Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Els beoordeelde op 2017-05-28

Snelle levering en leuk ingepakt met kado papier.

Anna Solowska beoordeelde op 2017-05-26

Mooie producten en snelle levering

LPM van den Akker beoordeelde op 2017-05-18

Goede snelle bezorging alles prima in orde

Daan Plasmeijer beoordeelde op 2017-05-11

Makkelijk bestellen en betalen. Overzichtelijke site. Snel geleverd. Producten zoals verwacht.

Annelies beoordeelde op 2017-05-08

Tevreden. Snelle levering. Goede telefonische bereikbaarheid.

Xaviera Lemmers beoordeelde op 2017-05-06

Snelle levering, lage verzendkosten, verschillende betaalmogelijkheden.

Jannette van der Boom beoordeelde op 2017-05-03

Zondag besteld dinsdag binnen. Goed ingepakt en goed ontvangen.
De producten die ik had besteld komt in overeen met wat op de site staat.

Wies van Eijck beoordeelde op 2017-04-14

Ben tevreden. Kreeg ook snel antwoord op mijn vraag over de behandeling van het product.

sandra pieters beoordeelde op 2017-04-08

correcte en snelle levering

Patricia Mooren beoordeelde op 2017-04-06

Fabian van der Horst beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering. Goed verpakt.

Hans van Velzen beoordeelde op 2017-04-02

Tevreden. Snelle afhandeling (woensdagavond besteld en vrijdagmorgen in huis) en aangekochte voldoet aan verwachting. Nuttig om status van verzending te kunnen volgen.

Laurien Dwars beoordeelde op 2017-03-30

Super! Snel geleverd en ook nog is met duurzame verpakking.

M Smulders beoordeelde op 2017-03-27

prima gegaan, snel en keurig bezorgd

Annelies de Jong-Mol beoordeelde op 2017-03-27

De bestelling was snel verzonden en had het daardoor snel in huis. Ik heb de kaasschaaf met bamboe handvat besteld en 3 bijenwasdoeken. Na een paar dagen gebruik dit tevreden over de producten.

Enige kleine (min) puntje was dat de producten in een vrij grote doos kwamen. Dat had naar mijn mening in een kleinere verpakking gekund. Minder verpakkingsmateriaal = beter voor het milieu. :-)

Puk en Jeroen van Calsteren beoordeelde op 2017-03-23

Ik heb laatst 2 dopperflessen 'gewonnen' van Kitchenhugs, ben erg blij met de bestelling en de afhandeling ervan ging prima!

Monique Liem beoordeelde op 2017-03-21

Bestelling op zaterdag gedaan en vandaag bezorgd. De bestelling bestond uit 3 Linum Wafeldoek ecru en If You Care IYC doekjes (met 15% korting). De wafeldoeken zijn van mooie kwaliteit. De IYC doekjes heb ik nog niet gebruikt.
Tot zover dik tevreden over snelheid en kwaliteit van de producten.

Kübra Aslan beoordeelde op 2017-03-19

Snelle levering en alles was duidelijk over het artikel. Alleen misschien iets te duur.

Yvonne de Groot beoordeelde op 2017-03-17

Mijn ervaring is prima! Maandagavond bestelt en woensdag afgeleverd. Keurig verpakt. Helemaal naar verwachting.

Naoual Affia beoordeelde op 2017-03-13

Snel en perfect ingepakt