Nieuweweg 53

Bol.com 3595 8,9

Ineke Konings beoordeelde op 2018-10-20

Niet het juiste opgestuurd

M.C. Swager beoordeelde op 2018-10-20

Goede services en snel geleverd. Telefonisch zeer behulpzaam, ik heb gebeld of artikel voorradig was en zijn hebben mij daarover teruggebeld. Artikel was goed verpakt. Leuk dat Klaasvaak meedenkt over duurzaamheid door verpakkingsmateriaal her te gebruiken. Bij mij was dit materiaal keurig netjes.

Out beoordeelde op 2018-10-19

Snel en goed geleverd, vrij vlot positieve persoonlijke reactie via mail na een vraag.

van der Wekken beoordeelde op 2018-10-17

Echt alles oke!

Ingrid Fox beoordeelde op 2018-10-17

Zeer overzichtelijke website koop al jaren bij jullie en nooit iets geretourneerd. Prijs kwaliteit is super goed. Stevige materialen gaat niet pillen of verkleuren. En je vind altijd iets doordat jullie veel merken aanbieden

Wil Derks beoordeelde op 2018-10-16

Ik vind het heel prettig als je on line koopt ook dat bedrijf benaderen .
Dat heb ik bij klaasvaak gedaan .
En ze hebben me netjes geholpen
Dankje hiervoor

Netty Meijer-Zielman beoordeelde op 2018-10-15

Meer dan tevreden! Zorgvuldig verpakt en supersnel verzonden.

Nieboer beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering. Goed product

Prinsen beoordeelde op 2018-10-14

Super snelle levering. Om 18 uur besteld, de volgende dag al in huis.

Ingrid Kersten beoordeelde op 2018-10-11

Heel tevreden!!!👍🏻

Hendrika beoordeelde op 2018-10-11

Snelle service. Producten als omschreven!

Chantal van Wijk beoordeelde op 2018-10-10

Tevreden! Donderdags besteld,vrijdag in huis..Alleen jammer dat ze me in de winkel zelf niet konden helpen of het daar konden bestellen,dat had me verzendkosten gescheeld..

Jeanson beoordeelde op 2018-10-09

Snel in huis, keurig verpakt

Natascha Martosatiman beoordeelde op 2018-10-09

Duidelijke website. Goede prijzen. Mooie collectie. Service prima. Verzending enorm snel. En nog een kadobon voor de volgende keer. Zeer tevreden

Klaas beoordeelde op 2018-10-09

prima en snel afgeleverd, de kwaliteit van goederen is hoog

Mhg Stam beoordeelde op 2018-10-08

snelle levering.... goed verpakt!!!! Top!!

Ineke Kanters beoordeelde op 2018-10-07

Heel mooie dekbedovertrekken in kwaliteit en in dessin. Ook een aantrekkelijke prijs en fijne en goed verzorgde levering. 👌

Simone Paulusse beoordeelde op 2018-10-05

Al meerdere keren besteld en de snelle levering

Vegter beoordeelde op 2018-10-05

Snelle bezorging en top producten voor prima prijzen.

Hennie ter Haar beoordeelde op 2018-10-04

zeer snelle levering, 's avonds besteld en volgende dag al bezorgd. Ben echter wel blij dat er weer een winkel bij ons in het dorp wordt geopend omdat er dan ook een deskundig advies wordt gegeven.