Havenstraat 32 32

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

KiyOh 19 10,0

Eveline beoordeelde op 2018-10-08

Onze Gaggia volautomaat weigerde dienst. En een dag zonder goede espresso is een dag niet geleefd ;-) Gelukkig heeft Egbert van Kookotte dit snel en goed weten te maken. Top service!

Rik Honing beoordeelde op 2018-10-06

Erg goede service met persoonlijke aandacht en goed advies! En tot toe lekkere koffie!

Piet Oudman beoordeelde op 2018-10-02

Geweldige service Egbert en bedankt voor de snelle service,kom graag wer bij je terug.
Je gaat het waar maken.☕️☕️☕️☕️
Groet Piet

Johan beoordeelde op 2018-08-28

Snelle levering, goede service.

Amon beoordeelde op 2018-08-28

Simon beoordeelde op 2018-08-28

Geweldige man die Egbert! Doet me denken aan Douwe Egberts koffie maar dan veel lekkerder...Egbert staat achter zijn klanten en dat is fijn om te weten als je een koffieapparaat koopt. Ook zijn vakkennis is goed hij wist direct te zeggen dat de bonen die we nu gebruiken veel te vettig zijn, we zijn dus ook overgestapt naar Egbert zijn koffie smaakt ook veel lekkerder en de bonen zien er prima uit. Wij zijn tevreden met de nieuwe machine en bonen op kantoor )

Ernst beoordeelde op 2018-08-28

Komt afspraken na. Blij dat ik dit goede adres in de buurt heb gevonden voor het onderhoud van mijn koffiemachine. Ga de koffie ook proberen. Adres meteen aan paar vrienden doorgegeven.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-28

Prettig om mee samen te werken

Jan beoordeelde op 2018-08-28

Goede service

Anoniem beoordeelde op 2018-08-28

Goede service prettig om zaken mee te doen.

Strawberry lounge beoordeelde op 2018-08-28

Carole beoordeelde op 2018-08-28