Essenlaan 7 0630984884
1718 XN Hoogwoud
KvK 626023220000

Edwin Langstraat beoordeelde op 2019-04-06

Snelheid van handelen, heldere communicatie. Prima!

Drewel beoordeelde op 2018-11-06

Prettige communicatie. Materialen keurig bezorgd volgens afspraak. Ik kan dit iedereen aanbevelen. Zeer schappelijke verzendkosten.

Aart Doornekamp beoordeelde op 2018-10-31

Iets meer informatie over de verwachte levertijden zou wenselijk zijn.

Ronald van den Berg beoordeelde op 2018-08-30

Producten werden snel en naar wens geleverd. Op mijn vraag in welk tijdvak de bestelling werd geleverd, werd snel antwoord gegeven

Simon beoordeelde op 2018-08-22

De informatie op de site is prima. Het betalingsproces werkt eenvoudig en het mailcontact met Walter verliep vlot. De materialen werden keurig voor de deur afgeleverd. Het prijsverschil in, in vergelijking met andere leveranciers van Kingspan artikelen, betrof voor mijn bestelling honderden euro's.

Het belangrijkste verbeterpunt betreft wat mij betreft de communicatie rondom de levering van de bestelling.
De levertijd van isolatiemateriaal verschilt afhankelijk van de manier van levering. Optie 1: Directe levering vanuit Kingspan (de producent) kost 75.- en zou binnen 4-5 dagen worden afgeleverd. Optie 2: Indirecte levering via de Kingspanshop kost slechts 29,50 maar de levertijd wordt niet vooraf gecommuniceerd.

Ik heb gekozen voor optie 2 omdat dit aanzienlijk scheelt in de verzendkosten. Voor deze besparing krijg je vervolgens alleen een 'payment accepted' bericht bij betaling, maar verder geen: bevestiging van inbehandelingname van de order, geen track & trace code en geen datum van uitlevering. De chauffeur stuurt ook vooraf geen bericht, maar staat gewoon plotseling voor de deur en verwacht dat er op dat moment iemand thuis is om de bestelling in ontvangst te nemen. De levertijd van de artikelen betrof 14 dagen.

Mikolaj Suder beoordeelde op 2018-08-22

Heel blij met de service

KIrstain Houweling beoordeelde op 2018-07-11

Isolatie materiaal besteld dat binnen vijf werkdagen geleverd zou worden . Betaling werd geaccepteerd en tracking nummer gegeven . Vervolgens werd t heel stil . Pas toen we zelf gingen bellen bleek t niet op voorraad en moest t bij de fabriek besteld . Uiteindelijk wel hun afspraken nagekomen dat t zodra t bij hun binnen was snel doorgeleerd zou worden .

Ruud Stroeve beoordeelde op 2018-06-28

Goede prijs en stipt op tijd geleverd.

Oebele Korvemaker beoordeelde op 2018-04-16

Bestelling ging vlot en is netjes bezorgd.
Enig minpuntje. We werden pas gebeld door chauffeur toen hij op weg was naar ons.
Ik verwachtte zelf een msil met daarin bezorgdatum.

Martin beoordeelde op 2018-02-16

Zeer tevreden met deze shop. Mondelinge afspraken worden goed na gekomen al was dat even wenen in het begin (mondelinge afspraken ipv schriftelijke). Zaken doen is natuurlijk voor een groot gedeelte vertrouwen hebben. In mijn situatie werd goede service geleverd en zou er zo weer bestellen.

Erik Kok beoordeelde op 2018-02-15

Goede communicatie en behulpzaam. Vanuit Kingspan zelf wat leveringsproblemen maar allemaal goed opgelost.

Stephanie Fermor beoordeelde op 2018-02-08

Very helpful and good contact.

S vd Oudenrijn beoordeelde op 2018-02-07

Levering was snel, en prettig dat tijdstip van levering in overleg kon.

Marcin Charlinski beoordeelde op 2018-01-29

Goed geholpen, aardige mensen
Uitstekend servis

Terry Bakker beoordeelde op 2018-01-27

Denkt mee en snel geleverd !!

pim Pompen beoordeelde op 2017-12-07

Goede service: tijdens verwerken van de isolatie kwam ik er achter dat er 1 pak te weinig was geleverd. (Bij aflevering had ik ze niet nageteld.) Zonder moeilijk te doen werd het laatste pak nog nagestuurd. Snel en correct.

Harry Oord beoordeelde op 2017-11-06

Grote voordeel is dat je de isolatieplaten per stuk kunt kopen.
De prijs is gewoon goed, en ondanks alle productieproblemen toch nog snel geleverd.
En heel erg flexibel, op het laatste moment toch nog de keuze gemaakt voor een andere isolatieplaat.
Top service, zeker een aanrader!

Jan van Santbrink beoordeelde op 2017-11-05

goede communicatie, snelle en correcte levering. Bedankt!

Sylvia Kievit-Zomer beoordeelde op 2017-10-11

Netjes gebekd wanneer ze het kwamen afleveren zelfs een verandering van afleveradres was geen probleem.

Walter Boerema beoordeelde op 2017-09-18

Veel kennis en levering volgens afspraak.