Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Anne beoordeelde op 2017-07-17

Product was snel geleverd.

sylvia beoordeelde op 2017-07-13

Snel geleverd

Marije Wienesen-Bonsema beoordeelde op 2017-07-12

Zeer tevreden! "Gewinkeld" in een mooie webshop. Prachtige glazen fles van equa gevonden. Bestelling snel en netjes binnen. Ik kom zeker vaker shoppen!

CvL beoordeelde op 2017-07-10

Snel bezorgd. Bestelling compleet en voldeed aan verwachting

Christina beoordeelde op 2017-07-10

Snel geleverd. Mooi product. Klantenservice goed. Helemaal top!

M. beoordeelde op 2017-07-10

Had iets besteld om cadeau te geven. Super snel geleverd! Top 👍🏻

Manon beoordeelde op 2017-07-09

Goede service, netjes gemaild over de bezorging, netjes ingepakt.

Eveline Van Rijn beoordeelde op 2017-07-06

Prima service, mooie producten

Eline Dussel beoordeelde op 2017-06-30

Snelle verzending. Goed op de hoogte gehouden dmv track and trace.

Gerry van Uden beoordeelde op 2017-06-25

Heel tevreden omdat het snel ging en compleet was!

Melanie van de Peut beoordeelde op 2017-06-25

Was op tijd binnen voor een verjaardag.
Wel dacht ik dat ik cadeaupapier had aangeklikt, maar.. dat kan ik mis hebben. Ik heb het nu zelf ingepakt.
De jarige was er blij mee!

Peter Ons beoordeelde op 2017-06-23

GOED MAAR ZEER DURE LEVERKOSTEN

Reactie van KitchenHugs:
Dank voor uw beoordeling. Verzendkosten zijn altijd vervelend, daarom brengen wij slechts een deel van de daadwerkelijke kosten in rekening. Deze bedragen 3,95 per bestelling in Nederland en 6,95 voor bestellingen naar België en Duitsland. Daarmee zijn onze verzendkosten een stuk lager dan gemiddeld dan bij vergelijkbare kleine webshops. Retourneren van artikelen (NL) is gratis bij ons en vanaf 50,- verzenden wij portovrij in Nederland.

Erwin beoordeelde op 2017-06-22

Snel geleverd voor mijn Spaanse gasten die weer weg gingen voor het weekend

M Van der Linden beoordeelde op 2017-06-19

Snelle levering en prima verpakt!;-)

Jacqueline Tak beoordeelde op 2017-06-14

Een geweldige en snelle service! En nog leuk ingepakt ook. Zo is het leuk om een cadeau te bestellen

T Kramer beoordeelde op 2017-06-11

Had een glazen waterfles besteld, kwam op het verkeerde adres, maar na een berichtje wederzijds, was het probleem snel opgelost en het artikel geleverd, een prachtige functionele fles waar ik heel blij mee ben.

Ronald Kuijten beoordeelde op 2017-06-05

Perfect

Marijke Couwenbergh beoordeelde op 2017-06-05

Snelle levering!

ilja slingerland beoordeelde op 2017-05-30

alles zat netjes ingepakt. het enige nadeel was dat het een beetje vies was. de flesjes hadden lang op de plank gestaan denk ik. het verzenden ging redelijk snel, drie dagen. de shop heeft een groot assortiment met heel goed geprijsde artikelen, alles word duidelijk aangegeven en het mailcontact is netjes en snel.
IK KOOP HIER WEER

Els beoordeelde op 2017-05-28

Snelle levering en leuk ingepakt met kado papier.