Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Aimee Vugs beoordeelde op 2018-08-19

Super eerste ervaring met deze webwinkel! Mooie producten, snelle levering, mooi verpakt

Lenny van de Rijdt beoordeelde op 2018-08-14

Snel en korrekt geleverd

T. Ehlen beoordeelde op 2018-08-09

Bestelling goed afgehandeld.

Emmy Wolters beoordeelde op 2018-08-09

Zeer tevreden: had het product de volgende dag in huis.

Esther beoordeelde op 2018-08-09

Vlotte bezorging mooi materiaal.

Anne Jarvis beoordeelde op 2018-08-08

Ik zou gister volgens post NL mijn pakketje bezorgd krijgen maar helaas heb ik het pakketje nog niet mogen ontvangen

Reactie van KitchenHugs:
In de regel bezorgd PostNL de volgende dag, door het tropenrooster zijn er momenteel iets meer pakjes die er een dagje langer over doen.
Wij dragen zorg voor een vlotte verzending, op het proces bij PostNL heeft KitchenHugs geen invloed.

Marianne van de Kamp beoordeelde op 2018-08-08

Snelle en goede afhandeling ook na retourneren /ruilen .

Mar beoordeelde op 2018-08-06

Snelle levering, wel jammer dat het doosje opengemaakt was. Gelukkig zaten de bestelde producten er nog in :-)

Amber Harmsen beoordeelde op 2018-08-06

Alles netjes plastic vrij
Alles mooi aangeleverd
Super snellen levering

Jeff Bakker beoordeelde op 2018-08-04

Prima product, op de website en onderop de koekenpan staat 26 cm doorsnede, echter is dit 25 cm (meerdere keren nagemeten) fabrieksfout?

F. Proot beoordeelde op 2018-08-01

Bestellen, leveren, ontvangen. Binnen 2 dagen!

Hanneke Jansen beoordeelde op 2018-07-30

Prima, snelle levering.

Olga Soederhuizen beoordeelde op 2018-07-23

Product meteen de volgende dag in huis. Ik bestelde de katoenen groentenetten. Deze zijn prettig in gebruik. Groot genoeg voor een flinke portie fruit of ruim een kilo groenten

Sharon Hendriksen beoordeelde op 2018-07-22

Tevreden over mijn aankoop; Equa waterfles. Snel geleverd en het product voldoet aan mijn verwachting! Helemaal goed.

Jet Scholte beoordeelde op 2018-07-19

Er ging iets mis bij de bestelling, ik had per ongeluk verkeerd geklikt. 10 minuten nadat ik een e-mail had verstuurd was het probleem al opgelost! Super service. Producten zijn ook naar wens.

Anja Kleijn beoordeelde op 2018-07-14

Gemakkelijke website en snelle levering

Silke Laenen beoordeelde op 2018-07-08

Snelle levering naar België, heel tevreden!

Thea Kinderman beoordeelde op 2018-07-03

De broodzak is goed van formaat. Er past makkelijk een brood in. Echter als je hem in de vriezer bewaart wordt de broodkorst erg droog.

Reactie van KitchenHugs:
Beste Thea,
Dat is inderdaad mogelijk bij 'no frost' vriezers. Dit staat ook allemaal uitgebreid vermeld in de productomschrijving van deze broodzakken op onze website. Ook staat hier een beschrijving van hoe je de broodzakken het beste kunt gebruiken.
Wel jammer om dit achteraf zo te moeten horen. We doen altijd ons best een goede service te verlenen, maar dan moeten we daar wel de gelegenheid toe krijgen.
met vriendelijke groet

Debora Van Tricht beoordeelde op 2018-07-03

Op zondag een bestelling gedaan en alles kwam milieuvriendelijk verpakt op dinsdag aan! Producten zien er kwalitatief goed en duurzaam uit. Ook zat er nog een persoonlijke boodschap bij die de bestelling extra leuk maakt.

Hetty Van Rooij beoordeelde op 2018-07-02

Onlangs voor t eerst wat besteld.snelle levering..prima site,mooie artikelen.helemaal tevreden