Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Einsteinstraat 1
4207 HW Gorinchem

Raoul Thijssen beoordeelde op 2018-06-08

Snelle levering. Goede prijs.

Hans van der Veen beoordeelde op 2018-05-26

Zeer tevreden

angèle Alvares beoordeelde op 2018-05-24

geweldig, mooie producten, snelle service, heel scherpe prijzen nu (doordat ze helaas stoppen)

Arjan Zwaan beoordeelde op 2018-05-22

Na bestelling vlot in huis!

Karin Neijsen beoordeelde op 2018-04-01

Snel in huis en het was mooi ingepakt.

Jmaas beoordeelde op 2018-03-10

Heel tevreden, snelle levering, goed verpakt.

Maarten Simons beoordeelde op 2018-02-17

Alles ging prima.

Jefke de Pril beoordeelde op 2018-02-13

Het ging even mis, dus mailde ik en kreeg bijna per kerende post reactie terug waarbij werd uitgelgd waarom het later verstuurd werd.....prima dus!

A.M. den Toom beoordeelde op 2018-01-23

Er was een probleem met de bank van knikkerbricks maar het pakje was nog net op tijd, wel spannend.

Anke Pannebakker beoordeelde op 2018-01-20

Het is een cadeau voor mijn kleinzoon. Jammer dat er een deukje in de doos zit.....
Verder prima volgens afspraak alles.

Angèle Alvares beoordeelde op 2018-01-15

Fijn dat inpakken service is, scheelde mij weer inpakken! Snelle service, no nonsense

Max Mackenzie beoordeelde op 2017-12-26

Zeer tevreden kon het de volgende dag afhalen, leuke producten en Deutsche Grundlichkeit van de knikkersbaan. Een klein minpuntje is dat de wijze van betaling beetje achterblijft t.o.v. de vooruitstrevende ideeën van het bedrijf. Mensen zonder bankapp met alleen pin of contant zijn niet echt geholpen.

A. Adank beoordeelde op 2017-12-19

snel en correct afgeleverd; goed verpakt, no problems

Jmaas beoordeelde op 2017-12-15

Duidelijke website, uitstekende info over de bezorging en snelle bezorging.

Jasha Nordegraaf beoordeelde op 2017-12-11

Everthing ok! Super!

Ester beoordeelde op 2017-12-05

Snelle levering, product prima ontvangen. Factuur via mail aangevraagd, geen reactie terug.

Reactie van Knikkerbricks.nl:
Hoewel we proberen om e-mails altijd dezelfde (werk)dag nog te beantwoorden heeft het ons wegens de Sinterklaasdrukte deze keer helaas iets langer gekost om de e-mail te beantwoorden. De factuur is inmiddels verstuurd. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen we die graag!

L.H. van Leeuwen beoordeelde op 2017-12-03

Besteld en op tijd geleverd. En een stuiterend neefje, zo blij!

Derk te Kiefte beoordeelde op 2017-11-28

Ondanks ik geen rekening had gehouden met de levertijd van 3-5 werkdagen, werd na telefonisch contact mijn producten na 2 dagen geleverd waardoor ik nog op tijd de kadootjes voor de verjaardag van mijn kinderen had. Prima service!

Myriam Lanslots beoordeelde op 2017-11-24

Snel gestuurd. Gratis ingepakt.

Katarina beoordeelde op 2017-11-21

Keurig op tijd bezorgd. Netjes verpakt. Bestelling te volgen met track & trace.
En een prima prijs!