De Dobbe 3a

Lees
waarom

Beslist.nl 37 9,0

Regina beoordeelde op 2018-07-13

Snel en goed geregeld. Erg leuk handgeschreven kaartje erbij, leuk!

Chris beoordeelde op 2018-07-12

Helemaal tevreden. Snelle levering.
Vriendelijke kaartje nog bij . Top!

M beoordeelde op 2018-07-10

Alles perfect

Noortje Wolters beoordeelde op 2018-07-05

Mijn bestelde schoenen vielen wat groot uit. Ben daarna zeer vriendelijk en adequaat geholpen aan een nieuw en passend paar. Prima service!

An Dutij beoordeelde op 2018-07-05

Prima telefonische reactie...adequaat& vriendelijk! Tot m'n spijt was jullie website echt waardeloos!! Heb een hele avond geprobeerd iets te bestellen en heb het bijna opgegeven omdat t niet werkzaam is op deze manier! Daar moet ECHT aan gewerkt worden in mijn opinie!!
Blij met jullie brede aanbod van Birckenstocks!!!!!

M. Akkermans beoordeelde op 2018-07-02

Duidelijk en snel

Marionne beoordeelde op 2018-06-29

Eerst gebeld, super geholpen. Geleverd Vlg afspraak!

Eelke v Dijk beoordeelde op 2018-06-28

Netjes en hulpvaardig te woord gestaan na een vraag over de leverdatum. De schoenen kwamen inderdaad op de afgesproken datum binnen.

Jolanda beoordeelde op 2018-06-24

Eindelijk mijn Papillio slippers gevonden. Super blij.
Netjes geleverd, met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij.
Ik heb mijn adresje gevonden

c beoordeelde op 2018-06-21

heel tevreden, bestelling werd snel geleverd

Nel Nijmeijer beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden met de snelle levering.

R. van der Zee beoordeelde op 2018-06-20

Zeer tevreden over de afhandeling op zich, heb wel de hele middag thuis moeten blijven voor de bezorging maar dat was niet de schuld van uw bedrijf.Ik weet niet meer wie dit geleverd heeft maar de tijd die aangegeven was klopte dus niet.

Angela beoordeelde op 2018-06-20

Angela

M.Hermans beoordeelde op 2018-06-20

Tevreden

Annette Bons beoordeelde op 2018-06-20

Erg tevreden. Ik had twijfel of de bestelling wel was doorgekomen. Gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan. Een dag later de bestelling in huis.

Esther beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden , had slippers besteld die er niet meer in die bepaalde kleur waren. Toen heb ik netjes een mail ontvangen met een alternatief erin. Daarna ontving ik de slippers heel snel. Dus tevreden .

Hoedeman beoordeelde op 2018-06-19

alles goed en vlot geleverd volgens afspraak

Anita beoordeelde op 2018-06-17

Snel geleverd persoonlijk kaartje erbij. Heb al vaker besteld en altijd goed.

e koopman beoordeelde op 2018-06-15

nvt melding is voldoende