Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Hilde Janssen beoordeelde op 2019-05-03

Ben heel tevreden. Snelle levering, prachtige lakens en goede kwaliteit. Alles is naar wens verlopen.

Dullens beoordeelde op 2019-03-25

Snelle correcte levering
Mooie textiel met mooie duidelijke opdruk

Marijke beoordeelde op 2019-02-11

Prima service en snelle levering .

mariska beoordeelde op 2019-01-29

Mooie lakens, snel bezorgd!

Arafa ndaisaba beoordeelde op 2019-01-26

Ik ben echt blij mee met dekover van mijn zoon ik heb drie gebestel en alles is goed kwaliteit en perfect

Irene beoordeelde op 2019-01-08

Snel, scherpe prijs, leuk assortiment

Lia beoordeelde op 2019-01-07

Leuke collectie, overzichtelijke site, vlotte levering. Kortom: blij mee!

Inge beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levertijd, goed product

M. Jochems beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden, zeer snelle levering

C. Heuvel beoordeelde op 2018-12-28

Bestel hier vaker. Gewoon goed! Tevreden met bestelling(en)!

Lam beoordeelde op 2018-12-23

Bestelling was ondanks de drukke decembermaand snel verstuurd. Dekbedhoezen zien er prima uit.

Romy beoordeelde op 2018-12-23

Top service! Een foutje kan iedereen gebeuren maar toen ik belde dat ik de verkeerde kleur set had binnen gekregen werd dit boven verwachting goed opgelost! Binnen 24 uur had ik de juiste set binnen tezamen met een retourticker om de verkeerde kleur gratis terug te sturen. Heel veel excuses gekregen waarvan zelfs een handgeschreven briefje en een lief pluche koalabeertje voor mijn dochtertje erbij. Ze weten bij koalabedding.nl heel goed wat klantvriendelijkheid is! Top! Ik zal in de toekomst zeker nog eens bestellen.

smithuis beoordeelde op 2018-12-21

goede producten, prima prijs. snel geleverd

J. Beek beoordeelde op 2018-12-19

Een 10+ voor het advies dat ik kreeg. Mijn dochter slaapt nu heerlijk onder een nappiez 4 seizoenen dekbed. Bedankt voor het goede advies! Kom zeker terug.

Danielle beoordeelde op 2018-12-18

Heel tevreden met de snelle levering! Dinsdag om 15.45 besteld en woensdag om 11.30 al in huis. Kussensloop van het dekbedovertrek is wel wat groot. (Had ik al wel gelezen op de site) Ik vind dat niet zo'n probleem, ben daar heel makkelijk in. Sla de sloop gewoon onder het kussen.

Charles beoordeelde op 2018-12-15

Prima service, bestelling op tijd ontvangen. Goede kwaliteit beddengoed. Ga zo door.

Sandra van Dijk beoordeelde op 2018-12-14

Fijne webshop, veel keuze. Pakket volgende dag al in huis. Tevreden met onze (grote) aankoop.

Jacqueline beoordeelde op 2018-12-06

Heel erg tevreden. Ik was op zoek naar een dekbed voor mijn dochter, die het snel warm heeft. Ik heb telefonisch contact gehad en werd ontzettend goed geholpen waardoor ik een keuze kon maken. Dekbed werd de dag erna al bezorgd.

Jannetta beoordeelde op 2018-11-08

Ik heb een dekbedhoes besteld die de laatste op voorraad was. Bij aankomst bleek de plastic verpakking gescheurd. Aangezien het een cadeau was, heb ik gevraagd om een nieuwe verpakking. Mijn vraag werd snel beantwoord en de nieuwe verpakking was snel binnen. 👍