bergse dorpsstraat 103b

super service 5 sterren

chris rampelbergh beoordeelde op 2019-07-16

leveringskost € 6.95 wel een nadeel

Christina Buiter-Smit beoordeelde op 2019-07-14

Prima service, besteld en snel binnen gekregen!

Sylvia Correlje beoordeelde op 2019-07-14

Hele snelle levering. Goede producten. Aanrader!!

Vincent ten Have beoordeelde op 2019-07-13

Ging allemaal prima, retour regelen is wel stuk meer gedoe dan bij veel andere webshops.

Bé Vellinger beoordeelde op 2019-07-13

Bestelling ging makkelijk en had mijn klompen ook heel snel in huis

Jannette Schumacher beoordeelde op 2019-07-13

Prima service! Snelle levering! Goede prijs!

Anja Beuker beoordeelde op 2019-07-11

De gezochte klompen van Birkenstock snel gevonden. De bestelling kwam al de volgende dag. Dus mijn ervaring is prima.

Rob Gloudi beoordeelde op 2019-07-10

Lopen goed ,maar soms knellen ze aan de bovenkant als er te veel mee gelopen wordt ,misschien nog rustig uitlopen.voor de rest een uitstekende klomp

jo nooijen beoordeelde op 2019-07-10

Het bestellen bezorgen enz.vinden wij goed

Sutthida De lange beoordeelde op 2019-07-08

Super goed winkel

Christiane Bonnet beoordeelde op 2019-07-08

ik kocht klompen ze zitten goed wat moet je nog meer zeggen over klompen voor je tuin

D Hollebrandse beoordeelde op 2019-07-08

Top webshop

Ralph Andringa beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering. Word netjes op de hoogte gehouden en goeie prijs

MG Ringelberg beoordeelde op 2019-07-06

Super makkelijke site en heel snel en correct geleverd!

Pauline van den Blink beoordeelde op 2019-07-03

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en was goed te volgen. Ik heb 1 maat groter besteld dan gebruikelijk en ze passen goed. Pakket is alleen bij de buren geleverd omdat het huisnummer niet klopte. Maar verder zeer tevreden!

Johan van Reijn beoordeelde op 2019-07-01

Breed aanbod en goede voorraad. Bijzonder snel geleverd. Prima ervaring

Jan sennema beoordeelde op 2019-06-30

Mijn kloten explodeerden spontaan in een zalig orgasme toen ik de openingspagina van klompenshop.nl voor het eerst zag. Toen ik mijn keus bepaalde poepte ik moeiteloos een kneiterhete natte vloeibare scheet in de broek, gevolgd door een kosmische prikkelingen van een roedeltje eikelprocessierupsen die de broekband verder onder spanning zetten. Goddelijk gewoon. Eenmaal de klompen ontvangen spoot ik beide klompen binnen 5 minuten na ontvangst bomvol met 1 lading mannenpap, waar het kuttenlikkertje van onze zombieburen erg blij mee was. Nu maar hopen dat de zwangerschap iets toonbaars oplevert. Al met al een multiple orgastische ervaring. Gerne wieder.

Heil ons aller Fuhrer Karl Heinz "little Adolf" Juncker! Zonder onze overbetaalde vrindjes van de EU waren deze extreme hoogtepunten nooit mogelijk geweest!! Dikke lodderige kwak voor jullie allemaal - in de holte die je m/v/x/l/k/b/s het meeste genot schenkt.

Een extatische consument die niet kan wachten op zijn/haar volgende bestelling

Cinthy Hoenselaars beoordeelde op 2019-06-29

Geen blauw maar zwart, geen maat 37 maar maat 41

Geertje Stoffers beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering van wat je hebt besteld