bergse dorpsstraat 103b

8,7

Bob den Boer beoordeelde op 2018-04-18

super tevreden

Hans van Luin beoordeelde op 2018-04-17

Goedkoper dan anderen. Een wat langere levertijd, maar geen leveringskosten. Product is netjes afgeleverd.

Sabine Neuen beoordeelde op 2018-04-15

Die Klompen waren einen Tag nach der Bestellung schon bei mir. Da meine gewünschte Farbe nicht mehr zur Verfügung stand wurde ich am frühen Abend des Bestelltages angerufen, habe eine andere Farbe ausgewählt und trotzdem wurdendie Schuhe am Mittag des Folgetages schon geliefert. Einfach perfekt.

andre Tamminga beoordeelde op 2018-04-13

De bestelde klompen waren niet op voorraad. dat de levering iets langer duurt is begrijpenl;ijk maar ik vond het erg lang duren.

Dennis Grootendorst beoordeelde op 2018-04-10

Snel geleverd. Fijne klompen

Henny Nieuwenhuijsen beoordeelde op 2018-04-10

Goed en een snelle service/levering, en de klompen goed van kwaliteit

Tom Thienpondt beoordeelde op 2018-04-06

Heb foutieve levering ontvangen. Heb dit gemeld en kon kostenloos terugsturen en juiste artikel wordt opgestuurd. Getuigd van professionele aanpak. Ben tevreden. Klant uit Belgenland.

S Ramautar beoordeelde op 2018-04-03

Zeer tevreden, voordelig en snelle levering.
aanrader!!!!

Margreet beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden. Ik ontving de klompen de dag na de bestelling. Prima product.

Desire Beirsmans beoordeelde op 2018-04-02

Alles heel vlot verlopen!

W.A. van de Ven beoordeelde op 2018-03-30

Ik ben erg tevreden over de totale afhandeling. Gemakkelijk om de opdracht te plaatsen. Goede communicatie en afhandeling. Het pakket is keurig op tijd bezorgd.

c bruijn beoordeelde op 2018-03-30

Twee sets klompen gekocht. Een set was foutief geleverd en heb ik keurig terug gestuurd. Na vier keer bellen is het probleem nog niet opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn?

Edwin Friedenberg beoordeelde op 2018-03-29

Snelle verzending
Goed product

P van Es beoordeelde op 2018-03-26

Snelle correcte levering

Maarten de Smit beoordeelde op 2018-03-23

Snelle levering, goede waar.

sandra akkermans beoordeelde op 2018-03-22

s avonds het product besteld en de volgende ochtend al in huis. De klompen bevallen goed, dus een tevreden klant.

jan theunissen beoordeelde op 2018-03-21

zeer snel en zeer goed

Peter Groen beoordeelde op 2018-03-20

Alles is snel en naar wens verlopen

G.c Rodriguez Rosario beoordeelde op 2018-03-16

Klompen lopen niet lekker.
Heel de afdeling weet dat ik rond loop.
Jammer dat niet terug kan sturen.,:((

Tosca Vaassen beoordeelde op 2018-03-16

Bestelling duurt lang heb ongeveer 1 maand moeten wachten en heb 1 paar terug gestuurd en nog steeds geen betaling ontvangen, duurt ook lang ongeveer 10 dagen.