Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

calandhof 4
7424BN DEVENTER

2016

Luc beoordeelde op 2016-10-07

Ik had mijn eerste bestelling na 1 week, naar Belgie nog steeds niet ontvangen.
Een telefoontje naar de helpdesc, waar ik een super vriendelijke man aan de lijn had, was voldoende om het probleempje op te lossen. De volgende ochtend zat de bestelling al in de bus. Ik ben gerust gesteld en zal zeker klant blijven.

Gilbert Wijgand beoordeelde op 2016-10-04

Product netjes geleverd, voor een heel mooie prijs.

L,Nijdeken-Slijkhuis beoordeelde op 2016-09-30

Geweldig na de bestelling verkeerd te hebben geplaats de tweede en daar na gebeld is alles prima ver lopen.
Ik bestel ze altijd voor mijn zus.

Ik vind de service geweldig alles is prima verlopen heel erg bedankt daarvoor.

Vr gr L.Nijdeken -Slijkhuis

contact

Andre beoordeelde op 2016-09-20

Snelle levering, alleen verkeerd merk geleverd. Slechte ervaring met Panasonic knoopcel. Bewust gekozen voor Energizer, deze gaan langer mee. Jammer.

Martin W. beoordeelde op 2016-09-20

Uitstekend: correcte en snelle levering. kwaliteit prijs verhouding prima.
Dit was mijn eerste order c.q. levering.
Martin

Cor beoordeelde op 2016-09-15

Aan te bevelen.
Tweede keer dat ik bestel. Eerst keer ging perfect.
Moest nu bellen omdat levering uitbleef.
Kwam door 'foutje' in het system maar is keurig opgelost
Contact via telefoon gaat wat minder snel (09.00 - 21.00). Wordt niet altijd opgenomen.

Klaus Graf beoordeelde op 2016-09-14

Perfect, bestelling (batterijen voor hoorapperat) was binnen24 uur geleverd.

Christine beoordeelde op 2016-09-13

Ik bestelde batterijen voor hoorapparaten , en ik heb alles heel goed ontvangen.
Ik bestel zeker nog in de toekomst.

Chrisitne

Chris beoordeelde op 2016-07-11

Heb hier CR2032 knoopcellen besteld, helaas ging er iets mis en ontving ik slechts een lege enveloppe thuis, vermoedelijk doordat tijdens de verzending de verpakking onzichtbaar geopend is.

Gemaild met support en dit is netjes opgelost. Prima prijs/kwaliteit in deze shop.

RS beoordeelde op 2016-07-01

Inderdaad de goedkoopste - en de batterijen zijn van goede kwaliteit . ruim 150 dagen met 60 batterijen (2x Widex Clear 330 CIC) Maar met versturen heeft knoopcelgigant problemen- dit zorgde voor wederzijdse irritatie.

Er is twee keer een bestelling geplaatst bij Knoopcelgigant. Deze bestellingen zijn niet zonder problemen verlopen..

Ondanks een verrassend resultaat. Is er bij mij twijfel over de betrouwbaarheid vd. verzendmethode bij Knoopcelgigant en hiervoor te makkelijk de verantwoording legt bij de klant. Samen met de wijze van reageren door Knoopcelgigant resulteert dit in een lage beoordeling. Hierbij heb ik rekening gehouden dat Knoopcelgigant maandag de factuur heeft terugbetaald en deze week de ‘verloren’ batterijen van Knoopcelgigant zijn aangekomen..

Het blijft voor mij onduidelijk waarom het pakketje na 3 weken, deze week. alsnog in de brievenbus ligt? Een pakketje met 60 batterijtjes, met een zwart kruis op het adreslabel, adres duidelijk leesbaar, en het handgeschreven het woord netherland, op de stevige envelop van Knoopcepgigant

En ik betaal weer de factuur van Knoopcelgigant.

Deze beoordeling is na 1 juli aangepast nadat deze week e.e.a is afgehandeld

Jacobs beoordeelde op 2016-04-12

Een van de goedkopere webshops van batterijen. Daarnaast lage verzendkosten van 70 cent door het versturen met envelop (zouden meer winkels moeten doen voor klein/goedkoop spul). Eerlijke prijzen vergeleken met andere shops die 'gratis' verzenden maar wel 2/3x zoveel vragen voor een batterijtje.

Daarnaast snel in huis: Voor 17.00 besteld is de volgende dag in huis. Ook netjes verpakt in twee enveloppen.

Top shop!

Erik Pieterse Zonwering beoordeelde op 2016-04-12

Snelle en goede service. Voordelig!!

Antonius beoordeelde op 2016-04-11

razend snelle levering en een goede prijs

Ellen beoordeelde op 2016-04-07

Zeer tevreden, ene dag besteld, volgende dag in huis. Niet te duur. Netjes verpakt.

Adrie W. beoordeelde op 2016-04-04

Website is overzichtelijk en men doet wat men heeft beloofd, dus de bestelling snel in huis. Super!

John Zoer beoordeelde op 2016-04-04

bestelling prima verwerkt en snel thuis.Alleen de verpakking in 2 met tape dicht geplakte envellopppen zou ik wat professioneler doen.Bijv.in een verpakking met de naam van het bedrijf,of in de vorm van een cadeautje...
in ieder geval een visitekaartje voor het bedrijf!!!!!!!

Aad beoordeelde op 2016-04-03

Bestelling verliep geheel zoals het hoort en zoals beloofd was: 's avonds laat besteld, de tweede dag daarna in huis.

Matulessya beoordeelde op 2016-04-02

niet duur en zeer vlotte levering top.

rita van dijk beoordeelde op 2016-04-02

supersnelle levering.
goede prijs.

dick bruggeman beoordeelde op 2016-04-02

direct nadat ik de bestelling had geplaatst kwam de bevestiging per mail al binnen. en de volgende dag al in huis !!! snel , erg snel. ik ben zeer tevreden en zal, indien ik weer batterijen nodig heb, die bij knoopcelgigant bestellen!!!