Deldenstraat 32
5043 GG Tilburg

Anita De vocht beoordeelde op 2017-12-12

Geweldige service..Erg persoonlijk en vriendelijk.
Prachtige kwaliteit
Zonder meer een aanrader!!!

Ineke Den Hollander beoordeelde op 2017-12-12

Prima product. Wel prijzig.

Reactie van Kleine Lucas:
Dank je wel voor je beoordeling! groetjes van Nicole

Anoeska beoordeelde op 2017-12-11

Hele mooie producten! Snelle reactie, afhandeling en super service. Al heel veel leuke reacties gehad op de mijlpaalkaartjes.

Fijn dat je zo tevreden bent! Dank je wel !! groetjes van Nicole

Manon Wouters beoordeelde op 2017-12-02

Erg tevreden, goede service, snelle reacties op mailtjes over de maat. Kleding ziet er erg mooi uit!

Reactie van Kleine Lucas:
Dank je wel voor je fijne beoordeling! groetjes van Nicole

Dieuwke Nessen Nijhoff beoordeelde op 2017-10-02

Snel antwoord via de mail en snelle levering! De kleertjes zaten leuk ingepakt, echt een cadeautje om te ontvangen.
Ik had twee boxpakjes maat 50 besteld, dit waren verschillende merken. Ik vond ze wel behoorlijk verschillen in grootte.. een lekker zacht stofje!

Reactie van Kleine Lucas:
Dank je wel voor je fijne beoordeling! Het is zeker een idee om de lengte van de boxpakjes erbij te vermelden! We gaan ermee aan de slag. groetjes van Nicole

Heidi Beks beoordeelde op 2017-09-19

De bestelling was de volgende dag al binnen. Terwijl ik er een naam op had laten zetten.
Het zijn mooi afgewerkte kleertjes.
Als ik ze weer nodig mocht hebben ga ik ze zeker weet bij Kleine Lucas bestellen.
Bedankt.

Reactie van Kleine Lucas:
Heel veel plezier van de kleertjes en dank je wel voor de fijne beoordeling! groetjes van Nicole

Janny vd Heijden beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden. Snelle levering, en leuke pakjes!

Reactie van Kleine Lucas:
Dank je wel voor de complimenten!!! Heel fijn dat je tevreden bent. groetjes van Nicole

Suzanne Polet beoordeelde op 2017-08-26

De bestelling is met zorg ingepakt en werd op tijd bezorgd

Reactie van Kleine Lucas:
Heb het graag voor je gedaan! groetjes van Nicole

NJ beoordeelde op 2017-08-25

Snelle levering en prima producten

Dank je wel! Veel plezier ervan!! groetjes van Nicole

Marianne Struik beoordeelde op 2017-08-22

We zijn heel blij met de mooie mijlpaalkaartjes voor prematuren!

Reactie van Kleine Lucas:
Heel veel plezier ervan!!! groetjes van Nicole

hulya bilim beoordeelde op 2017-08-22

Ik ben heel tevreden over de geurdoekjes. Op de nicu afdeling hebben wij de stoerste geurdoekjes. Heel erg bedankt Kleine Lucas! En het werd ook snel geleverd dus helemaal toppie!!

Fijn dat je zo tevreden bent! Heel graag gedaan :-) groetjes van Nicole

E. beoordeelde op 2017-08-11

Heel goed! Zeer tevreden!

Mama van Fien beoordeelde op 2017-08-11

Kleertjes zijn heel netjes en superfijn afgewerkt, we zijn superblij dat we Kleine Lucas ontdekt hebben voor onze kleine wondertje !! Al drie bestellingen geplaatst en er zullen er ongetwijfeld nog volgen!! Een dikke kus van Fientje en haar fiere ouders x