Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Petra Kuivenhoven beoordeelde op 2019-04-21

Helaas...ik heb afgelopen donderdag om 14.42 uur mijn bestelling betaald. Daarna ging het als een trein...ik kreeg van jullie meteen een mailtje dat mijn pakketje was verzonden...track and trace erbij....en daar is het gestopt. Vrijdag geen pakketje, zaterdag niks...de track en trace zegt mij dat ze het pakketje vrijdag de 19e komen brengen....daar is iets mis gegaan dat mag duidelijk zijn. Dat kan gebeuren maar dan vind ik het fijn om nieuwe info te ontvangen. Zo van...sorry, niet gered...je ontvangt het dinsdag. Of dat de track and trace in ieder geval up te date is. Nou ja...t zal vast wel goed komen...dat gevoel heb ik dan weer wel.

Miranda Van Gool beoordeelde op 2019-04-21

Snelle en goede service

Vincent de Lau beoordeelde op 2019-04-18

Wat je mag verwachten van een webwinkel. Nette site, duidelijke checkout en goede bezorging.

D beoordeelde op 2019-04-15

Netjes verpakt. Goed opmde hoogte gehouden van de bestelling.

RAJ Willems beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering!

maritha van osch beoordeelde op 2019-04-13

Zeer tevreden

Amber Mol beoordeelde op 2019-04-11

Super fijn! Snel geleverd en mooie kwaliteit

Audrey Vercruysse beoordeelde op 2019-04-11

Snelle service.

Marijke beoordeelde op 2019-04-09

Vlot en in goede staat ontvangen. De bijenwasdoeken bevallen prima.

Janna Wijbrands beoordeelde op 2019-04-07

Het product was snel in huis.

Gani Caliskan beoordeelde op 2019-04-06

Heel tevreden! Kwaliteit van product was zoals verwacht en bezorging was snel.

M.B.A.C. (Tedje) Janssen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle, uitstekende levering.
Het bestelde product was prima verpakt.

Gitta Bartling beoordeelde op 2019-04-04

Fijn milieuvriendelijk verpakt en snel verzonden!

Askin beoordeelde op 2019-04-04

Erg tevreden, doordeweeks voor 4 uur besteld en nog geen uur later een mail gekregen dat het pakketje verzonden was. Volgende dag in huis en erg goed ingepakt! Zeker een aanrader

Mc Hayes beoordeelde op 2019-04-04

Ik ben heel tevreden meer mensen moeten overgaan op dit soort producten inplaats van plastic

Sanne van den Bergh beoordeelde op 2019-04-01

Fijne website, snelle bezorging en overigens ook aardige bezorgers! En een pakketje zonder plastic, daar wordt iedereen natuurlijk blij van!

Els Zwiesereijn beoordeelde op 2019-03-28

Ik heb een schattig ouderwets booschappennetje gekocht
product is mooi en goed afgewerkt
eigenlijk dezelfde al het netje van mijn moeder,al 50 jaar oud
En nu pas versleten
product snel afgeleverd
een keurig emailberichtje na bestelling
Wel leuk om deze winkel te onthouden ,ook voor andere mooie producten
bedankt

Heleen Sonneveld beoordeelde op 2019-03-21

Prima in orde

O Versteeg beoordeelde op 2019-03-17

Top!

Karin de Klerk beoordeelde op 2019-03-16

De bestelde producten snel geleverd, en bovendien in karton zonder onnodig plastic