bol.com 575 9,0

MK beoordeelde op 2018-03-12

Great! Delivered next day and the wubbanub pacifier is a life-saver!

Sanne Werkhoven beoordeelde op 2018-03-03

Heel tevreden al meerdere
malen wat besteldšŸ‘

Sarah en Bram beoordeelde op 2018-01-24

Wij hadden een fietshelm besteld die 3 dagen te laat werd geleverd en die we bijgevolg niet meer moesten hebben. We hebben de vraag gesteld dat we deze konden retourneren zonder dat we terug de transportkosten moesten betalen. Hier hebben we geen antwoord op ontvangen. Dan hebben we het retourneerformulier ingevuld binnen de 2 weken na ontvangst en dan hadden we nog eens 2 weken om de helm op te sturen. Maar opeens moesten ze hem niet meer hebben, we mochten hem al niet meer opsturen! Alhoewel we alle regeltjes, die ze zelf hebben opgesteld, hebben gevolgd. Ze kunnen van mijn part die helm steken waar de zon niet schijnt! Ik koop nooit nog iets in deze k...twinkel!

Reactie van KnufKnuffels.nl:
Goedendag Sarah

U besteld 21 december via Bol.com, 22 december verzonden met Bpost, helaas door de drukte is pakket pas na kerst binnen gekomen op 26 december bij U i.p.v. 23 december. Is helaas niet iets waar wij wat aan kunnen doen, wij zijn net zo afhankelijk van de postbedrijven als U. Daarna meld U pas op 5 januari het product retour waarin U aangeeft zelf te retourneren, 14 dagen na geen overtuigend bewijs te hebben geretourneerd is de retourtermijn voorbij en is de koop echt een feit. U eist dat wij het pakket alsnog retour nemen, u heeft echter het pakket niet opgestuurd, of overtuigend bewijs dat het pakket is opgestuurd. Daarom is het niet meer mogelijk om te retourneren. Aangezien u dan buiten de 14 dagen retourtermijn pas zou retourneren. Helaas doen wij daar niet aan. Jammer van de 1 helaas, we kunnen niet iedereen tevreden houden gelukkig hebben we wel vele duizenden andere klanten welke wel tevreden zijn met hun aankoop bij ons. Daarom hebben we als gemiddelde niet voor niets een wel verdiende 9 als cijfer.

Andre beoordeelde op 2018-01-16

Snel en goed geleverd

L beoordeelde op 2018-01-16

Goed aanbod en snelle levering