Gandhilaan 3
3707KE Zeist

9,1

Ellen Alen beoordeelde op 2019-04-17

Mooi product en levertijd viel goed mee daar het om een fotoproduct ging

Rob De Boer beoordeelde op 2019-04-08

Het duurde helaas langer als de opgegeven levertijd. Voor de rest keurig verpakt. Moeten er nog aan beginnen dus kunnen verder nog niet zeggen hoe het eruit ziet

Nancy Van den Bossche beoordeelde op 2019-04-08

Het produkt ziet er prima uit,wel lange wachttijd maar was op voorhand gezegt,mijn vragen werden direct beantwoordt, eigenlijk geen klachten ,prima

Sharon Beernaert beoordeelde op 2019-04-08

17 februari bestelling geplaatst en pas 6 april gekregen. De verkoper is vriendelijk, maar reageert soms pas paar dagen later. Van de Diamond painting ben ik zeer tevreden.

Wilma Hogeweg beoordeelde op 2019-04-07

Het is een.mooi
Parket ik wis niet dat het goed zo komen bij een andere web waait kon het niet bij jullie wel

G Visser-Kiewiet beoordeelde op 2019-03-29

Ze komen hun beloofde op hun site na. Volgende dag de bestelling thuis.

ils vanlaer beoordeelde op 2019-03-24

na zeven weken nadat ik politie erbij gehaald heb en geschil geopend, hebben ze het pak pas verstuurd, hoewel ik daags na bestelling betaald had, nooit meet

Reactie van KnutselStore:
Beste,
Zoals aangegeven had de levering vertraging opgelopen en zouden wij dit eind van de week binnen krijgen.
Custom paintings kunnen 2 tot 6 weken duren helaas had deze zending iets meer vertraging dan gebruikelijk.
Gelukkig heeft u uw painting wel ontvangen.

M.v.g.

Tilly Hebing beoordeelde op 2019-03-23

Mooi op tijd ontvangen

els leuverink beoordeelde op 2019-03-14

de levering ging snel en netjes ingepakt

Grietje De haan beoordeelde op 2019-03-11

Vond het alleen jammer dat de foto niet in zijn geheel er op staat.

Bea Zeller-Huizinga beoordeelde op 2019-03-11

Kan niet beteršŸ‘

Elise Vandegaer beoordeelde op 2019-03-09

Item defect aangekregen. Nog geen reactie per mail.

Els Luyten beoordeelde op 2019-03-01

Verzorgd geleverd en alles aanwezig. Een aanrader!!!

H.G. van Berghem beoordeelde op 2019-02-21

Prima service, alleen het pakje is verkeerd bezorgd door de bezorger. Maar daar kunnen zij niks aandoen.

gerry ton beoordeelde op 2019-02-18

Fijne, snelle service en mooi ingepakt.

wilma vermeer beoordeelde op 2019-02-17

Snel en prima spullen

Elke Van Paemel beoordeelde op 2019-02-14

Mooi verzorgd pakket! Vlotte service!

L.m Woort-delij beoordeelde op 2019-02-07

Snelle en goede levering

L Hoornstra beoordeelde op 2019-02-03

Niks op aan te merken!

Linda Benjamins beoordeelde op 2019-02-02

Volgens afspraak werd het product de volgende dag geleverd. Werd netjes op de hoogte gehouden welke stap er genomen was ivm gereed maken-verzending.