Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen

8,8

Bol.com 3292 8,7

Kusriyanti Kusrin beoordeelde op 2018-06-16

Ik heb mijn bestelling zoals ik wil ,hun proberen klanten naar hun zin te krijgen en bestelling op tijd geleverd echt toppie.

Petra beoordeelde op 2018-06-16

Prima bestelwijze, ook mogelijk zonder account. Bestelling snel geleverd en product zorgvuldig ingepakt en van goede kwaliteit.

M laan beoordeelde op 2018-06-16

Top!

Groen beoordeelde op 2018-06-12

Product volgende dag ontvangen

Tine 't Hart beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering, goede kwaliteit!

Rob beoordeelde op 2018-06-11

Snelle en correcte levering; inruil prettig en efficiënt afgehandeld. Compliment!

Badjaskoopster beoordeelde op 2018-06-10

Snelle levering, mooie badjas!

Gino beoordeelde op 2018-06-08

Essenza perkal hoeslakens besteld in kleur Oyster. Deze bleken voorradig in de webshop. De hoeslakens die geleverd werden waren Beige. Volgens andere beoordelingen op internet gebeurt het vaker dat verkeerde kleuren geleverd worden. Omruilen voor Oyster kon niet want die kleur was in tegenstelling tot wat de webshop liet zien niet meer voorradig. Toen maar voor een andere kleur gekozen. Die werd pas geleverd toen de eerste zending terug ontvangen is bij de winkel.

Reactie van Klaasvaakshop.nl:
Beste heer Gino,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons te schrijven. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u een verkeerde kleur heeft ontvangen bij uw bestelling en wij dit helaas niet konden omruilen voor de bestelde kleur, excuses voor deze situatie. Wij vinden het erg jammer dat wij niet de situatie konden oplossen door de bestelde hoeslakens naar u te verzenden. Ik begrijp dat inmiddels het artikel om is geruild voor 2 andere hoeslaken en u deze heeft ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak. We hopen dat de nieuwe hoeslakens naar wens zijn.

Klaas Vaak Bed en Textiel

Marjolein Prins beoordeelde op 2018-06-07

Levering kwam zoals aangegeven de volgende dag.

Product was goed verpakt en verder geen opmerkingen, zoals verwacht !

Barbara Vermeij beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering. Goed product. Er ging even iets mis en is onmiddellijk opgelost. Fijn.

Heily Splinter beoordeelde op 2018-06-05

Snelle service, overleg over tijdstip van afleveren.
Artikelen goede kwaliteit.

Schrauwers beoordeelde op 2018-06-05

's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Inhoud was conform bestelling

M. Dankbaar beoordeelde op 2018-06-04

fijn dat de bestelling snel geleverd wordt,

Flora Visser beoordeelde op 2018-06-02

Prima. Snel geleverd, goede kwaliteit

G.M. Eising beoordeelde op 2018-05-29

in de winkel goed geholpen, maar was niet op voorraad, online besteld en super snel geleverd

yvonne groenewoud beoordeelde op 2018-05-28

snelle levering en een prachtige kwaliteit dekbedovertrek van Heckett Lane met mooie print

The Boss beoordeelde op 2018-05-23

Super tevreden. Bestelling werd een dag later al bezorgd. :-)

H. Roest beoordeelde op 2018-05-22

snel en perfect geleveerd

Ria K. beoordeelde op 2018-05-22

De ene dag besteld ,volgende dag geleverd !
En een supermooi dekbedovertrek!!
Super toch!!

Ingrid Fox beoordeelde op 2018-05-22

Overzichtelijke webshop, snelle en goed verpakte producten. Vaak nog mooier in het echt dan op de site. Prijs kwaliteit is perfect