Gandhilaan 3
3707KE Zeist

9,0

Petra Vercouillie beoordeelde op 2019-06-23

Lang wachten op bestelling met eigen foto..7 weken terwijl er vermeld staat 2 tot 6 weken. Geen antwoord op mails

H Boertjes beoordeelde op 2019-06-23

Goede serbice

Ingrid De Boer beoordeelde op 2019-06-22

Prima

Glenn Winkelman beoordeelde op 2019-06-22

Het ziet er leuk uit
ben wel blij dat binnen
Alleen eerste keer werd niet alles geleverd en na het nakijken van steentjes was het niet compleet
Maar heb nu nog steentjes niet binnen die ik mis
Daar wacht ik nu nog op

Linda Withages beoordeelde op 2019-06-15

Heb op 18 april en op 9 mei een bestelling gedaan en nog steeds niets mogen ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren voor ik het toe gestuurd krijg want voor mij dringt de tijd ook om het gemaakt te krijgen?

Eline Van Doorn beoordeelde op 2019-05-30

Heel erg goede kwaliteit en snelle levering!!! Top!!

T Orsel beoordeelde op 2019-05-24

Duurt veel langer dan 6 weken voordat het er is

joke maarschalkerweerd beoordeelde op 2019-05-24

Ik heb helaas de bestelling pas na 2 maanden goed ontvangen dit kwam door de douane zo werd mij verteld maar ik ben er wel tevreden over.

Gwenda Vanden Berghe beoordeelde op 2019-05-20

Ik kan nu pas oordelen omdat ik wegens omstandigheden nu deze diamond painting heb kunnen starten. Ik zit halverwege en merk een aantal zaken ttz : kleuren matchen niet echt met de foto, icoontjes op painting slecht gedrukt, onvoldoende steentjes en verschildende kleurschakeringen voor 1 bepaald kleur, nl de 414. Ik was net van plan mijn volgende te bestellen....

Marijke De Bruyn beoordeelde op 2019-05-07

Een deel van de foto bevatte geen lijm waardoor de foto niet volledig kon painten. Het is spijtig dat ik dat ook maar gemerkt heb nadat er al een stuk gedaan was. De foto kzn ik niet afwerken wat zeer spijtig is want het is de foto van mijn onlangs overleden echtgenoot

Valerie Dufraing beoordeelde op 2019-04-25

Super tevreden over de producten van KnutselStore :-)

W Visser beoordeelde op 2019-04-21

Kleuren zijn veel te hard komt absoluut niet overeen met de foto

Ellen Alen beoordeelde op 2019-04-17

Mooi product en levertijd viel goed mee daar het om een fotoproduct ging

Rob De Boer beoordeelde op 2019-04-08

Het duurde helaas langer als de opgegeven levertijd. Voor de rest keurig verpakt. Moeten er nog aan beginnen dus kunnen verder nog niet zeggen hoe het eruit ziet

Tom Haldermans beoordeelde op 2019-04-08

er was een kleur niet aanwezig heb inmiddels een mail gestuurd ben benieuwd

Nancy Van den Bossche beoordeelde op 2019-04-08

Het produkt ziet er prima uit,wel lange wachttijd maar was op voorhand gezegt,mijn vragen werden direct beantwoordt, eigenlijk geen klachten ,prima

Sharon Beernaert beoordeelde op 2019-04-08

17 februari bestelling geplaatst en pas 6 april gekregen. De verkoper is vriendelijk, maar reageert soms pas paar dagen later. Van de Diamond painting ben ik zeer tevreden.

Marie jose Duval beoordeelde op 2019-04-08

ten eerste bestelling veel later gekregen, en de kwaliteit van het product trekt op niets heb 3 foto's besteld ene is bijna af die kleuring is ronduit schandalig nog nooit iemand met zo een roos rood gezicht gezien als de kleuring op deze painting mijn dochter is van sterrenbeeld een kreeft wel jullie hebben er een echte kreeft van gemaakt ben bang voor de andere ben al is gaan zien en bij ene juist dezelfde kleuren dat beloofd al zekers 2 van de 3 dat op niets trekt.

Wilma Hogeweg beoordeelde op 2019-04-07

Het is een.mooi
Parket ik wis niet dat het goed zo komen bij een andere web waait kon het niet bij jullie wel

G Visser-Kiewiet beoordeelde op 2019-03-29

Ze komen hun beloofde op hun site na. Volgende dag de bestelling thuis.