Wielingenweg 277
1826 BL Alkmaar

Ivan Derudder beoordeelde op 2019-06-17

Fijne man om mee te werken. Niet twijfelen om hier te kopen!

Arthur beoordeelde op 2018-03-10

Zeer professionele eigenaar, hij weet echt alles, en heeft me te gek geholpen en wist precies wat ik nodig had. Daarnaast is zijn site super duidelijk en geweldig snel, niet lang hellen...hier je koelkast onderdelen bestellen :)

Ron beoordeelde op 2016-05-02

Fijne winkel om te kopen, had vragen over een sluiting welke in het weekeind kapot was gegaan, zelfs op zondag wordt je te woord gestaan en krijg je advies. dinsdag bestelde sluiting geleverd, alleen geen idee hoe te monteren, gebeld en zeer duidelijke instructies gehad hoe de sluiting vervangen moest worden, klusje hierna eenvoudig uit kunnen voeren, duidelijk een vakman die weet war hij het over heeft.
Als ik weer wat nodig heb voor mijn koelcellen weet ik waar ik moet wezen.

Celine beoordeelde op 2016-02-02

Omdat we iet precies wisten welk type sluiting wij nodig hadden telefonisch contact gehad.
tijdens dit gesprek werden we zeer proffesioneel te woord gestaan door de eigenaar die duidelijk verstand van zaken had.
in eerste instantie wilden we een rvs uitvoering van de sluiting bestellen, maar na dat we hadden aangegeven waarvoor de koelcelsluitingen bedoelt waren, kregen we het advies om voor de veel goedkopere standaard sluitingen te gaan, de order is snel uitgeleverd, en de geleverde sluitingen zijn exact identiek aan de originele en voldoen perfect.

Eglantier beoordeelde op 2015-03-02

Prijs kwaliteit lijkt in orde! Dit zal de tijd uitwijzen maar degelijk zijn ze zeker. Na het bekijken van de foto's zijn spijtig genoeg de verkeerde rubbers opgestuurd geweest. Maar dit heel snel en professioneel opgelost geweest door kn record tempo de juist rubbers te zoeken en op te sturen.( daarvoor heel veel respect.)
Dus een positieve ervaring gehad met dit bedrijf.

Ps. een kleine tip voor het bedrijf zelf. : misschien moet je in de toekomst ook de achter zijde laten doorsturen voor het rubberprofiel te bepalen. Enkel een doorsnee kijk kan verraderlijk zijn, zoals bij mij bewezen is . Maar nogmaals hartelijk dank voor de snelle service

ramon beoordeelde op 2014-12-04

Perfect, goed advies nadat fotos per whatsapp verstuurd waren, voor op maat maken snelle levering en tijdens monteren even wat problemen, maar ook dan kan even gebeld worden en krijg je gewoon goed praktijk advies zodat je toch eenvoudig je deurrubber geplaatst krijgt.
Het advies om als deursluiting gebruik te maken van een dictator is geweldig, wou dat ik dat eerder had gehad.

Restaurant De Zeeuw beoordeelde op 2014-10-18

Weten waar ze het over hebben.
Uitstekend advies, snelle levering, duidelijke instructies die het monteren makkelijk maken

R van Ommeren beoordeelde op 2014-09-16

Vlotte levering, Juiste hoeveelheid. Website voor een niet-vakman wat lastig. Kosten voor het rubber materiaal relatief hoog.

M.Groen beoordeelde op 2014-09-15

Vakman, heeft verstand van zijn werk en daardoor makkelijk om mee te communiceren.
Op maat geleverd volgens afspraak gewoonweg super Cool.

2014