Parkweg 145A
9727HB Groningen

8,7

S. de Groot beoordeelde op 2018-03-17

Snel in huis en kwalitatief goed materiaal.
Zeer tevreden.

Inge Verbaan beoordeelde op 2018-02-14

Om 16.00 uur besteld en volgende dag al netjes verpakt in huis. Prima!

Peter beoordeelde op 2017-11-28

Op dinsdag besteld, 7 dagen later nog steeds niets ontvangen. Bij kleinmetaalshop zeggen ze dat het is verzonden.

Ik heb dus wel betaald, maar niets ontvangen.

Dit voelt meer als oplichting dan als iets anders.

Nu beweren ze dat ze het zelfs twee keer hebben verzonden. Helaas niets van waar.
Pas na dreigen met een aangifte van oplichting heb ik mijn geld retour gekregen.

Reactie van Kleinmetaalshop:
Beste Peter,

Hier hebben we steeds contact over gehad. We hebben zelfs kosteloos een nieuwe zending toegestuurd. Het betrof een brievenbusorder die we niet konden tracken, vandaar ook kosteloos een nieuwe zending. Sindsdien niks meer gehoord, dus neem aan dat het alsnog aangekomen is, waarschijnlijk zelfs 2x. De postdiensten doen goed werk, maar het is helaas inherent aan een webshop dat er bij uitzondering een zending zoekt raakt. Dat kan gebeuren, als het maar opgelost wordt en dat hebben we naar eer en geweten gedaan.

Mvg, Roel, Kleinmetaalshop.

Theo beoordeelde op 2017-04-04

Goed geadviseerd door een medewerker.
Prima kwaliteit producten.
Ga hier zeker vaker bestellen.

Theo

Inge Verbaan beoordeelde op 2017-04-04

Goed geholpen door een medewerker.
Producten zijn van prima kwaliteit.
Ga hier zeker vaker bestellen.

Theo.

Gerard Hoeksema beoordeelde op 2016-10-06

Duidelijke website en prima producten.
Ik bestel hier regelmatig.

mvg, Gerard

Kilian beoordeelde op 2014-04-25

Geweldige site, meteen na bestelling factuur aan te klikken in pdf, extreem smooth bestelproces zonder hakkelen of gekkigheden van wat gaat er nu gebeuren.

Direct, snel en persoonlijk contact zonder wacht tijden... je wordt geholpen waar je bij staat bovendien, en dat is toch wel vrij ongekend! (dat is even schrikken na eindeloze trieste bedrijven en instellingen, wow, het bestaat nog, echte service!)

Thanks!

2014