Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Nel Goossens beoordeelde op 2019-06-15

Levering uitstekend, volgens afspraak!!!

Marlies Van Straalen beoordeelde op 2019-06-15

Snelle correcte levering. Stevige verpakking.

Anne Marie Mes beoordeelde op 2019-06-14

goed e kwaliteit producten en snelle levering

Vera Ek beoordeelde op 2019-06-07

Leuke spullen die je nergens anders ziet. Snelle levering ..Goede Service !

Nina Giët beoordeelde op 2019-06-06

Snelle en correcte levering

Janine Van der MOOREN beoordeelde op 2019-06-06

Prima

F. Hofstra beoordeelde op 2019-06-01

Prima product en ook de bestelling was verpakt volgens the zerowaste-norm!

Peter J.M. Kusters beoordeelde op 2019-05-30

Goed verpakte, kwaliteitsproducten en snel verstuurd. Aanrader!

Marike Lageman beoordeelde op 2019-05-30

Zeer tevreden , snel geleverd. Leuke webshop met originele producten.

Pauline D. beoordeelde op 2019-05-30

Goede kwaliteit, goed verpakt, snel verzonden.
Tip:
Probeer eenheden gelijk aan standaard winkelhoeveelheden te houden. Ik kocht 1 doosje wattenstaafjes. Bleek een halve hoeveelheid te zijn tov wat je normaal koopt. Gevolg: nu moet ik sneller dan gepland nieuwe bestellen (extra verzendkosten & benzine).

Dondu Palta beoordeelde op 2019-05-24

De levering was super snel! Mijn bestelling was beschadigd. Het leren hoesje om het fles was vies er zaten allemaal zwarte vlekjes op (gaat er ook niet van af).

Reactie van KitchenHugs:
Beste mr/mvr Palta,

Er is bij ons geen klacht bekend, wilt u ons hier over e-mailen? Vermeld u daarbij het ordernummer, dan kunnen wij deze klacht oplossen.

met vriendelijke groet

Marianne De Maeyer beoordeelde op 2019-05-16

Snelle en correcte bestelling en levering, heel tevreden.

Marjolijn van Ballegooijen beoordeelde op 2019-05-13

Mooie producten, goede prijs-kwaliteit verhouding en op tijd geleverd! Ook bij vragen snelle reactie.

Annelies Uijtdewilligen beoordeelde op 2019-05-06

Prima webshop, alles kwam keurig op tijd en was zoals op de site te zien was. Verbeterpunt voor de site is dat winkelmand langer bewaard blijft.

Pascal Caroyer beoordeelde op 2019-05-02

Snel, correct, overzichtelijk en milieuvriendelijke verpakking!

Cliff beoordeelde op 2019-04-27

Mooie producten! Erg fijne herbruikbare vaatdoekjes met een ideaal formaat. Super klantenservice.

Joke Petersen beoordeelde op 2019-04-27

Kaas doeken besteld. Snelle levering, prima prijs en kwaliteit.

Irma Aarns beoordeelde op 2019-04-27

Snelle afhandeling van order en bezorging

Colinda Rademaker beoordeelde op 2019-04-26

Goede service, mooie artikelen en prima verpakt en snelle levering.

Petra Kuivenhoven beoordeelde op 2019-04-21

Helaas...ik heb afgelopen donderdag om 14.42 uur mijn bestelling betaald. Daarna ging het als een trein...ik kreeg van jullie meteen een mailtje dat mijn pakketje was verzonden...track and trace erbij....en daar is het gestopt. Vrijdag geen pakketje, zaterdag niks...de track en trace zegt mij dat ze het pakketje vrijdag de 19e komen brengen....daar is iets mis gegaan dat mag duidelijk zijn. Dat kan gebeuren maar dan vind ik het fijn om nieuwe info te ontvangen. Zo van...sorry, niet gered...je ontvangt het dinsdag. Of dat de track and trace in ieder geval up te date is. Nou ja...t zal vast wel goed komen...dat gevoel heb ik dan weer wel.

Reactie van KitchenHugs:
Beste mvr Kuivenhoven,

We maken gebruik van de Flexdelivery service van GLS, juist zodat u als klant over alle informatie beschikt en de status van de levering kunt volgen en aanpassen. Wanneer er onverhoopt wat misgaat kunt u ons een email sturen, dan gaan wij het na bij GLS. Wij hebben geen invloed op het bezorgproces bij GLS, wel kunnen we voor u contact opnemen met de klantenservice. GLS bezorgt overigens niet op Zaterdag, maar dat had u vast al wel gezien op onze website.

met vriendelijke groet