Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen

8,8

Bol.com 3148 8,7

Rike beoordeelde op 2018-04-19

Goed product en gelijk de volgende dag bezorgd !
Doen wat ze beloven en aantrekkelijk geprijsd .
Toppy !

daniel gelici beoordeelde op 2018-04-18

Heerlijke kussens geniet er samen van !!

Willy Brouwer beoordeelde op 2018-04-17

Super snel in huis, uitstekende kwaliteit ,volgende aankoop van flanel beddengoed zeker weer bij Klaasvaakshop.nl !!

J Dik beoordeelde op 2018-04-17

Zeer tevreden ! Bestelling geplaatst en twee dagen later al in huis ! Top !

M.E.G.C. Jansen-Beke beoordeelde op 2018-04-17

Eergisteren besteld en via Ideal betaald. Gisteren het juiste artikel ontvangen zoals tracking bericht al had laten zien. Kortom, chapeau

Sylvia Los-Esveldt beoordeelde op 2018-04-16

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling bij Klaas Vaak echt een internet winkel waar je vaker koopt. Goede prijs kwaliteit verhouding en een goede service je hebt je bestelling meestal de volgende dag al in huis echt top!

Dorine Stefels Stefels beoordeelde op 2018-04-16

Prima service. Er was een artikel niet en dat werd zo netjes opgelost! Ik kreeg een vergelijkbaar artikel dat iets duurder was voor dezelfde prijs.
Ook nog heel snel geleverd.

Monsma beoordeelde op 2018-04-16

Klantenservice medewerkster mw Knoppers heeft mij prima geholpen en de bestelling werd volgende dag geleverd binnen een tijdslot. Prima service dus.

EMHC Hoekstra beoordeelde op 2018-04-16

Snel en goed

Mariska Licht beoordeelde op 2018-04-15

Laat in de avond een bestelling gedaan maar toch al gelijk de volgende dag de bestelling ontvangen.

Familie Seghers beoordeelde op 2018-04-14

Eerste bestelling bij Klaasvaakshop. Snelle afhandeling en levering. Prettige prijzen. Bij de bestelling ontvingen wij een kortingsbon van 10% op een volgende bestelling. Die komt zeker van pas.

A. Hardeveld beoordeelde op 2018-04-13

Snel geleverd en keurig verpakt!!

Karin Ruiter beoordeelde op 2018-04-12

Goede en heel prettige website. De prijzen zijn inderdaad, zeker in de aanbiedingen de laagste die ik kon vinden.
Heel goed geholpen met op een dubbeltje na gratis verzenden. Nog dank hiervoor!
Essenza dekbed in goede staat ontvangen, gelijk de volgende dag.
Echt een fijne webshop!

Pien Heusinkveld beoordeelde op 2018-04-12

Zeer snelle levering!

A Bos beoordeelde op 2018-04-11

Mooie kwaliteit handdoeken. Enkele minder mooi afgewerkt maar die werden binnen een dag zonder problemen vervangen. Top!

A.g.Hendriks beoordeelde op 2018-04-11

Alles werdt netjes geleverd

Marijke Jansen beoordeelde op 2018-04-10

snelle levering en goede kwaliteit

Eunice Gough beoordeelde op 2018-04-10

Super snel.

H.Papenborg beoordeelde op 2018-04-09

Prima ervaringen met dezs webwinkel.

Lieke de Veer beoordeelde op 2018-04-07

Super goede service. Snelle reactie via de mail en mooie kwaliteit dekbed!