De Dobbe 3a

Lees
waarom

Beslist.nl 37 9,0

Catherina beoordeelde op 2018-04-21

Heel tevreden, snelle service en een persoonlijke noot ontvangen bij de bestelling

margreet beoordeelde op 2018-04-20

Op dinsdagavond mooie Gizeh Birkenstocks besteld, op donderdagmiddag in huis.
Telefonisch contact was zeer klantvriendelijk en het persoonlijke kaartje bij de bestelling maakt het helemaal af!

Ilse beoordeelde op 2018-04-18

Heel klantgericht! Ik moest nadat ik mijn bestelling had geplaatst van kleur switchen en dat was geen probleem!! Ik werd ook gebeld nadat mijn bestelling op n ander Huisnr was afgeleverd! Top service!!

Marianne beoordeelde op 2018-04-10

Mooie collectie. Snelle levering. Dat is fijn.

Adriaan van Elburg beoordeelde op 2018-04-05

Dit is de derde keer dat ik Ramses slippers van Birkenstock bestel , en ben zeer tevreden.
Het persoonlijke kaartje stel ik zeer op prijs en wel gewaardeerd.

Succes !

Marlies beoordeelde op 2018-04-03

Deze bestelling ging om inlegzolen die ik eerder via een website in Duitsland bestelde.
Nu veel sneller in huis en met afterpay betaald.

Joyce beoordeelde op 2018-04-03

Nette service

Hellemans Betty beoordeelde op 2018-03-27

Alles goed verlopen.

Tevreden klant beoordeelde op 2018-03-20

Werden redelijk op tijd geleverd.
Er was een aardig hand geschreven kaartje bij ingesloten.
Super leuk.

Jacqueline beoordeelde op 2018-03-16

Al vaker hier iets besteld. Service is snel en persoonlijk, klein handgeschreven briefje er bij.

A. van Rossenberg. beoordeelde op 2018-03-10

Netjes zoals afgesproken geleverd. Minpuntjes: bij de aankoop van Birckenstock klompen geen vermelding dat je bij bv maat 42 kleiner moet bestellen ,omdat deze Duitse maten groter vallen , waardoor wij onnodig 2x retour hebben moeten zenden, met best hoge verzendkosten! Retour zou gratis moeten zijn!
Pluspunt , op tijd geleverd, en persoonlijk handgeschreven briefje erbij.

GJ Zonneveld beoordeelde op 2018-03-07

ik ben wel tevreden over de producten en de service.
Echter u bent 1 van de weinigen die retourskosten in rekening brengt

Caroline, Weert beoordeelde op 2018-02-25

Ik had twee paar kindersandaaltjes besteld. Terwijl de bestelling al in behandeling was heb ik telefonisch gevraagd of het adres veranderd kon worden zodat de schoentjes rechtstreeks bij mijn kleinkinderen terecht zouden komen. Dat is heel vriendelijk ter plekke geregeld en de schoentjes kwamen, heel feestelijk verpakt en met voor ieder kind een ballonnetje (groot succes!) de volgende dag aan. Echt top!

Lia beoordeelde op 2018-02-25

Heel tevreden!!

Laura Veldman. beoordeelde op 2018-02-23

Heel goed te woord gestaan aan de telefoon. Mooie slippers ontvangen . En een lief persoonlijk kaartje, kortom een top bedrijf .

Laura beoordeelde op 2018-02-21

prima

Harold beoordeelde op 2018-02-18

Prima service. Alleen zou het fijn zijn als de website beter op mobiel zou werken.

dsprik beoordeelde op 2018-02-17

prima geholpen, snel het gewenste ontvangen !

Jessica Donia beoordeelde op 2018-02-14

...