Beukenlaan 30

waarom

Anna beoordeelde op 2019-02-22

Goed product, prima afgehandeld

Bezoeker beoordeelde op 2019-02-18

Voor ons kindcentrum een groot aantal lunchwraps gekocht. Erg prettige, praktische en snelle service.

F.B. beoordeelde op 2019-02-17

Zeer snel een goede afhandeling

E.A. Bijkerk beoordeelde op 2019-02-15

Snelke levering, goed verpakt, mooie spullen. Erg tevreden.

Trini Trimbos beoordeelde op 2019-02-14

Niets dan lof! Leuke producten, snelle levering, goed verpakt, goede communicatie van leverancier naar klant.

Nelle Janssens beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering. De doos was beschadigd toen ze aankwam, maar het product niet.

Janneke Verdonk beoordeelde op 2019-02-11

Redelijk assortiment als je duurzame producten zoekt. Duidelijke website en optijd het artikel ontvangen.

Fons M. beoordeelde op 2019-02-08

De producten werden de volgende dag thuis geleverd in milieuvriendelijke verpakking en waren precies zoals getoond en omschreven op de website.

Els Heijnen beoordeelde op 2019-02-08

Ben heel tevreden, bestelling was juist en snel.

Jolanda beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, ik had het snel in huis en het was milieuvriendelijk verpakt. De broodzak en foodhuggers voldeden aan de verwachting.

ria hermens beoordeelde op 2019-02-07

prachtige items, goede prijs en netjes verpakt

Melanie Popken beoordeelde op 2019-02-03

Ik zou vrijdag mijn bestelling ontvangen, maar heb het helaas nog steeds niet...

Reactie van KitchenHugs:
Beste Melanie,

Je bestelling is door ons ons afgelopen donderdag verstuurd, en heeft 1 dag vertraging opgelopen bij de postdienst. Voor gedetailleerde informatie verwijs ik je naar de track and trace email. Heb je deze niet ontvangen kijk dan even in de spam/junkfolder.

met vriendelijke groet

CG van den Dikkenberg beoordeelde op 2019-02-02

Heel tevreden, de volgende werkdag werd de bestelling al geleverd.

Kishan Ramanand beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering en goede service!

Annemijn beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering van fijne producten

Corinne van der Kroef beoordeelde op 2019-01-26

Gewoon doen wat je belooft
Gewoon klantvriendelijk
Gewone prijs
Gewoon.....goéd

Barbara Strampel beoordeelde op 2019-01-26

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Anna beoordeelde op 2019-01-26

Mooie spullen, met aandacht verpakt!

Maaike van Boven beoordeelde op 2019-01-25

Prima spullen al was alles wat kleiner dan ik dacht op basis van de foto op de website. Zo bleek de bijendoek formaat medium echt te klein om een stuk kaas van een ons of 3 a 4 te verpakken.

Reactie van KitchenHugs:
Beste Maaike,

Onderaan de productomschrijving zetten we altijd de uitgebreide specificaties inclusief de afmetingen van de producten neer.

met vriendelijke groet

frank sellies beoordeelde op 2019-01-25

direct geleverd, prima. wel veel te grote doos (verpakking voor datgene wat ik had besteld.