Koolzaadpad 7
5632KK Eindhoven

8,7

F. Jong beoordeelde op 2019-05-22

Dubbele kliko ombouw gekocht en geleverd door klikoombouw.nl. Levering laat een tijdje op zich wachten maar uiteindelijk toch binnen gekregen. Klko ombouw is netjes, de meegeleverde schroeven zijn echter waardeloos, draaien snel kapot. Voor de prijs die betaald is had ik meer kwaliteit schroeven verwacht. Eén van de gasveren was defect waardoor de klep niet omhoog bleef staan. Telefoonnummer gezocht maar nergens te vinden, ook niet via de KvK want daar is het nummer afgeschermd, dat belooft al niet veel goeds. Vervolgens 2 x contactformulier ingevuld en om vervanging van gasveer gevraagd. Geen reactie. In de weken daarop nog 3 x per mail contact gezocht maar wederom geen enkele reactie. Uiteindelijk zelf voor 20 euro een nieuwe gasveer besteld bij BOL.com. Waardeloze service, bedrijf laat bij problemen de klant in de steek en laat niets meer van zich horen.

Diede Hofman beoordeelde op 2019-02-25

Voldeed aan alles

Klant beoordeelde op 2018-06-03

Alles volgens afspraak geleverd

Mick van Oijen beoordeelde op 2018-03-01

Hele mooie containerberging! Snelle reacties op de e-mails. Verbeterpunten is het communiceren over de levertijd.

Jan van Lieshout beoordeelde op 2017-12-02

Goed en fijne service.

Koen Adriaensen beoordeelde op 2017-09-05

Ik ben gegaan voor de kliko ombouw gemaakt van onbehandeld vuren. Hij is erg mooi. Het bouwpakket was gemakkelijk in elkaar te zetten. Tijdens de koop 1x mailcontact gehad. Snelle reactie terug. Geen aanmerkingen. Aanrader deze webshop!

Jan van Lierop beoordeelde op 2017-06-14

Vriendelijk geholpen tijdens de aankoop van onze container ombouw!

Femke de Jong beoordeelde op 2017-05-11

Fijne communicatie. Ben er blij mee!

Hans Tielbeek beoordeelde op 2017-01-24

Zeer prettige webwinkel