Hoofdstraat 29
5461 JC Veghel

A.van de Wouw beoordeelde op 2017-01-18

kijk.zo hoort het nu.je hebt een bepaald onderdeel nodig,struint internet af,vindt het bij koffietopia Veghel,plaatst de bestelling en je voelt je meteen thuis.
er wordt meteen via mail gereageerd,je weet wanneer het produkt wordt afgestuurd ,je krijgt meteen al het gevoel dat jij als klant er toe doet,je wordt heel serieus genomen.
uitstekend dus,ga zo door.

Peter beoordeelde op 2016-11-03

Topzaak met een uitstekende service!

Reactie van Koffietopia Veghel:
Wat leuk om te lezen Peter. Dank je wel!
2016