Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen

Terence beoordeelde op 2018-02-25

Pluspunten:
- Het bedrijf biedt een ruime assortement dekbedovertrekken tegen scherpe prijzen.
- Goederen worden gratis verzonden indien de waarde van een bestelling tenminste €100 bedraagd.
- Bestellingen worden dezelfde dag per e-mail bevestigd.

Minpunten:
- Er wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht indien de waarde van een bestelling minder dan €100 bedraagd.
- Bij een retourzending komen de verzendkosten voor eigen rekening.

Carolien Jansen beoordeelde op 2018-02-24

Ik kreeg vriendelijke, adequate en snelle reactie op mijn vragen. De aangeschafte theedoeken en handdoeken drogen erg goed.

Anne beoordeelde op 2018-02-22

Heel tevreden, supersnelle verzending en kwaliteit

Froese beoordeelde op 2018-02-21

Vlotte bezorging. Top!

S Jibodh beoordeelde op 2018-02-20

Geweldige service , super bedankt !!!

Wyns Iris beoordeelde op 2018-02-16

👍🏻

Sja beoordeelde op 2018-02-15

Mooie aanbieding, goede kwaliteit en snelle levering. Dat laatste is voor mij persoonlijk niet zo doorslaggevend.

Mieke Nieboer beoordeelde op 2018-02-15

Snelle levering, goede producten voor een scherpe prijs.

M.Didenko beoordeelde op 2018-02-14

heel snel geleverd!

Heleen van den Beukel beoordeelde op 2018-02-12

Mooie sprei. Snelle levering.

E.B. de Jong beoordeelde op 2018-02-11

Snelle levering, toen bleek dat ik me vergist had in het materiaal ben ik prettig te woord gestaan door een medewerker, retour gezonden en ook toen een snelle afhandeling, kreeg snel mijn geld terug.

G. de Bruin beoordeelde op 2018-02-11

Snel, soepel en binnen de leveringstijd. Zeer tevreden.

Date Keuning beoordeelde op 2018-02-09

Tot. u toe zijn we heel tevreden, alles keurig verzorgd, prima op de hoogte gehouden over de bezorging en heel snel een reactie op onze melding, dat enkele artikelen terugestuurd gaan worden.

Raimond Metsemakers beoordeelde op 2018-02-09

Perfecte webwinkel. Had bestelling geplaatst voor hoeslakens (katoen-perkal), maar omdat deze niet voorradig waren kreeg ik katoen-satijn kwaliteit aangeboden voor 't zelfde bedrag. Eenmaal thuis bleek de maat niet goed te zijn, waarop ik ze gewoon kon terugsturen en omruilen voor een iets kleinere maat. Levering is ook erg snel. Kortom een top winkel !!! Hier ga ik zeker weer bestellen ;-)

Nicky van Wijngaarden beoordeelde op 2018-02-09

Goede prijs, snelle levering, goed product

Anne-Marie de Vocht beoordeelde op 2018-02-08

Snel en goed geleverd en precies wat ik besteld had.

Frederike Bos beoordeelde op 2018-02-08

Ook vanuit het buitenlsnd bestellen gaat top! Binnen 3 dagen geleverd. Dank je wel!

Tjitske beoordeelde op 2018-02-07

Betrouwbaar, snelle levering en een uitstekende service!

Maarten Benjert beoordeelde op 2018-02-07

alles dik in orde

Sylvia Heesen beoordeelde op 2018-02-06

Zeer tevreden,mooie website,snel in huis.
Dat slaapt een stuk beter onder mijn nieuwe dekbed !