Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Jos Feijs beoordeelde op 2018-12-09

Hun service en tijdige levering is helemaal goed.

Fred van de Wiel beoordeelde op 2018-12-08

Bestelling was makkelijk en spullen snel geleverd.
Klein minpuntje, de zakjes lagen los in de doos, kwam wat rommelig over. Geen beschadigingen.

Tineke op den Kelder beoordeelde op 2018-12-07

Erg fijn geholpen. Het betalen lukte niet, heel vriendelijk te woord gestaan.

Inge Pincé beoordeelde op 2018-12-07

Snelle en correcte levering !

A van de Ven beoordeelde op 2018-12-06

Wat een leuke webwinkel, mooie artikelen. En snel geleverd! Erg blij met de bamboe kinderserviesjes Leeuw en krokodil.

Paula beoordeelde op 2018-12-06

Snel, goed verpakt, erg blij met aankoop.

D Woldhek beoordeelde op 2018-12-06

Product is uitstekend en denk dat het goed gaat bevallen. De verpakking vond ik om te huilen. Dit product had met gemak door de brievenbus gekund. Zit me daar een loze doos omheen... De pakketbezorger had het op een tafeltje achter gelaten😨
Koop ws nooit weer bij jullie

Corine Schep beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering en cadeau was leuk in sinterklaaspapier ingepakt

Sabine Maes beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden. Heel snelle verzending en m'n bestelling was netjes in papier verpakt ipv in plastic, bonuspunten daarvoor!

Nel Van Welie beoordeelde op 2018-12-01

Prima afgehandeld

Monique Rosalie beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden. Snelle levering. Product was helaas kapot aangekomen en direct een nieuwe ontvangen.

Natasja beoordeelde op 2018-11-29

Pakketje is netjes afgeleverd bij het ophaalpunt en zit netjes beschermd in de doos. Het ophaalpunt vond ik niet erg klantvriendelijk (europarts Almelo) , daar zouden ze misschien een andere voor kunnen vinden, maar kitchenhugs kan er niets aan doen dat ze daar erg ontvriendelijk zijn. Bestelling is verder prima met goedkope verzendkosten 👍🏻

Bo Duister beoordeelde op 2018-11-27

Fijn, antwoord op vragen, en snelle levering! Ben ook blij met mijn aankoop :)

Lieske van Eck beoordeelde op 2018-11-22

Goede service.

Pauline IJlst beoordeelde op 2018-11-19

De volgende dag kreeg ik mijnbestelling al in huis.

Ronny Houben beoordeelde op 2018-11-15

Gied product snelle levering

Ellen beoordeelde op 2018-11-12

Goede website, snelle levering en duurzame verpakking. Wat wil je nog meer?

Jan beoordeelde op 2018-11-11

Ik kende de site niet, kwam er op basis van een gerichte zoekfunctie naar een waterfles. Site was duidelijk en levering erg snel, wat je wil dus.

patrick van de kerckhove beoordeelde op 2018-11-08

prima !!! bedankt !!!

Han Wolters beoordeelde op 2018-11-08

De lunchbox is geweldig! Ziet er mooi uit, licht, groot en makkelijk schoon te maken.