Gandhilaan 3
3707KE Zeist

9,1

gerry ton beoordeelde op 2019-02-18

Fijne, snelle service en mooi ingepakt.

wilma vermeer beoordeelde op 2019-02-17

Snel en prima spullen

Elke Van Paemel beoordeelde op 2019-02-14

Mooi verzorgd pakket! Vlotte service!

L.m Woort-delij beoordeelde op 2019-02-07

Snelle en goede levering

L Hoornstra beoordeelde op 2019-02-03

Niks op aan te merken!

Linda Benjamins beoordeelde op 2019-02-02

Volgens afspraak werd het product de volgende dag geleverd. Werd netjes op de hoogte gehouden welke stap er genomen was ivm gereed maken-verzending.

Ellen Knuist beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering, stevig en netjes verpakt.

Martine Achten beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden. Kwaliteit, levering, alles tip top. Mijn dochter is blij dus mama ook.

Els D'Hondt beoordeelde op 2019-01-31

de bestelling was rap klaar,jammer de ze niet op mijn vraag heeft geantwoord.

Anneke Hoogeduin beoordeelde op 2019-01-30

Ik ben tevreden bestelling was ruim binnen de afgesproken tijd.

Nel Freken beoordeelde op 2019-01-29

Ik heb eigen foto besteld,alles was perfect in orde,blij met de sevice,top

Tamara Barmans beoordeelde op 2019-01-28

Net zoals op het voorbeeld

Rita Verlinden beoordeelde op 2019-01-27

snelle en correcte levering van de bestelde producten

annet bakker -buis beoordeelde op 2019-01-26

Hij was zo in de brievenbus gepropt dat de bus niet eens meer open kon gelukkig bestelling niet beschadigt

Cindy Tanghe beoordeelde op 2019-01-25

Zeer mooi en ook de stenen goed gemaakt want soms van andere zijn ze ongelijk..En handig met de zakjes die sluiten waar ze in zitten .

Ad mansvelders beoordeelde op 2019-01-22

Goed mooi verpakt en snelle levering

Marinda van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-01-21

Het product is absoluut de prijs niet waard. Het komt binnen in een brievenbusenvelop maar had zeker gewoon door de brievenbus gepast. Het was namelijk gewoon dubbelgevouwen en er zat totaal geen doosje of verpakking omheen. Dat had mij behoorlijk wat portokosten gescheeld en levert jullie ook totaal geen omzet op.

Daarnaast viel het product enorm tegen. Het was bedoeld als cadeau maar dit zag er totaal niet representatief genoeg uit om cadeau te geven. Kortom het is de prijs niet waard.

Wendy Dunnewind beoordeelde op 2019-01-19

Slechte communicatie

Christel Beukeleirs beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden. Vlotte service. Goed verpakt

Vander patricia beoordeelde op 2019-01-11

alles was zeer goed en rap dank u gelukkig nieuwjaar