bergse dorpsstraat 103b
010 340 0585
KvK 63209829

8,7

Joop van Poll beoordeelde op 2018-07-18

"n Lekker klompke. Mijn kleur was niet op voorraad. Of een andere kleur ook goed was? Je moet wel. Niemand zegt iets over de kleur die ik graag wilde. Zwart. Dus die worden niet meer besteld, dat voel je dan aan. Die gaan uit het assortiment. Ach bij de apotheker gaat het ook al zo. Krijg je weer pillen van een andere producent. 'Precies hetzelfde', zeggen ze dan. Mooi niet!
Jij zult wel een vrouw zijn. Het zijn altijd de vrouwen, die ze die onzin van klanten laten lezen. Nou pas maar op meisje, krijg je een andere pil, 'precies hetzelfde', en dan ben je zo zwanger. Mijn bruine klompen lopen prima, daar niet van, maar mijn schip is zwart. Ze passen er dus totaal niet bij. Maar, zwanger worden is erger. (als je het niet wilt) dus pas maar op dame!
Groeten,
Joop

Laurens Schutten beoordeelde op 2018-07-15

Goed binnen gekomen op de afgesproken tijd, dus prima
Bij de klompen zelf ga ik met het lopen constant met m.n hak uit de klomp dat is minder...loopt ook wat moeilijker

Ralf Beintema beoordeelde op 2018-07-11

Tevreden , snelle levering !

Co Opdam beoordeelde op 2018-07-06

Keurig de juiste klompen voor mij uitgezocht en snel verstuurd; top!

Mirjam Stip beoordeelde op 2018-07-04

Goede communicatie en snelle levering.
Prijs van de klompen was ook stuk goedkoper dan andere aanbieders

Natasja Kuhlman beoordeelde op 2018-07-01

Klompen geweldig bezorgen waardeloos bezorgd in een hele andere straat door dhl

Rens Van Beek beoordeelde op 2018-06-23

Bestelling vlot en anar tevredenheid afgewikkeld!

M. Erdmann beoordeelde op 2018-06-20

Prima. Snelle levering: vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Roza Nijveldt beoordeelde op 2018-06-12

Hans Blom beoordeelde op 2018-05-31

Geen mail ontvangen, geen klompen ontvangen. Wel betaald. Pas na telefonisch contact klompen thuis gestuurd gekregen. Daarna weer moeten mailen om factuur op te vragen.

Jan De waard beoordeelde op 2018-05-31

H.J. Schrik beoordeelde op 2018-05-31

Super snel geleverd.

Martin Hoving beoordeelde op 2018-05-31

Wietze Russchen beoordeelde op 2018-05-30

Grote keuze. Snelle verwerking en aflevering. Had graag iets betere uitleg over de hardheid van de rubberen zool. Mijn eerste daar gekochte klompen lopen zacht en geruisloos. De nu gekochte klompen hebben helaas een hardere zool en zijn niet geruisloos.

Monica Overgaag-van Zuidam beoordeelde op 2018-05-30

Mascha Timmermans beoordeelde op 2018-05-30

Wilfred Verjans beoordeelde op 2018-05-30

Peter Hennekam beoordeelde op 2018-05-28

Luke klomp, vlotte aflevering.

Lotte Jessen beoordeelde op 2018-05-25

Esther Schepens beoordeelde op 2018-05-24