Roswinkelerstraat 169A

Mystery shopper

Lees
waarom

Esther van den Dool beoordeelde op 2018-06-24

Heel tevreden, lenzen zitten goed en snelle levering

Vd kooij beoordeelde op 2018-06-02

K beoordeelde op 2018-05-27

Ik heb lenzen 5 dagen geleden besteld ze zouden binnen 3 werkndagen komen tot zaterdag en heb nog niks gekregen zelf geen mail dat ze verstuurd zijn

Samara Landman beoordeelde op 2018-03-23

Mooie lenzen, snel geleverd

Natasja Rademakers beoordeelde op 2018-03-07

Ik had glimmer lenzen in groen en zilver besteld maar ze glinsteren helemaal niet en ik denk dat ze beschadigd zijn want ze zitten niet goed en mijn ogen gaan pijn doen terwijl ik lenzen gewend ben. Ook het feit dat retourkosten zelf betaald moeten worden vind ik een slechte service .

Yasmine Weide beoordeelde op 2018-02-14

Ik heb meteen aan twee ogen oogontsteking gekregen.

Peter Van Drunen beoordeelde op 2018-02-02

Mooie lensen kan alleen nergens vinden hoe lang je ermee kan doen

YBM Chaigneau beoordeelde op 2018-01-21

Snel, goed verpakt. Ziet er goed uit

Marina Brouwer beoordeelde op 2017-12-23

Ik had bij jullie op de site glitter lenzen gezien, besteld en eenmaal thuis kon je niet goed zien vanuit het potje of er glitters op zaten.
Dus ik moest ze wel in doen en nee het zijn gewoon grijze lenzen oke je moet heeeel veel moeite doen wil je iets van een glitter zien.
Ik begrijp dat ze dan niet terug gestuurd kunnen worden, maar ik zou een kortingsbon krijgen omdat het tegen viel die ik niet gehad heb. erg jammer. ik vind wel dat de foto met de lens aangepast mag worden.

Ad Zeevaarders beoordeelde op 2017-12-13

Ontvangstbevestigingen en dergelijke kwamen in spamfolder terecht. Lenzen waren kwalitatief niet in orde en deden pijn om te dragen; getest op mezelf en twee anderen.

Birgit Janssen Schulz beoordeelde op 2017-12-13

Levering duurde langer dan een week; kleur wijkte af van afbeelding, een lens was beschadigd. Jammer

Maaike Abram beoordeelde op 2017-11-22

Ik had een ander afleveradres opgegeven. Helaas werden de lenzen naar het factuuradres gestuurd. Lenzen qua kleur etc waren prima

Karin Beems beoordeelde op 2017-11-15

mooooi thanksss kleurlenzen!!

Lotte Verwijmeren beoordeelde op 2017-11-12

De bezorging was goed en snel maar 1 van de kleurlenzen was binnen 1 uur gescheurd!! Ik heb hier echt niks raars mee gedaan en vind het echt super zonde omdat ze ook niet goedkoop waren

Marloes Amelsvoort beoordeelde op 2017-11-06

Heel tevreden. Goed product en snel in huis

Magdalena Motyl beoordeelde op 2017-10-26

Super and fast

Jaroslav Srank beoordeelde op 2017-10-25

super

Ra Bartels beoordeelde op 2017-10-24

Goedemiddag,

Wel tevreden over de ‘snelle’ levering! Alleen niet tevreden over de kleurlenzen .... Na het indoen van de lenzen kreeg ik gelijk last van Mn ogen (eruit gehaald & schoongemaakt) weer een poging geprobeerd maar helaas weer last van Mn ogen (ogen doen pijn, geïrriteerd & beide ogen zijn rood)! Ervaring heb ik lang genoeg wat lenzen betreft. Meerdere lenzen in bezit dit zijn de enige die erg pijnlijk zijn :-(

Sigrid Rubens beoordeelde op 2017-10-23

Lenzen zijn net zoals op de afbeelding vermeld worden.

Randy Schauvliege beoordeelde op 2017-10-19

Had het rapper verwacht maar heb ze gekregen en zijn zeer goed