Nieuweweg 53

Reurslag beoordeelde op 2019-06-26

Gesjoemel met kortingen.

Reactie van Klaasvaakshop.nl:
Beste heer/mevrouw Reurslag,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over uw bestelling bij ons. Echter vinden we het vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheid is over het gebruik van een kortingscode. Ik zie dat er vorige week mailcontact hierover is geweest en dit uitgelegd is.

Bij bestellingen onder de € 75,- worden er verzendkosten gerekend, bestellingen met een totaalbedrag boven de € 75 worden deze niet gerekend.
Ik heb even met u meegekeken en ik zie dat u een artikel heeft besteld die net boven deze grens kwam, wanneer u een kortingscode gebruikt en dit verrekend wordt van het artikel komt er een nieuw totaalbedrag uit. In uw geval kwam dit onder de € 75,-. Vanwege deze reden rekent het systeem verzendkosten. Echter gaat dit automatisch en het systeem kijkt eerst of er een kortingscode is ingevoerd (niet verplicht) en daarna kijkt het systeem of er verzendkosten bij op worden geteld of niet.

Hoop hiermee de situatie te hebben opgehelderd.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Klaas Vaak Bed en Textiel.

H. Potappel beoordeelde op 2019-06-26

Keurig verpakt, snel in huis en spullen van goede kwaliteit. Zeer tevreden.

H. van Maanen beoordeelde op 2019-06-26

goede, snelle levering

Henze beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering . Mooie producten

monique tuinte siebbeles beoordeelde op 2019-06-25

Makkelijk te bestellen, duidelijke website, snelle levering

lida kastelein beoordeelde op 2019-06-21

iemand van de zaak heeft me geholpen met het bestellen en dat was voor de duvel niet gemakkelijk.
Hij deed dat heel geduldig, waar ik hem heel dankbaar voor was. Het dekbed SUELA was in het echt heel mooi.
De betaling ging [zoals hij mij geruststelde ] heel gemakkelijk.
Dus een tevreden mens. gr. L. Kastelein

Greet Simonis beoordeelde op 2019-06-21

Prima service, snel en keurig verpakt geleverd! Zou zeker bij deze webshop opnieuw bestellen!

Yolande Eekelder beoordeelde op 2019-06-20

Nette duidelijke site en ook de prijzen vallen mee

Bouke Zandstra beoordeelde op 2019-06-18

geen klachten

Robin De Ceulaer beoordeelde op 2019-06-15

leuke producten, snelle levering

Roland Brouwer beoordeelde op 2019-06-15

Ik had een tweepersoons dekbedovertrek besteld. Nadat ik t uitwassen had kwam ik erachter dat allebei de kussenslopen een productiefout hadden. Contact gehad met Kim van Klaasvaak en de volgende dag kreeg ik twee nieuwe kussenslopen thuisgestuurd.

Echt een dikke 10+ voor klantenservice bij Klaasvaak!!!

LL beoordeelde op 2019-06-15

Besteld, ontvangen, prima prijs, mooi dekbedovertrek

ivo wendel beoordeelde op 2019-06-14

Goede kwaliteit en snelle levering.

M de Soet beoordeelde op 2019-06-14

Webwinkel uitstekend. Bezorging waardeloos

Reactie van Klaasvaakshop.nl:
Beste heer/mevrouw De Soet,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over uw bestelling bij onze webshop. Fijn om te lezen dat de bestelling via de bestelling naar wens is verlopen, echter lezen we dat met de verzending iets niet helemaal goed is verlopen. Excuses hiervoor. Ik ga even met u mee kijken en neem even contact met u op via de mail.

Frouwkje Verdoorn beoordeelde op 2019-06-12

snelle levering. Eén artikel was er niet bij, maar na een telefoontje was het snel geregeld en de volgende dag geleverd.

Eva Tabisz beoordeelde op 2019-06-11

Heel snel verzonden!

j hannink beoordeelde op 2019-06-11

Tevreden

Loes Laarse van der beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering van het bestelde item.

H.H beoordeelde op 2019-06-11

Prima site, makkelijk te bestellen en snelle levering, toppie

frieda verschoor-meijer beoordeelde op 2019-06-10

thuis uitkiezen snelle levering