Thijsselaan 121
4102KW Culemborg

7,0

2016

LP beoordeelde op 2016-04-11

Over het product kunnen we eigenlijk niets zeggen. Na een week is onze bestelling nog steeds niet geleverd en we werden ook niet op de hoogte gehouden. In deze tijd is meer service wel gewenst aangezien het volledige bedrag al betaald is.
Naar aanleiding van een mailtje dat ik hiervoor stuurde kreeg ik wel een heel vriendelijk antwoord maar op de vraag of ik een terugbetaling kon krijgen werd (nog) niet ingegaan.
Aanvulling op dit bericht: we hebben een mailtje ontvangen om de situatie toe te lichten en het aankoopbedrag wordt teruggestort. De naservice is dus wel zeer correct en vriendelijk.

Reactie van Kleurrijkslapen.nl:
Klant mailde ons nog: "Bedankt voor deze informatie en voor het nakijken ervan.
Ook bedankt voor het terugstorten van het bedrag, de naservice is heel correct".

bols michael beoordeelde op 2016-03-29

Heel tevreden zelfs thuislevering .

2016